Nee niet direct idd. Kunt het zo zien ongeveer, richtlijnen :
07.30 Opstaan, 125 gr rijst + 100 gr kip + 50/75 gr ananas. 10 iu Slin
08.15 Test Suspension
08.45 100 gr oats, 28 gr isolaat en 25 gr dextrose en 1 scoop Cellmass ( Amino's, Creatine enzo )
09.00 Trainen met 2 scoops During Workout van B&F en 2 doses 4:1:1 Amino's van B&F
10.00 50 gr oats, 40 dextro en 40 isolaat in de kleedkamer.
10.15 3.3 iu HGH
10.30 125 rijst, 100 kip 50 ananas.
11.30 10 iu Slin + 125 rijst kip blabla. 4 uur dus tussen de shots.
Vervolgens hangt het een beetje af van hoe laat ik moet werken wanneer ik m'n 3e shot zit, hier zit vaak iets minder dan 4 tussen maar oke, anders komt 't niet uit

De GH heb ik niet speciaal getimed maar gewoon op dit tijdstip geplakt omdat het volgens mij allemaal niet zo'n wereld van verschil maakt en ik nergens kan vinden of het nou slecht is om GH/Slin tegelijk te zetten. Dacht dat je dat beter niet kon doen for some reason maar dat weet ik niet zeker.
Idee heb ik ongeveer van Grote S die terecht zei dat als ik deze tijden aanhoud mijn post workout voer nog steeds in de actieve tijd van Slin ( 4 uur ongeveer bij mijn weten ) valt en ik zo in de piek van de Slin train en een ****ing gigantische pomp krijg die ik voed door middel van de During Workout en Amino's. Of dit optimaal is? Who knows, zoveel mensen, zoveel meningen. Werkt het? **** yeah.
Vanmorgen overigens gewogen, vorige week maandag stond ik nog op een zielige 105.3 en vanmorgen was het alweer bijna 109. Zie er ook heel vol uit, mensen vragen er constant naar en zeker tijdens/vlak na het trainen zie ik hoofden draaien. Enige nadeel vind ik is dat m'n buikje aan het eind van de dag een stuk minder strak is door het vele eten maar goed, dat moet maar.