Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Die schijven kun je toch gewoon erop laten voor de volgende? :rolleyes::D

PS: Heb je ook foto's geplaatst? (heb geen zin om alle pagina's door te spitten)

Staan wel ergens ja, paar pagina's terug nog 1 van m'n rug. Laten hangen vind ik lullig, ook al doet de rest vd gym het wel :P

Nice 8x420 damnit!

Heb nog een schijfje of 2x20 per kant te gaan geloof ik voor die gewichten :eek:

Hehe had 'm ook niet verwacht hoor, maar ging wel lekker.

:D

Beetje rug en delts gedaan vandaag, wat een pomp zeg.

Tbar : 4x8x100. ****ing backpump, hele onderrug stijf
Pull up : 3x8xbw
LatPull met 1 hand : 4x10xgeen idee
Straight arm pulldown : 3x12

4 sets side raises, 3 sets rear delt raises en nog 4 sets DB shrugs. Lekkere workout :)

1e trainingsweek met Slin/Susp zit er op. So far so good, heel fijne trainingen, goede focus door de Susp en een onmenselijke pomp. Wel steeds een ****ing vieze smaak in m'n mond na Suspension injectie en m'n zweet stinkt als een mofo en geeft een rare kleur. Een witte tanktop slaat na de tijd gelig uit :')

Durf ik niet over te oordelen man. Slin kan je vet maken en GH kan je droger houden, dus in principe zou je zeggen altijd HGH bij Slin. Maar ook zat lui die droog blijven op Slin met genoeg AAS, dus keuze ligt echt bij jezelf. Ik denk alleen persoonlijk niet dat ik 30 iu ED zou pakken zonder GH.

Maar zo zijn er zoveel mythes over, zelfde als dat vet eten tijdens de werkzame tijd van Slin je vet zou maken, dit wordt ook vaak gezegd en weer weerlegd. Ik weet 't niet maar ik eet zo weinig mogelijk vet iig in die tijd.

Is ook zo, vooral omdat ik m'n zijkant delts niet groot genoeg vind zou 't best leuk kunnen zijn. Maar zo goedkoop is dat spul nou ook weer niet voor net wat meer 'pop' erin, dan haal ik liever extra GH en prop ik er over een lange tijd Synthol in :P Nee gein uiteraard, maar je snapt 'm wel.

Pak je de slin op rustdagen s'ochtends?Of train je iedere dag?

Maar zo zijn er zoveel mythes over, zelfde als dat vet eten tijdens de werkzame tijd van Slin je vet zou maken, dit wordt ook vaak gezegd en weer weerlegd. Ik weet 't niet maar ik eet zo weinig mogelijk vet iig in die tijd.

Insuline speelt toch helemaal geen rol in het opslaan van dietary fat?

edit: Of was het zo dat het wel een rol speelt maar het ook zonder kan, I forget.

Is trouwens meer een vraag uit nieuwschierigheid.

• #1.505
Pak je de slin op rustdagen s'ochtends?Of train je iedere dag?

Jep, zet Slin zelfde tijden zo ongeveer. Sta normaal door de week elke dag vroeg op en zet dus op de zelfde tijden. Woensdag/zaterdag/zondag train ik niet en zondags zet ik helemaal niks behalve GH.

Insuline speelt toch helemaal geen rol in het opslaan van dietary fat?

edit: Of was het zo dat het wel een rol speelt maar het ook zonder kan, I forget.

Is trouwens meer een vraag uit nieuwschierigheid.

Ja dat bedoel ik dus haha, zoveel meningen erover. Ik beperk mijn vet inname iig voor het geval dat, eet het zo goed als alleen buiten de werkzame tijden van Slin.

Jep, zet Slin zelfde tijden zo ongeveer. Sta normaal door de week elke dag vroeg op en zet dus op de zelfde tijden. Woensdag/zaterdag/zondag train ik niet en zondags zet ik helemaal niks behalve GH.

Ja dat bedoel ik dus haha, zoveel meningen erover. Ik beperk mijn vet inname iig voor het geval dat, eet het zo goed als alleen buiten de werkzame tijden van Slin.

Okee thanks Mike,maar dus niet na je training?
Geen verschil gemerkt met sochtends/post workout?

• #1.507
Okee thanks Mike,maar dus niet na je training?
Geen verschil gemerkt met sochtends/post workout?

Nee niet direct idd. Kunt het zo zien ongeveer, richtlijnen :

07.30 Opstaan, 125 gr rijst + 100 gr kip + 50/75 gr ananas. 10 iu Slin
08.15 Test Suspension
08.45 100 gr oats, 28 gr isolaat en 25 gr dextrose en 1 scoop Cellmass ( Amino's, Creatine enzo )
09.00 Trainen met 2 scoops During Workout van B&F en 2 doses 4:1:1 Amino's van B&F
10.00 50 gr oats, 40 dextro en 40 isolaat in de kleedkamer.
10.15 3.3 iu HGH
10.30 125 rijst, 100 kip 50 ananas.
11.30 10 iu Slin + 125 rijst kip blabla. 4 uur dus tussen de shots.

Vervolgens hangt het een beetje af van hoe laat ik moet werken wanneer ik m'n 3e shot zit, hier zit vaak iets minder dan 4 tussen maar oke, anders komt 't niet uit :p De GH heb ik niet speciaal getimed maar gewoon op dit tijdstip geplakt omdat het volgens mij allemaal niet zo'n wereld van verschil maakt en ik nergens kan vinden of het nou slecht is om GH/Slin tegelijk te zetten. Dacht dat je dat beter niet kon doen for some reason maar dat weet ik niet zeker.

Idee heb ik ongeveer van Grote S die terecht zei dat als ik deze tijden aanhoud mijn post workout voer nog steeds in de actieve tijd van Slin ( 4 uur ongeveer bij mijn weten ) valt en ik zo in de piek van de Slin train en een ****ing gigantische pomp krijg die ik voed door middel van de During Workout en Amino's. Of dit optimaal is? Who knows, zoveel mensen, zoveel meningen. Werkt het? **** yeah.

Vanmorgen overigens gewogen, vorige week maandag stond ik nog op een zielige 105.3 en vanmorgen was het alweer bijna 109. Zie er ook heel vol uit, mensen vragen er constant naar en zeker tijdens/vlak na het trainen zie ik hoofden draaien. Enige nadeel vind ik is dat m'n buikje aan het eind van de dag een stuk minder strak is door het vele eten maar goed, dat moet maar.

Gruwlijk man!
Goed bezig,en aardig wat eten inderdaad.
Voor mij is het moeilijk want kan s'ochtends op mn werk niet zoveel eten.
Wel gewoon shakes en dikke lunch en kleine maaltijden maar niet 2x rijst en kip.
Moet wel post workout voor mij dan.
Twijfel dan nog over rustdagen.

Haha, 1 week bezig en de buik bullshit komt al opzetten :p

Wel lekker bezig mikey!

Nee niet direct idd. Kunt het zo zien ongeveer, richtlijnen :

07.30 Opstaan, 125 gr rijst + 100 gr kip + 50/75 gr ananas. 10 iu Slin
08.15 Test Suspension
08.45 100 gr oats, 28 gr isolaat en 25 gr dextrose en 1 scoop Cellmass ( Amino's, Creatine enzo )
09.00 Trainen met 2 scoops During Workout van B&F en 2 doses 4:1:1 Amino's van B&F
10.00 50 gr oats, 40 dextro en 40 isolaat in de kleedkamer.
10.15 3.3 iu HGH
10.30 125 rijst, 100 kip 50 ananas.
11.30 10 iu Slin + 125 rijst kip blabla. 4 uur dus tussen de shots.

Vervolgens hangt het een beetje af van hoe laat ik moet werken wanneer ik m'n 3e shot zit, hier zit vaak iets minder dan 4 tussen maar oke, anders komt 't niet uit :p De GH heb ik niet speciaal getimed maar gewoon op dit tijdstip geplakt omdat het volgens mij allemaal niet zo'n wereld van verschil maakt en ik nergens kan vinden of het nou slecht is om GH/Slin tegelijk te zetten. Dacht dat je dat beter niet kon doen for some reason maar dat weet ik niet zeker.

Idee heb ik ongeveer van Grote S die terecht zei dat als ik deze tijden aanhoud mijn post workout voer nog steeds in de actieve tijd van Slin ( 4 uur ongeveer bij mijn weten ) valt en ik zo in de piek van de Slin train en een ****ing gigantische pomp krijg die ik voed door middel van de During Workout en Amino's. Of dit optimaal is? Who knows, zoveel mensen, zoveel meningen. Werkt het? **** yeah.

Vanmorgen overigens gewogen, vorige week maandag stond ik nog op een zielige 105.3 en vanmorgen was het alweer bijna 109. Zie er ook heel vol uit, mensen vragen er constant naar en zeker tijdens/vlak na het trainen zie ik hoofden draaien. Enige nadeel vind ik is dat m'n buikje aan het eind van de dag een stuk minder strak is door het vele eten maar goed, dat moet maar.

Goed om te horen dat het goed gaat voor je ouwe!

Keep up the hard work! :)

• #1.511
Gruwlijk man!
Goed bezig,en aardig wat eten inderdaad.
Voor mij is het moeilijk want kan s'ochtends op mn werk niet zoveel eten.
Wel gewoon shakes en dikke lunch en kleine maaltijden maar niet 2x rijst en kip.
Moet wel post workout voor mij dan.
Twijfel dan nog over rustdagen.

Ik deed de 1e keer Slin ook alleen op trainingsdagen maar daar merkte k niet veel bijzonder veel van behalve een dikke pomp. Nu blijft die pomp ook echt aanhouden, m'n chest/traps/delts zien er echt ziek uit als ik ff rechtop ga staan :p

Haha, 1 week bezig en de buik bullshit komt al opzetten :p

Wel lekker bezig mikey!

Hehe je kent me :p

Goed om te horen dat het goed gaat voor je ouwe!

Keep up the hard work! :)

Yep, nog thanks voor de tips man, bevallen goed. Nog 3 weken Slin, ben benieuwd wat 't gaat brengen :)

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Extra training gedaan vandaag, had er zin in dus ik dacht, why not. Chest en triceps een beetje volgepompt.

Incline Bench : 4x12x85
Incline fly : 3x15x14
Pec deck fly : 4x12xgeen idee
Crossover high to low SS low to high : beide 4x15, goed squeezen, ****ing pijn. Alle oefeningen op uitvoering gepakt, trage negatieve, explosief up en flink knijpen.

Skullcrushers : 4x8x45
CGBP : 3x8x70 met moeite
One handed extension, ook weer goed knijpen : 3x15

Al met al geen slechte traininen, aardig moe nu.

Lekkere training hoor voor zo ff "tussendoor".

En haha "zielige 105" the **** :roflol: zal menig man jaloers op zijn :p

Als je nu 109 weegt dan weeg je praktisch het dubbele van mij :roflol:

hij is ook wel 1m90, dan mag hij gerust wel 109 wegen :)

• #1.514
hij is ook wel 1m90, dan mag hij gerust wel 109 wegen :)

Hehe denk dat ik wel 125 kg nodig heb om echt buff te gaan ogen.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Lekkere training hoor voor zo ff "tussendoor".

En haha "zielige 105" the **** :roflol: zal menig man jaloers op zijn :p

Als je nu 109 weegt dan weeg je praktisch het dubbele van mij :roflol:

Haha als je het zo zegt klinkt het al wel ziek, maar ik ben vrij lang dus valt 't nog niet op.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Haha als je het zo zegt klinkt het al wel ziek, maar ik ben vrij lang dus valt 't nog niet op.

True true. Je hebt je lengte "tegen". Maar! Als je dan 125 weegt met die lengte dan ben je echt een beest. Dus ja, nu ff balen. Mooi streven ;)

Ecto wordt aardig aan de maat idd:)

Wel mooi om te zien, ken mikey nog uit de tijd dat hij een panlat van 70 kg was .

1.90 en buff is de shit, wou dat ik zo groot was :)

wat is je doel eigenlijk mikie, zo groot mogelijk neem ik aan?

• #1.518
True true. Je hebt je lengte "tegen". Maar! Als je dan 125 weegt met die lengte dan ben je echt een beest. Dus ja, nu ff balen. Mooi streven ;)

Precies, begint nu gelukkig al ergens op te lijken dus kan er aardig mee leven. Als ik 1 keer buff ben is 't ook meteen flink impressive hehe.
Ecto wordt aardig aan de maat idd:)

Wel mooi om te zien, ken mikey nog uit de tijd dat hij een panlat van 70 kg was .

Haha the good old days. En nog steeds kom ik niet in je buurt, rat.

1.90 en buff is de shit, wou dat ik zo groot was :)

wat is je doel eigenlijk mikie, zo groot mogelijk neem ik aan?

Ja voorlopig wel. Weet nooit hoe het uitpakt natuurlijk, m'n eventuele job en gezondheid moeten er niet onder gaan lijden maar als ik in goede lichamelijke gezondheid de 130 bij 10 % kan halen lijkt me dat wel wat.

;)

• #1.520
Ugh ****ing druk in de gym, snap niet waar 't allemaal vandaan kwam. Lekker warm ook, na m'n 1e oefening was ik al compleet doorweekt.

BOR palmen van me af : 4x8x92.5. Doe 'm normaal altijd met palmen naar me toe maar dit voelde ik wel lekker in m'n lats.
Pull ups 3 sets wijd en 3 sets hammer : 6x8xbw
Tbar omdat alle bankjes bezet waren en ik niet kon DB rowen : 4x10x80
Lat Pulldown strict : 4x10x65
Straight arm pulldown : 3x15

Shrugs : 4x8x160
Rear delt fly superset met facepulls, beide 3x15.

Fijne training. Pomp viel wel een beetje tegen maar boeie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven