MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was 't maar zo'n feest, is Antoine Vaillant, die pro :p Slin gaat goed, hele dag ****ing vol en zie er echt veel groter uit. Wel heel moe overdag, of dit door de AAS of de GH komt weet ik niet maar ik val na de training zowat in slaap, zwaar k*t.

Chest gedaan zonet omdat ik last van m'n benen heb, nog steeds verdomme. Geprobeerd te squatten/legpressen maar dat al gauw op gegeven, kon totaal niet omhoog komen als ik diep ging :P

BP : 12x80, 10x100, 5x110, 3x120, 2x130 en 1x137.5.
Incline plate loaded press :4x8x80 geloof ik
Flat fly : 3x15x12
Incline fly : 3x15x12
Crossover : 3x15.

Paar supersets van skullcrushers/CGBP gedaan. Voelde goed, prima training.

dacht al komt me zo bekend voor die avatar.

gaat super, denk persoonlijk eerder door de slin dat je zo moe voelt anders keer even hgh in nacht zetten?
dan weet je het vanzelf wel..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
dacht al komt me zo bekend voor die avatar.

gaat super, denk persoonlijk eerder door de slin dat je zo moe voelt anders keer even hgh in nacht zetten?
dan weet je het vanzelf wel..

Geen idee, vanmorgen zowel Slin als GH vergeten te zetten omdat ik haast had en ik voel me inderdaad een heel stuk beter. Slin trek ik nog een weekje door en daarna ga ik over op Dbol/Oxy dus eens zien hoe het dan gaat.

Geen idee, vanmorgen zowel Slin als GH vergeten te zetten omdat ik haast had en ik voel me inderdaad een heel stuk beter. Slin trek ik nog een weekje door en daarna ga ik over op Dbol/Oxy dus eens zien hoe het dan gaat.

zou dboll laten en lekker overgaan op oxy alleen.
vind persoonlijk oxy lekker, veel kracht ook vocht maar ben je helaas ook zo kwijt.

• #1.544
zou dboll laten en lekker overgaan op oxy alleen.
vind persoonlijk oxy lekker, veel kracht ook vocht maar ben je helaas ook zo kwijt.

Ik ben juist benieuwd naar de mix ervan hehe. Op US fora zijn ze er lyrisch over. Weet alleen nog niet of ik 't ED pak of alleen op trainingsdagen. Of de Oxy ED en dan de dbol erbij op alleen trainingsdagen. Kom er nog niet goed uit.

Rug/traps/rear delts gehad, voelde goed.

Bor onderhands : 5x8x92.5. 3 seconden neerwaarts en 2 seconden bovenin vast houden. Auw in de lats.
Plate loaded pulldown wijd : 4x8x120. Not bad, geen idee waarom ik dit zoveel zwaarder kan dan de kabel versie.
DB Row : 3x8x34. Ook weer traag en helemaal naar beneden
Close grip pulldown : 3x8x50
Cable row SS straight arm pulldown : 4x8 SS 4x12

Shrugs en rear delt flies gedaan en daarna voor de fun wat Bicep curls op 3x8x55.

Goede training :)

Edit : verder loopt 't lekker :P Merk wel dat ik echt weer gevoelig ben voor vocht. Zaterdag 1 cheat gehad en gister een beetje gecheat en ik heb een vochtkop van heb ik jou daar :') Misschien toch maar gaan overwegen om standaard 20 mg Aro of 0.5 mg Ari EOD mee te laten lopen. Heb hier alleen echt 0 ervaring mee dus beetje huiverig voor.

Laatst bewerkt:
Ik ben juist benieuwd naar de mix ervan hehe. Op US fora zijn ze er lyrisch over. Weet alleen nog niet of ik 't ED pak of alleen op trainingsdagen. Of de Oxy ED en dan de dbol erbij op alleen trainingsdagen. Kom er nog niet goed uit.

Rug/traps/rear delts gehad, voelde goed.

