XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even tussentijdse update : Vrijdag niet getraind, had me verslapen en moest op tijd beginnen op werk, zonde. Morgen ga ik dus eindelijk echt nieuwe gym bekijken, hoop dat het wat is :) Wordt gerund door een oud wedstrijd BB'er, lopen meer wedstrijdjongens geloof ik dus moet wel wat zijn.

Welke gym ga je bekijken? Total fit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
Welke gym ga je bekijken? Total fit?

Ja man! Als 't niet je van het is blijf ik nog ff bij Basic en ga ik sterk overwegen naar Enske te gaan, Deiana of Club wordt 't dan. Maar dit zou beter uit komen, woon vlak bij 't Ziekenhuis dus Total is vrij dicht bij :)

Ja man! Als 't niet je van het is blijf ik nog ff bij Basic en ga ik sterk overwegen naar Enske te gaan, Deiana of Club wordt 't dan. Maar dit zou beter uit komen, woon vlak bij 't Ziekenhuis dus Total is vrij dicht bij :)

Ik heb er ook een weekje getraind maar het was mij allemaal te krap. Ik ben vrij lang en ze hebben daar een laag plafond dus voelde me een beetje opgesloten. Verder qua apparatuur wel gewoon goed maar het is mij te klein.
Wat jammer is want ik woon er 5 minuten fietsen vandaan :o

• #1.584
Ik heb er ook een weekje getraind maar het was mij allemaal te krap. Ik ben vrij lang en ze hebben daar een laag plafond dus voelde me een beetje opgesloten. Verder qua apparatuur wel gewoon goed maar het is mij te klein.
Wat jammer is want ik woon er 5 minuten fietsen vandaan :o

Hehe ik ben net zo lang en heb ook wel claustrofobische neigingen dus zal wat worden :P Wil er iig even kijken, Olympic is me teveel pauper en te ver fietsen en verder heb je niks in ons mooie stadje. En om nou telkens met 't OV naar Enske te gaan heb ik ook nog niet heel veel zin in.

• #1.585
Vanmorgen dus in andere gym geweest en beviel prima op zich. Kan er weekje trainen dus dat ga ik ook doen maar 1e indruk was prima. Wel echt klein, waren eerst 4 grote gasten bij de dumbells bezig en dan is ie ook vol :') Heb er een rugtraining van gemaakt met wat meer volume, beetje dingen uitproberen uiteraard ;P

Pull up wide : 3x8
Pull up hammer : 3x8
Low row : 4x8x35 per kant. Zwaar ding dit maar super fijn, van Panatta. Voelde goed in de rug.
Lat Pulldown : 4x10x30 per kant. Ook weer zwaar apparaat maar heel goed, anders dan de standaard pulldowns.
Seated Row : 3x12x70

Shrugs : 2x10x40, 1x10x50 en toen spotte ik de 60 kg DB's en kon ik 't niet laten er ff mee te spelen. 3x6x60 kg. Zware shit man :P

Beetje biceps stuff gedaan.

Leuke training, voelde goed. Staat ook een Laying leg curl en een hack squat, tevens squatrack en dergelijke dus benen/rug kun je er heel uitgebreid pakken

Vanmorgen dus in andere gym geweest en beviel prima op zich. Kan er weekje trainen dus dat ga ik ook doen maar 1e indruk was prima. Wel echt klein, waren eerst 4 grote gasten bij de dumbells bezig en dan is ie ook vol :') Heb er een rugtraining van gemaakt met wat meer volume, beetje dingen uitproberen uiteraard ;P

Pull up wide : 3x8
Pull up hammer : 3x8
Low row : 4x8x35 per kant. Zwaar ding dit maar super fijn, van Panatta. Voelde goed in de rug.
Lat Pulldown : 4x10x30 per kant. Ook weer zwaar apparaat maar heel goed, anders dan de standaard pulldowns.
Seated Row : 3x12x70

Shrugs : 2x10x40, 1x10x50 en toen spotte ik de 60 kg DB's en kon ik 't niet laten er ff mee te spelen. 3x6x60 kg. Zware shit man :P

Beetje biceps stuff gedaan.

Leuke training, voelde goed. Staat ook een Laying leg curl en een hack squat, tevens squatrack en dergelijke dus benen/rug kun je er heel uitgebreid pakken

Wel lekker als er een groot assortiment met spul staat, pannata is zeker goed. Bij Reus zijn gym hebben ze dat ook.. Hopelijk volgende maand er rug gaan trainen haha.

Hoe staat het met je gewicht en hoe voel je nu met al dat spul in je lijf?

• #1.587
Wel lekker als er een groot assortiment met spul staat, pannata is zeker goed. Bij Reus zijn gym hebben ze dat ook.. Hopelijk volgende maand er rug gaan trainen haha.

Hoe staat het met je gewicht en hoe voel je nu met al dat spul in je lijf?

Groot assortiment is het helaas niet maar wel dingen die ik als nuttig zie. Mis een pec deck fly eigenlijk en een echt fatsoenlijk squatrek, die hier staat heeft geen vangers dus echt maxen zit er niet in maar kan zijn dat ik me daar in vergis. Donderdag staat legs op het programma dus we gaan zien.

Gewicht durf ik niet te zeggen, vergeet me 's ochtends steeds te wegen, morgen es doen. Voel me verder dikke prima op het hijgerige na. Lichaam heeft echt moeite met de nieuwe massa haha.

Morgen chestday, hopen dat de power een beetje goed zit en ik de 50's kan pressen :)

• #1.588
Chest, triceps en side delts gehad. Ging goed, redelijk wat gedaan voor de chest maar ook wel eens lekker.

Incline DB : 3x10x40, 1x6x50 en omdat ze er zo leuk uit zagen : 3x55 met spot. Wat zijn die krengen zwaar zeg.
Chest Press machine : 4x8x90. Fijn apparaat, voelde m'n borst beter dan met gewone benchpresses
Incline fly : 4x10x14
Cable cross fly : 4x8x35. Zag hier duidelijk dat gewicht op een katrol/kabel ding geen f**k zegt. Bij de Basic pak ik 'm krap op 17.5 en hier ging de 35 gewoon met goede vorm.
Incline press machine : 3x8x60. Deze gaat heel schuin omhoog, bijna een schouderoefening maar voelde heel goed in m'n upperchest.

DB Overhead extension : 3x8x12
Cable Overhead : 3x8x30
Reversed grip pushdown : 3x8x15

Stuk of 6 sets side raises kort achter elkaar.

Helemaal gesloopt maar heerlijke training. Voelt goed om op hoger volume een spiergroep stuk te maken, denk dat ik dit liever even aanhoud dan het schema waar ik vorige week mee ben begonnen.

Wanneer doe je dan front delts? Rear zeker met rug?

Wel lekker die 55's :D

• #1.590
Wanneer doe je dan front delts? Rear zeker met rug?

Wel lekker die 55's :D

Vrijdag is schouder/arm dag! Dan dus ook een shoulderpress variant. Side en rear pak ik normaal 2 keer per week idd, side bij chest en rear bij rug en beide dan dus nog op schouderdag in dit geval. Fronts pak ik niet extra bij chest, merk dat ze al zat te verduren hebben dan hehe.

55's waren idd wel leuk, wel ff een hel om ze in positie te krijgen man :p

Ja klopt is echt een b*ch :o. Die van ons gaan ook tot 55 en ik gooi ze altijd op m'n knie en dan in een beweging naar achter en tegelijk naar boven. Als je dat niet redt kan iemand erachter staan en ze aan je pols omhoog trekken of onder je elleboog omhoog helpen.

Lekkere tren!
Je zult niet de eerste zijn die van een bankje lazert met big ass dumbells ;)

• #1.595
Ja klopt is echt een b*ch :o. Die van ons gaan ook tot 55 en ik gooi ze altijd op m'n knie en dan in een beweging naar achter en tegelijk naar boven. Als je dat niet redt kan iemand erachter staan en ze aan je pols omhoog trekken of onder je elleboog omhoog helpen.

Zo doe ik het ook altijd idd. Heel apart, de 40's bijvoorbeeld druk ik easy paused, maar als ik tijdens het gaan liggen die dingen op m'n chest laat rusten krijg ik ze nooit meer omhoog :') Bij de 55 had ik idd een spotter die wist wat ie deed, dat was wel relaxt, anders had ik ze ook niet geprobeerd.

Lekkere tren!
Je zult niet de eerste zijn die van een bankje lazert met big ass dumbells ;)

Hehe Incline ben ik daar nooit zo bang voor maar daarom doe ik nooit flat DB presses. Puur omdat ik voor m'n gevoel van dat bankje af ga fl*kkeren.

• #1.596
Leg workout gehad en de t*ring wat zwaar. Ff wennen aan de apparaten die er staan, Legpress bijvoorbeeld leek echt nergens op :')

Squats : 4x8x130
Legpress : 4x10x200 met moeite ook gewoon, dafuq.
Hack Squat close stance : 4x10x100. Nog nooit gedaan en was ff zoeken naar de juiste houding, zorgde eerst voor veel stress op m'n knie. Wel fijne oefening maar fucking zwaar op baby gewicht.
Bulgarian split squat : 3x12xBW+14 kg DB in beide handen. Ook 1e keer, fijne oefening maar zoeken naar evenwicht.

SLDL : 4x10x70
Liggende Leg Curl : 4x15x40 geloof ik. Veel, veel fijner dan zittend, voelde echt de stretch op m'n hams, goede shit.

Standing calf raise ; 4x12xfull stack
Seated calf raise : 4x12xfull stack.

Goede workout, sommige dingen even wennen maar was fijn. Morgen Delts/Armen, heb er nu al zin in :)

Ben jij dat op je profiel ?

• #1.600
Klopt, heel mooi fysiek.

Vandaag rug/schouders/triceps gedaan, felt good man!

Pull up hammer : 4x8xbw
Pull down/high row achtig iets : 4x10x45 per kant. Heel fijn apparaat.
DB Row : 3x6x55 :)
Seated row : 4x12x80
Shrugs : 3x6x60, 3x10x45

MP : 4x8x55. Viel tegen
Cable side raise : 3x12x15
Rear delt fly : 3x10

Delts helemaal vol evenals rug en traps. Nog geprobeerd een side delt oefening te pakken maar 'voelde' de spier niet meer werken dus gestopt.

Overhead cable extension SS Tricep Pushdown SS Pushdown reversed grip : 3x12 allemaal. Triceps ook vol, klaar.

Fijne training, zweten als een gek. Lijken aardig wat oefeningen maar was toch met 5 kwartier klaar, not bad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven