De kuur dingen weet ik natuurlijk weinig van. Maar blijft interessant om te lezen
En die trainingen van jou xD Tja. Ik zeg er maar niks over. Blijf impressed over de gewichten etc Maarja is ook niet te vergelijken met mijn weights etc xD
Haha en dan ben ik nog een redelijke sissy qua gewichten, kun je nagaan

Als je nog weer es in de buurt bent gaan we een x samen trainen!
Ondertussen dus bezig met m'n nieuwe schema. Best lastig nog, trainingsdagen wil ik op Ma/Di/Do/Vrij houden en dit keer borst, rug en benen 2 keer per week pakken. Kom ik zo'n beetje hier op uit :
Maandag Borst/Rug
Bench 4x6 of 5x5
Incline Bench 4x8
Flat fly 4x8
Hier zwaardere gewichten, wel strakke ROM maar toch de wat lagere reps. M'n borst leek voller toen ik dit deed in m'n UB/LB schema. 2e dag pak ik chest dan lichter en wat hoger in reps.
Lat Pulldown 5x8
DB Row 4x8
Shrugs 4 of 5x8.
Hoger in reps/volume dan 2e dag. Rugdikte ging goed op low reps, wijdte wat minder dus die hoop ik hier wat meer aan te spreken.
Dinsdag Legs/Delts
Squats 5x10
Legpress 4 of 5x8
SLDL. 4x8
Calves 5x10
2 oefeningen voor de zijkant en 1 voor de achterkant delts. Front hier bewust niet, die heeft 't zwaar zat met de dag ervoor. Legs wat minder geauwehoer met 100 000 verschillende oefeningen. Gewoon de basics en wat meer sets, bevalt me over het algemeen aardig.
Donderdag Rug/Borst
Deadlift 5x3
Bent over Row 5x5
Pullup 4 of 5x8
Incline fly 4x10
Cable crossover 4x10
press-variant Most likely Incline DB Press of Incline Smith Press op 4x8 en heel strakke uitvoering
Zoals gezegd hier eerst rug en zwaar op low reps waar de dikte goed op ging en daarna borst wat lichter en hoger in reps.
Vrijdag Legs/Side delts/Arm
Front Squats 5x8 als deze echt gaat lukken, anders gewoon normale Squats.
Goodmorning 4x8
Lunges Geen idee, ff zien hoeveel reps. Denk 3x12 stappen per been.
Calves 4x8
Upright rows Deze of cable sides raises. Eitherway 4x8
BB Curl 3 of 4x10
Skullcrushers 3x8
Overhead DB Extension 3x12
Met opzet 2 triceps oefeningen, wil de lange kop verbeteren. Biceps zit wel vrij goed bij me op de piek na maar die ga ik er toch niet in krijgen
Aardig wat werk, sommige dingen lijken me best heavy vlak na elkaar, denk aan de legs na heavy rug-dag en de Delts de dag na heavy chest-dag maar dat zal de tijd uitwijzen. Bedoeling is om overal relatief weinig rust tussen te houden zodat de training niet te lang duurt. Herhalingen/aantal sets zijn gebaseerd op wat goed scheen te werken in vorige schema's dus wel over nagedacht, ook al lijkt het soms wat weinig of juist veel in verhouding met andere oefeningen.
Als iemand nuttig commentaar heeft, sta er altijd voor open. Het is een probeersel maar in m'n hoofd klinkt het goed.