Bor onderhands : 5x8x92.5. 3 seconden neerwaarts en 2 seconden bovenin vast houden. Auw in de lats.
Plate loaded pulldown wijd : 4x8x120. Not bad, geen idee waarom ik dit zoveel zwaarder kan dan de kabel versie.
DB Row : 3x8x34. Ook weer traag en helemaal naar beneden
Close grip pulldown : 3x8x50
Cable row SS straight arm pulldown : 4x8 SS 4x12

Shrugs en rear delt flies gedaan en daarna voor de fun wat Bicep curls op 3x8x55.

Goede training :)

Edit : verder loopt 't lekker :P Merk wel dat ik echt weer gevoelig ben voor vocht. Zaterdag 1 cheat gehad en gister een beetje gecheat en ik heb een vochtkop van heb ik jou daar :') Misschien toch maar gaan overwegen om standaard 20 mg Aro of 0.5 mg Ari EOD mee te laten lopen. Heb hier alleen echt 0 ervaring mee dus beetje huiverig voor.

Het vochtprobleem heb ik ook op 9/10%. Baal er echt van. Ik ben zelf niet echt een voorstander om dit op te lossen met een AI. Wat bij mij na 1 dag al werkt is 3x2 eetlepels 100% appelazijn + 2x 2 caps water out van now.

• #1.546
Het vochtprobleem heb ik ook op 9/10%. Baal er echt van. Ik ben zelf niet echt een voorstander om dit op te lossen met een AI. Wat bij mij na 1 dag al werkt is 3x2 eetlepels 100% appelazijn + 2x 2 caps water out van now.

Die Water out heb ik ook al es geprobeerd maar deed niet veel voor me. Vervelende is dat ik, als ik normaal eet wat ik 6 dagen per week doe, er niks aan de hand is. Dan op zondag wil ik wel es wat cheaten, moet wel leuk blijven ten slotte en de volgende ochtend sta ik op als een waterballon. Ben ook geen fan van AI en opzich niet vies van vocht maar 't moet wel leuk blijven.

Vanmorgen chest/side delts gehad. Ging wel redelijk, had wat last van m'n schouder dus niet te zwaar gegaan op de presses.

BP : 1x15x80, 1x10x100, 3x6x110>1x6x100.
Incline fly : 3x10x18. Niet zo strict als ik wilde maar de 10 t/m 16 waren bezet.
Incline Smith : 4x8x80. Vind 'm in de Smith fijner dan los, weet niet waarom.
Cable fly : 3x15x15

Side raises SS upright rows : 3x15x8 SS 3x8x40
Skullcrushers : 3x8x50 met lichte spots af en toe.

Wil de lange kop van m'n triceps verbeteren dus maar es vaker aanpakken. Als iemand er suggesties voor heeft, altijd welkom.

Wil de lange kop van m'n triceps verbeteren dus maar es vaker aanpakken. Als iemand er suggesties voor heeft, altijd welkom.

Sinds ik de overhead DB extension (met één arm) strikt uitvoer is bij mij de lange kop veel verbeterd.
Helemaal strekken onderin maar niet helemaal tot strekken bovenin gaan. 75-80% van de volledige ROM is genoeg. Verder natuurlijk gewoon zware skulls.

Toen je Tren-a 100ED pakte, hoe lang duurde het voordat je het in de gym begon te voelen?

Rock n rolls ook een goede misschien?

• #1.550
Sinds ik de overhead DB extension (met één arm) strikt uitvoer is bij mij de lange kop veel verbeterd.
Helemaal strekken onderin maar niet helemaal tot strekken bovenin gaan. 75-80% van de volledige ROM is genoeg. Verder natuurlijk gewoon zware skulls.

Vandaag ff geprobeerd en voelt goed. Wel k*t dat ik aan links echt zo stijf als een hark ben, rechts kan ik de beweging beter voelen zonder de DB op m'n kop te slaan :P

Toen je Tren-a 100ED pakte, hoe lang duurde het voordat je het in de gym begon te voelen?

Uh een dag of 8 geloof ik, zweten merkte ik wel meteen.

Rock n rolls ook een goede misschien?

Die ken ik niet bro, wat zijn dat?

Legday gehad, killing as always.

Legpress omdat squat bezet was : stuk of 6 of 7 sets weer, zwaarste 2 waren 6x400.
Front squat : 4x10x70. Blijft k*t.
Smith Lunge : 4x12x80, wel lekkere oefening.
Leg Extension : 3x15xfull stack.
SLDL : 4x8x80.

En nog een set of 8 toepresses met 300 kg gedaan, 3 sets tenen naar buiten, 3 sets tenen naar binnen en 2 sets tegen normaal. Voel dit toch in verschillende delen van m'n kuit, geen idee of het ook zo werkt m.b.t. groei maar 't voelt goed. Prima workout overall, gewicht niet denderend, volume wel lekker en daar doen m'n benen het goed op :)

• #1.551
M'n kuiten doen zo ****ing zeer haha, goede spierpijn. Staan ook totaal opgezwollen, in 1 keer lijkt het of ik kuiten heb :)
Zostraks een wat hoger volume rugdag gedaan, tijd tussen de sets heel kort gehouden. Voelde lekker, helemaal gesloopt.

Plate loaded Pulldown : 20x40, 10x80 en 4x10x120. Lats liepen heerlijk vol
DB row : 5x8x32 met heel stricte uitvoering.
Hammergrip pulldown : 4x10x60 ofzo
Plate loaded row : 5x8x50 per kant
Rackpulls : 6x8x160 geloof ik. Hierna meteen doorgegaan met shrugs op 3x8x160. Zelfs met straps wilden m'n onderarmen niet meer. Onderrug blies ook in zoverre op dat ik nauwelijks nog rechtop kon staan.
Seated Shrugs : 3x8x30 kg.

Toen vond ik 't wel leuk geweest. Vanaf maandag geen Slin/Susp meer maar Oxy+Dbol. Weet nog niet helemaal hoe, daar denk ik nog ff over. Denk dat het Oxy op 100 mg ED wordt en dan Dbol op 60 of 75 en alleen Pre Workout. In week 2 leverwaardes ff laten checken, ga 't voor 4 weken doen.

Tevens training weer veranderen, groepen 2 keer per week pakken nu voor weer een week of 6. Moet iets worden als dit, maar ga het zondag even helemaal uitwerken :

Ma : Borst/rug
Di : Legs/Delts
Do: Rug/Borst
Vrij : Legs/armen of ipv armen weer Delts. Even zien nog. Maandag zal zware presses voor borst worden met wat lichter werk voor de rug en donderdag zwaar werk voor de rug en lichter borst. Legs blijf ik gewoon op volume pakken denk ik, die low reps erop bevielen me niet zo bijzonder en die komen in m'n volgende UB/LB schema wel weer.

Tips of hints, altijd welkom.

Lekkere toepress met 300 kg :)

• #1.554

Waren niet al te strict maar wel heel lekker idd, voelde goed. Als ik kuiten heel traag en strict pak schiet er na 2 reps elke keer ****ing harde kramp in :')

Ah dat kende ik niet, lijkt een beetje een mix van oefeningen. Ga 'm eens proberen, kijken hoe het voelt.

Laatste dag Slin gehad! In totaal toch aardig wat gewicht bij gekomen in die 4 weken als je ziet dat ik op 105.nog wat uit m'n cut kwam en nu ergens rond de 112 zal hangen. Not bad, zal vast vocht bij zitten in de spieren en blabla, niet allemaal spiermassa nog meer blabla maar 't ziet er goed uit, geen moonface nog en weinig vetgains als ik zo kijk.

Maandag begin ik dus met de Oxy en Dbol, denk dat ik ze gewoon beide ED neem voor 4 weken. Split de doses wel in 2 keer, dus 's morgens bij het opstaan en uur of 8 later het zelfde weer. Bloeddruk hierbij wel in de gaten houden, in combi met de TestE die ook van 500 naar 1000 gaat en de Bold kan die een aardige opdoffer krijgen, dus dit blijf ik in de gaten houden. Tevens wil ik eens m'n leverwaardes testen om te kijken welke kant er nou gelijk heeft, de kant die bang is voor gaten in zijn lever op 15 mg Winny of de kant die ( zoals ik verbazingwekkend vaak lees ) hogere doses dan dit pakt voor lange duur en nergens last van claimt te hebben. In the name of science zullen we maar zeggen. Leverwaardes zijn tot nu toe elke keer top geweest tijdens kuren zonder orals dus een pre-kuur test laat ik ff lopen in dit geval, had ik eerder moeten doen als ik dat had gewild maar gewoon niet aan gedacht. Een baseline ontbreekt dus maar goed, als ze echt verhoogt zijn zal dat wel blijken dan.

Verder voeding ietsje omgooien, 1 maaltijd kip/rijst wordt een maaltijd kip/gehakt met mayo, ben de kip wel ietsje zat en gehakt is ****ing fijn. Tevens van de overige 3 keer kip/rijst met ananas haal ik nu bij 2 maaltijden de ananas er uit en vervang ik dit door satesaus <3. Kleine details, maar toch, voor de geïnteresseerden zal ik maar zeggen.

Morgen update over m'n trainingsschema komende 4 a 6 weken. Nu eerst m'n nest in, zondag is uitslaapdag.

De kuur dingen weet ik natuurlijk weinig van. Maar blijft interessant om te lezen :)

En die trainingen van jou xD Tja. Ik zeg er maar niks over. Blijf impressed over de gewichten etc Maarja is ook niet te vergelijken met mijn weights etc xD

• #1.556
De kuur dingen weet ik natuurlijk weinig van. Maar blijft interessant om te lezen :)

En die trainingen van jou xD Tja. Ik zeg er maar niks over. Blijf impressed over de gewichten etc Maarja is ook niet te vergelijken met mijn weights etc xD

Haha en dan ben ik nog een redelijke sissy qua gewichten, kun je nagaan :P Als je nog weer es in de buurt bent gaan we een x samen trainen!

Ondertussen dus bezig met m'n nieuwe schema. Best lastig nog, trainingsdagen wil ik op Ma/Di/Do/Vrij houden en dit keer borst, rug en benen 2 keer per week pakken. Kom ik zo'n beetje hier op uit :

Maandag Borst/Rug

Bench 4x6 of 5x5
Incline Bench 4x8
Flat fly 4x8

Hier zwaardere gewichten, wel strakke ROM maar toch de wat lagere reps. M'n borst leek voller toen ik dit deed in m'n UB/LB schema. 2e dag pak ik chest dan lichter en wat hoger in reps.

Lat Pulldown 5x8
DB Row 4x8
Shrugs 4 of 5x8.

Hoger in reps/volume dan 2e dag. Rugdikte ging goed op low reps, wijdte wat minder dus die hoop ik hier wat meer aan te spreken.

Dinsdag Legs/Delts

Squats 5x10
Legpress 4 of 5x8
SLDL. 4x8
Calves 5x10
2 oefeningen voor de zijkant en 1 voor de achterkant delts. Front hier bewust niet, die heeft 't zwaar zat met de dag ervoor. Legs wat minder geauwehoer met 100 000 verschillende oefeningen. Gewoon de basics en wat meer sets, bevalt me over het algemeen aardig.

Donderdag Rug/Borst

Deadlift 5x3
Bent over Row 5x5
Pullup 4 of 5x8

Incline fly 4x10
Cable crossover 4x10
press-variant Most likely Incline DB Press of Incline Smith Press op 4x8 en heel strakke uitvoering

Zoals gezegd hier eerst rug en zwaar op low reps waar de dikte goed op ging en daarna borst wat lichter en hoger in reps.

Vrijdag Legs/Side delts/Arm

Front Squats 5x8 als deze echt gaat lukken, anders gewoon normale Squats.
Goodmorning 4x8
Lunges Geen idee, ff zien hoeveel reps. Denk 3x12 stappen per been.
Calves 4x8

Upright rows Deze of cable sides raises. Eitherway 4x8
BB Curl 3 of 4x10
Skullcrushers 3x8
Overhead DB Extension 3x12

Met opzet 2 triceps oefeningen, wil de lange kop verbeteren. Biceps zit wel vrij goed bij me op de piek na maar die ga ik er toch niet in krijgen :P

Aardig wat werk, sommige dingen lijken me best heavy vlak na elkaar, denk aan de legs na heavy rug-dag en de Delts de dag na heavy chest-dag maar dat zal de tijd uitwijzen. Bedoeling is om overal relatief weinig rust tussen te houden zodat de training niet te lang duurt. Herhalingen/aantal sets zijn gebaseerd op wat goed scheen te werken in vorige schema's dus wel over nagedacht, ook al lijkt het soms wat weinig of juist veel in verhouding met andere oefeningen.

Als iemand nuttig commentaar heeft, sta er altijd voor open. Het is een probeersel maar in m'n hoofd klinkt het goed.

• #1.557
1e training zit er op, feels good. Vanmorgen de helft Dbol/Oxy genomen en wat een pomp :') Mss nog wel erger dan op Slin, niet normaal en dat op lage reps chest. Goed spul dus :) Kracht daarentegen leek nergens op, kort geslapen en weer vroeg op, niet mijn ding op de maandag ochtend

Benchpress : 5x5x102.5.
Incline BP 4x6x85
Crossover4x8x20. Alle bankjes ineens bezet dus kon geen DB fly's doen.

Plate loaded Pulldown 4x12x100
DB Row 5x12x34
DB Shrug 4x15x40

Prima training opzich, voelde alles goed. Benieuwd hoe de rest van de week vordert :)

1e training zit er op, feels good. Vanmorgen de helft Dbol/Oxy genomen en wat een pomp :') Mss nog wel erger dan op Slin, niet normaal en dat op lage reps chest. Goed spul dus :) Kracht daarentegen leek nergens op, kort geslapen en weer vroeg op, niet mijn ding op de maandag ochtend

Benchpress : 5x5x102.5.
Incline BP 4x6x85
Crossover4x8x20. Alle bankjes ineens bezet dus kon geen DB fly's doen.

Plate loaded Pulldown 4x12x100
DB Row 5x12x34
DB Shrug 4x15x40

Prima training opzich, voelde alles goed. Benieuwd hoe de rest van de week vordert :)

ik pak zelf de laatte 3 weken een uur voor de training dbol en vind 't geweldig voor de pomp!~of het wat voor spiergroei doet? dunnuw...:p

Die oxy zal ook wel even duren voordat het werkt :) Dan zou je kracht door het plafond moeten schieten ;)

• #1.560
ik pak zelf de laatte 3 weken een uur voor de training dbol en vind 't geweldig voor de pomp!~of het wat voor spiergroei doet? dunnuw...:p

Naar het schijnt wel. Heb er wel dingen over gelezen maar die stonden op GH15 en daar heb ik een ban :(

Die oxy zal ook wel even duren voordat het werkt :) Dan zou je kracht door het plafond moeten schieten ;)

Ben benieuwd, zoals eerder gezegd word ik nauwelijks sterker op AAS behalve op hoge Test. Zit vanaf deze week op 1 gram dus zou wel goed moeten komen.

Vanmorgen ff gewogen nog, 112,9 dus blijft steady omhoog gaan, goede zaak lijkt me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven