Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice :) Vet nog gemeten? Oxy is toch altijd wel een knaller hoor qua kracht, eigenlijk nog meer dan test. Hopen dat je kop niet uit elkaar barst alleen :o

Nice dat de slin je goed bevallen is!

De combi dbol/oxy is erg lekker! Zelf al gedaan.
Heb je trouwens hg oxy?

Naar het schijnt wel. Heb er wel dingen over gelezen maar die stonden op GH15 en daar heb ik een ban :(

Ben benieuwd, zoals eerder gezegd word ik nauwelijks sterker op AAS behalve op hoge Test. Zit vanaf deze week op 1 gram dus zou wel goed moeten komen.

Vanmorgen ff gewogen nog, 112,9 dus blijft steady omhoog gaan, goede zaak lijkt me.

Hopelijk heeft het wat gedaan dan, na 4e week gooi ik het er terug uit. Hou er gelukkig niet teveel vocht van vast.

Gewicht gaat lekker mikie! Stiekem ook benieuwd naar een gram test, nu eerst de test/tren zn werk laten doen.

Wat zegt de spiegel? Weegschaal is altijd zo verwaarloosbaar vind ik..

Ecto.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.566
Nice :) Vet nog gemeten? Oxy is toch altijd wel een knaller hoor qua kracht, eigenlijk nog meer dan test. Hopen dat je kop niet uit elkaar barst alleen :o

Nee VP niet gemeten, deze week 's doen. Op het oog niet vetter geworden, wel een beetje bloated rond m'n abs maar lijnen in m'n benen en schouders daarentegen weer beter zichtbaar. Idd, ben vooral bang voor m'n bloeddruk met Test, Bold en Oxy/Dbol man haha. Goed in de gaten houden dus.

Ik loop met de dag verder achter haha, goed bezig maat!

Hehe beetje unfair ook zo he :P Moeten x samen trainen man!

Nice dat de slin je goed bevallen is!

De combi dbol/oxy is erg lekker! Zelf al gedaan.
Heb je trouwens hg oxy?

Ja slin was top, ga het zeker na de orals weer pakken :) Alhoewel het nu ook wel fijn is om gewoon satesaus door m'n kip/rijst te doen hehe. Geen HG Oxy dit keer, kon er wel aankomen maar dat koste me zo'n beetje het 4-voudige. Heb wel eens Anapolon gehad, Turkse Oxy. Dat was wel hemels, als dit half zo goed is ben ik al happy.

Hopelijk heeft het wat gedaan dan, na 4e week gooi ik het er terug uit. Hou er gelukkig niet teveel vocht van vast.

Gewicht gaat lekker mikie! Stiekem ook benieuwd naar een gram test, nu eerst de test/tren zn werk laten doen.

Wat zegt de spiegel? Weegschaal is altijd zo verwaarloosbaar vind ik..

Spiegel zegt dat ik flink hard ga, dat zie ik zelf zelfs en daar heb ik vaak wel moeite mee. M'n traps/delts/chest gaan echt goed voor m'n gevoel. Legs ook als ik m'n broeken voel dus so far gaat het goed. Zal deze week eens foto's knallen.

Vetklep.

• #1.567
Legs/delts gehad, goede workout wel. Delts voelden nog prima aan ondanks de training van gister, denk niet dat het problemen gaat opleveren. Good to know :)

Squats na opwarmen : 5x8x120. Diep en traag naar beneden, felt good
Legpress : 4x12x260
DB SLDL : 4x8x36 kg per hand. Lang niet zo fijn als met stang maar alle stangen, zelfs de korte, waren bezet en ik heb een hekel aan 't Leg Curl apparaat.
Toe press : 9x12x260. 3xtenen naar buiten, 3 tenen naar binnen en 3 normaal. Goede pomp.

Seated BB Press : 3x8x60. Vond 'm maar apart, stuk fijner om 'm staand te doen.
Side raises SS upright row : 4x10x10 SS 4x10x40
Rear delt fly SS Facepull : Beide 3x15, gewicht geen idee.

Ging lekker, jammer genoeg zonet thuis iets verrekt bij m'n lower trap ofzo, krijg af en toe een harde scheut pijn. Hopen dat 't zo wegtrekt.

• #1.568
Pff ik heb zo'n last van backpumps :') Als ik op de plee heb gezeten en daarna 20 meter loop loop ik daarna als een vent van 900 jaar oud door de pomp in m'n onderrug. Needless to say dat deadlifts/BOR vandaag ook echt he-le-maal nergens op trok. Ga maar ff Taurine bestellen, kijken of dat wat doet want dit is echt geen doen.

Deadlift : Na opwarmen dus al helemaal opgeblazen, 5x3x130 eruit geperst. 150 eerst erop geladen maar die kreeg ik de lucht niet eens in :')
Pull up : 5x5+8 kg
BOR : 1x5x80. Hier gestopt en Plate loaded Rows gaan doen : 5x5x125
Straight arm pulldown : 4x15
Shrugs : 3x8x160

Incline fly : 3x12
Flat fly : 3x12
Crossover fly : 4x15
Incline Smith Press : 4x8

Wel goede training opzich, zat er goed in maar m'n onderrug nekte me echt.

dikke trainingen hier man. gewicht gaat ook flink omhoog als ik dat zo zie, nice!

K*t die back pump inderdaad. Begin er ook weer last van te krijgen. krijg het zelfs als ik alleen maar aan het lopen ben, fucking irritant. Tuarine hielp niet bij mij.

• #1.571
dikke trainingen hier man. gewicht gaat ook flink omhoog als ik dat zo zie, nice!

Het gaat vooruit :P

K*t die back pump inderdaad. Begin er ook weer last van te krijgen. krijg het zelfs als ik alleen maar aan het lopen ben, fucking irritant. Tuarine hielp niet bij mij.

Ja precies. Ik heb 't echt nog nooit gehad, ook niet toen ik werk had waar ik veel liep/tilde/moest bukken. Als ik nu gezeten heb en dan opsta voel ik 't opblazen. Aan de ene kant wel leuk natuurlijk, als ik mn arm even omhoog moet houden schiet de pomp er ook vol in maar met trainen is het in de onderrug niet echt gewenst.

Het gaat vooruit :P

Ja precies. Ik heb 't echt nog nooit gehad, ook niet toen ik werk had waar ik veel liep/tilde/moest bukken. Als ik nu gezeten heb en dan opsta voel ik 't opblazen. Aan de ene kant wel leuk natuurlijk, als ik mn arm even omhoog moet houden schiet de pomp er ook vol in maar met trainen is het in de onderrug niet echt gewenst.

Taurine vond ik zelf niet echt helpen en zat op 4 gram per dag...

ik vond het zelfs op 10gr niet te doen..

• #1.574
Good to know boys, dan laten we dat achterwege en moet ik maar ff kijken hoe ik 't vol houd :P

Weer even wat pagina's bijgelezen, maar gaat goed he :D Mooie progressie man, helemaal in je gewicht zeg lekker!

• #1.576
Even tussentijdse update : Vrijdag niet getraind, had me verslapen en moest op tijd beginnen op werk, zonde. Morgen ga ik dus eindelijk echt nieuwe gym bekijken, hoop dat het wat is :) Wordt gerund door een oud wedstrijd BB'er, lopen meer wedstrijdjongens geloof ik dus moet wel wat zijn.

Verder heeft m'n lichaam moeite met de nieuwe massa/wat vocht. Merk dat zelfs als ik stil zit ik moet letten op m'n ademhaling, anders ben k zo buiten adem :P Met praten ook, als ik snel iets probeer te zeggen tijdens 't lopen sta ik zowat te hijgen. Bloeddruk is nog wel in orde dus dat is het probleem niet gelukkig. Voel me verder ook prima :) Nog niet weer gewogen, dat ga ik morgen even doen. Midsectie wordt wel wat vochtiger/vetter/meer bloated, vooral in de avond moet ik echt niet onderuitgezakt gaan staan want dan heb ik wel een buikje. Wel een buikje waar de abs op te zien zijn maar toch haha.

Doel was 120 kg?
Succes met de nieuwe gym!

• #1.578
Doel was 120 kg?
Succes met de nieuwe gym!

Eind dit jaar was m'n 1e bedoeling ja, op max 15 %. Gaan zien of ik dat ga halen, ben benieuwd. Op zich is de spiegel natuurlijk 't belangrijkst :)

Ohja wat ik vergat : Ik heb gelukkig geen last van m'n maag/darmen op orals, heel blij mee. Wel last van de beruchte side van Oxy, het ontnemen van je eetlust. Vooral op m'n werk merk ik dat ik echt moeite heb met de kip/rijst. Ga deze week even kijken of ik wat kan spelen met m'n voeding, wat meer afwisseling erin.

Das zeker waar, gewicht is maar een getal ;)

Lekker van je darmen!
Misschien je eten iets lekkerder (sausje/kruiden) maken?

• #1.580
Das zeker waar, gewicht is maar een getal ;)

Lekker van je darmen!
Misschien je eten iets lekkerder (sausje/kruiden) maken?

Jep, dat gaat 't idd maar worden. Sowieso 1x kip vervangen door een gehaktbal ( nog meer kcal ook ) met wat mayo, lekker. Bij m'n kip/rijst die ik thuis eet heb ik altijd pindasaus, ook heel fijn. Alleen voor naar werk moet ik nog wat verzinnen dat goed blijft in zo'n vershoud bakje, of gewoon een pot saus los mee nemen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven