GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmorgen ff gewogen nog, 112,9 dus blijft steady omhoog gaan, goede zaak lijkt me.
Naar het schijnt wel. Heb er wel dingen over gelezen maar die stonden op GH15 en daar heb ik een ban
Ben benieuwd, zoals eerder gezegd word ik nauwelijks sterker op AAS behalve op hoge Test. Zit vanaf deze week op 1 gram dus zou wel goed moeten komen.
Vanmorgen ff gewogen nog, 112,9 dus blijft steady omhoog gaan, goede zaak lijkt me.
NiceVet nog gemeten? Oxy is toch altijd wel een knaller hoor qua kracht, eigenlijk nog meer dan test. Hopen dat je kop niet uit elkaar barst alleen
![]()
Ik loop met de dag verder achter haha, goed bezig maat!
Moeten x samen trainen man!Nice dat de slin je goed bevallen is!
De combi dbol/oxy is erg lekker! Zelf al gedaan.
Heb je trouwens hg oxy?
Alhoewel het nu ook wel fijn is om gewoon satesaus door m'n kip/rijst te doen hehe. Geen HG Oxy dit keer, kon er wel aankomen maar dat koste me zo'n beetje het 4-voudige. Heb wel eens Anapolon gehad, Turkse Oxy. Dat was wel hemels, als dit half zo goed is ben ik al happy.Hopelijk heeft het wat gedaan dan, na 4e week gooi ik het er terug uit. Hou er gelukkig niet teveel vocht van vast.
Gewicht gaat lekker mikie! Stiekem ook benieuwd naar een gram test, nu eerst de test/tren zn werk laten doen.
Wat zegt de spiegel? Weegschaal is altijd zo verwaarloosbaar vind ik..

dikke trainingen hier man. gewicht gaat ook flink omhoog als ik dat zo zie, nice!

K*t die back pump inderdaad. Begin er ook weer last van te krijgen. krijg het zelfs als ik alleen maar aan het lopen ben, fucking irritant. Tuarine hielp niet bij mij.
Het gaat vooruit
Ja precies. Ik heb 't echt nog nooit gehad, ook niet toen ik werk had waar ik veel liep/tilde/moest bukken. Als ik nu gezeten heb en dan opsta voel ik 't opblazen. Aan de ene kant wel leuk natuurlijk, als ik mn arm even omhoog moet houden schiet de pomp er ook vol in maar met trainen is het in de onderrug niet echt gewenst.
Wordt gerund door een oud wedstrijd BB'er, lopen meer wedstrijdjongens geloof ik dus moet wel wat zijn.
Met praten ook, als ik snel iets probeer te zeggen tijdens 't lopen sta ik zowat te hijgen. Bloeddruk is nog wel in orde dus dat is het probleem niet gelukkig. Voel me verder ook prima
Nog niet weer gewogen, dat ga ik morgen even doen. Midsectie wordt wel wat vochtiger/vetter/meer bloated, vooral in de avond moet ik echt niet onderuitgezakt gaan staan want dan heb ik wel een buikje. Wel een buikje waar de abs op te zien zijn maar toch haha.
Das zeker waar, gewicht is maar een getal
Lekker van je darmen!
Misschien je eten iets lekkerder (sausje/kruiden) maken?