Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ugh ****ing druk in de gym, snap niet waar 't allemaal vandaan kwam. Lekker warm ook, na m'n 1e oefening was ik al compleet doorweekt.
BOR palmen van me af : 4x8x92.5. Doe 'm normaal altijd met palmen naar me toe maar dit voelde ik wel lekker in m'n lats.
Pull ups 3 sets wijd en 3 sets hammer : 6x8xbw
Tbar omdat alle bankjes bezet waren en ik niet kon DB rowen : 4x10x80
Lat Pulldown strict : 4x10x65
Straight arm pulldown : 3x15
Shrugs : 4x8x160
Rear delt fly superset met facepulls, beide 3x15.
Fijne training. Pomp viel wel een beetje tegen maar boeie.
Mooie training! Dacht al wel dat jij het was.
Had alleen geen zin om te praten vanwege die gekke hitte in die gym
je kan ook zonder bankje rowen a la melvin anthony, bankjes zijn voor pussies
lekkere training!
He, heb ik jou gemist daar? Zag toen ik wegging wel een lange gast met een ****ing wijde rug/schouders maar had verder ook weinig zin om te vragen hoe en wat. Dat was jij dus kennelijk hehe. Was inderdaad bijna niet te harden, m'n korte broek was zelfs doorweekt volgens mij.

VP ziet er nog het zelfde uit, krijg wel meer aders en aflijning, benen zien er ook een stukje beter uit. Alleen die verrekte kuiten blijven zo klein lijken. 
Heb je een trainingsschema waar je je aan houdt? Of varieer je veel qua oefeningen?

Gewoon meer trainen die krengen, moet ze vanaf nu ook 2 a 3 keer in de week trainen![]()
Meten wel iets van 45 of 46 centimeter maar zien er zwaar ecto uit.Ik varieer wel aardig volgens mij. Heb het niet zo op speciale shit als reversed grip Bench en dergelijke dus de basis is wel gelijkwaardig, maar de meeste trainingen verschillen wel aardig.
Enige plek waar ik niet echt durf te zetten, net als traps. Als 't daar pijn doet ben je ook meteen ****ing genaaid
Heb ze een week of 6 elke training gepakt op verschillende manieren, deed geen drol :') Is gewoon echt een zorgenkindje, dingen willen totaal niet groeien. Low reps, high reps, veel gewicht, weinig gewicht, seated, standing, strict of cheatend, maakt allemaal niet uitMeten wel iets van 45 of 46 centimeter maar zien er zwaar ecto uit.
Ik varieer wel aardig volgens mij. Heb het niet zo op speciale shit als reversed grip Bench en dergelijke dus de basis is wel gelijkwaardig, maar de meeste trainingen verschillen wel aardig.
Enige plek waar ik niet echt durf te zetten, net als traps. Als 't daar pijn doet ben je ook meteen ****ing genaaid
Heb ze een week of 6 elke training gepakt op verschillende manieren, deed geen drol :') Is gewoon echt een zorgenkindje, dingen willen totaal niet groeien. Low reps, high reps, veel gewicht, weinig gewicht, seated, standing, strict of cheatend, maakt allemaal niet uitMeten wel iets van 45 of 46 centimeter maar zien er zwaar ecto uit.

Kuiten zijn echt genetisch, maat van mij traint nooit zijn kuiten en die heeft echt gigantische kuiten. Hij loopt wel altijd op zijn tenen dus misschien helpt dat
) en die had ook zieke kuiten. Ga ze maar een tijdje 2 keer per week pakken.Heb je trouwens nog tips voor injectiesites? Ik ga eod prikken en ik heb gekozen voor deltoids en quads. Quads ben ik al gewend omdat ik die altijd pak maar deltoids nog nooit. Worden 1ml injecties
1 ml kan ook easy met slinspuitje in je pecs, biceps of triceps, kost echt geen moeite. Lats, traps en kuiten moeten zelfs kunnen maar dat heb ik nog nooit gedaan. Side delts doe ik vaak injects van 2 a 3 ml in, voelt fijn en lijkt net of ze er groter door worden, soort spot injections idee.
Vandaag dus rug/delts en hopen dat morgen de quads wel lukken.Ye ruk is dat. Gast die ik ken voetbalde () en die had ook zieke kuiten. Ga ze maar een tijdje 2 keer per week pakken.
Hehe found out the hard way?
Veel roteren! Ik heb de Susp telkens in m'n quads gezet en heb nu al sinds dinsdag ****ing last van m'n rechter quad. Beetje opgezwollen ook1 ml kan ook easy met slinspuitje in je pecs, biceps of triceps, kost echt geen moeite. Lats, traps en kuiten moeten zelfs kunnen maar dat heb ik nog nooit gedaan. Side delts doe ik vaak injects van 2 a 3 ml in, voelt fijn en lijkt net of ze er groter door worden, soort spot injections idee.
Wilde vandaag legs doen maar dat zit er niet echt in, last van m'n quadVandaag dus rug/delts en hopen dat morgen de quads wel lukken.
Pecs injecteren klinkt best pijnlijk zelfs met een slin naald en dan heb je ook nog die horrorverhalen. Kuiten injecteren lijkt mij echt gigantisch pijnlijk zeker als je pip krijgt
Kan je trouwens 0,6 x 25 (blauw) gebruiken voor deltoids?
Pecs injecteren klinkt best pijnlijk zelfs met een slin naald en dan heb je ook nog die horrorverhalen. Kuiten injecteren lijkt mij echt gigantisch pijnlijk zeker als je pip krijgt
Kan je trouwens 0,6 x 25 (blauw) gebruiken voor deltoids?
Voel je niks van man, pijn doet het iig niet, voelt alleen wel de olie echt je spier binnenlopen, heel gek gevoel maar niet onprettig. Pip in kuiten lijkt me ook k*t, daarom heb ik daar ook nog nooit gezet. 06x25 is prima voor delts, ik gebruik 'm voor quads en side delts.
Rug/sides/traps gehad, ging lekker, flinke pomp weer. Krijg met de dag meer opmerkingen. Moet wel oppassen met de Test suspension, heb die wss dinsdag iets te snel gezet waardoor ik een bultje kreeg van de olie die niet weg kon wat resulteert in flinke PIP, zelfde zag ik nu in m'n delt :') Viel gewoon echt op toen ik in de spiegel keek, oeps. Heatpad erop doet wonderen overigens, beetje bij masseren en 't trekt zo weer weg maar toch iets om op te letten.
Lat Pulldown strict : 4x10x80
DB Row : 4x10x40
Close grip pullup : 3x8xbw
Cable BOR SS Straight arm pulldown : beide 4x12. Wat een combinatie is dat, damn. Lats en middenrug liepen he-le-maal vol, voelde echt goed. Vaker doen dus.
Nog 4 sets side raises, upright rows en DB shrugs kort achter elkaar gedaan en toen vond ik 't wel weer leuk.
ziet er goed uit man, ben jij dat op je avatar?
hoe ga je op de slin verder ?
Slin gaat goed, hele dag ****ing vol en zie er echt veel groter uit. Wel heel moe overdag, of dit door de AAS of de GH komt weet ik niet maar ik val na de training zowat in slaap, zwaar k*t.
ziet er goed uit man, ben jij dat op je avatar?
hoe ga je op de slin verder ?