H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het in mijn borst gezet en dat ging prima...Nice dumbell row, vraagje: heb je weleens propionaat ester met slin spuitje in delt gezet? Ben van plan 0.5ml te injecteren want me glute is na 1 week nog steeds pijnlijk van die prop...
Nice dumbell row, vraagje: heb je weleens propionaat ester met slin spuitje in delt gezet? Ben van plan 0.5ml te injecteren want me glute is na 1 week nog steeds pijnlijk van die prop...
Heb het in mijn borst gezet en dat ging prima...
ot: Gaat lekker momenteel zo te lezen!!

Ja kan goed, maar verwacht niet dat 't dan minder pijn gaat doen haha, sommige mensen kunnen gewoon slecht tegen Prop.
Thanks bro!
Verder ga ik geen Oxy/Dbol meer nemen. Het ging prima maar heb de laatste dagen last van m'n maag/darmen, precies zoals ik had op Winny en Var. Geen behoefte aan, ga het ook niet even uit zitten want 't voelt gewoon fucking ruk en ik moet opeens ik weet niet hoe vaak schijten![]()
Heb ik altijd tijdens het trainen
Verder ga ik geen Oxy/Dbol meer nemen. Het ging prima maar heb de laatste dagen last van m'n maag/darmen, precies zoals ik had op Winny en Var. Geen behoefte aan, ga het ook niet even uit zitten want 't voelt gewoon fucking ruk en ik moet opeens ik weet niet hoe vaak schijten![]()

Mijn darmen verdragen ook geen orals, ik schijt dan letterlijk water. Volgens mij hebben we het hier al eens over gehad en wist dat jij ook last van had, was ook verbaasd dat ik las dat je weer orals ging nemen. Nouja verbaasd..heb het zelf ook meerdere malen geprobeerd maar inmiddels definitief afgezworen.![]()
Maar idd, ik kan ze ook gewoon niet hebben en ga ze ook niet meer nemen. Jammer maar toch, doe je niks aan.niet helemaal gevolgd, maar welke orals neem je en wat is je doel er achter?
Leuke goeie log, post hier amper maar lees wel hier en daar mee, waaronder hier.
Vind je trouwens die mega dumbells niet kneiter irritant? Nou ben je zelf ook wel groot maar toch haha. Ik ben 1.80 en bij 30kg dumbell rows vind ik ze al lomp/irritant tbh.

Rug wel 2 keer per week, voelt goed dat te doen. M'n legs hebben gewoon echt rust nodig als ik ze op volume pak, heb nu bijvoorbeeld nog spierpijn als een idioot in m'n quads en calves na donderdag :') Tevens armen maar weer eens een beetje meepakken. Repranges zullen normaal 3 a 4 sets van 4 tot 12 herhalingen zijn. Gok er op dat trainingen een uur tot 5 kwartier zullen duren, mooie tijd vind ik.
Jammer van die orals, maar ach.. Miss dan weer de slin erin?
Hoe vond je eigenlijk de overgang van je ace naar die gram test, bold en mast? Dit omdat ik dit zelf ook wil gaan doen alleen dan geen bold maar dan gram test, 400 of 600 mast.. Ik twijfel nog. Zou je af en toe eens kunnen vermelden in wat voor week je dan in die blast zit, ben het even kwijt haha..
Voor de rest, keep up the good work!

Jammer man, soms lig je gewoon eens verkeerd en word je helaas zo wakker.
mja herkenbaar, paar dagen bruffen voor het slapen en dan betert het meestal bij me
Denk dat ik deze week wel gewoon ff een rustweekje houd, is ook vast niet slecht voor me plus dat ik geen zin heb om het te verergeren ook al kwam 't niet door het sporten.Rust kan nooit kwaad, het is alleen vaak wat frustrerend....

Jep en zonder ritme van werken/sporten heb ik veel meer moeite met op tijd eten![]()