MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Pff kan merken dat de test op een gram ook z'n ding begint te doen. Constant een pomp in m'n rug/traps die bijna pijn doet. Net of m'n hoofd dragen een oefening is ofzo :P

Verder wel ff prettig zo'n rust weekje, voeding wel aardig op orde gehouden op een paar cheats na. Maandag gaat de Slin er weer in voor 3 weken :)

Mooie logje ! Je gaat lekker he alleen jammer van je rug die ff niet meewerkte.
Ik heb de test zelf ook geupt naar een gram, ben benieuwd wat het me gaat brengen.
Jij ging daar heel hard op he.

• #1.623
Mooie logje ! Je gaat lekker he alleen jammer van je rug die ff niet meewerkte.
Ik heb de test zelf ook geupt naar een gram, ben benieuwd wat het me gaat brengen.
Jij ging daar heel hard op he.

Jep gaat prima. En idd, gram test is hemels als je 't mij vraagt :)

Vanmorgen rug/traps/biceps gehad bij de BasicFit omdat ik vroeg moest werken.

Hammer pull ups : 10-10-10-8-4 x bw.
Lat Pulldown medium grip, palmen naar gezicht : 4x8x60. Feels good
Plate loaded Pulldown : 3x12x100
Plate loaded Row : 4x8x120, not bad.
Straight arm pushdown ding : 4x15
Rackpull : 4x8x160

Shrugs : 4x8x160. Fucking zere handen na Pulls/shrugs.

EZ Bar curl : 3x8x50
Rope hammer curl : 3x8x45

Leuke training.

• #1.624
Chest/Side delts/Triceps gehad zostraks. Aardig wat gedaan voor mijn doen, had er zin in.

Incline DB : 4x8x45, 1x6x50, fail op de 55.
Crossover fly : 4x8x25, goede squeeze.
Incline DB Fly : 3x12x12
Machine Chest Press : 4x8xfull stack, 100 of 120 kg.
Incline Machine Press : 3x12x50.

Cable side raise achter rug langs : 3x12x10
DB Seated Side raise : 3x12x8

Cable overhead extension 1 arm : 3x10x15
Cable Tricep Extension of hoe je 't wil noemen, ook 1 arm : 3x8x15

Felt good.

Gaat lekker bro! Je gewicht stijgt nog steeds?

Heavy man! Bevalt Total nog steeds?

• #1.627
Dat inderdaad. Tren tegenover een gram test merk je wel aan je lichaam

• #1.632
114 de t*ring man:D
Ga je nog nieuwe pics posten?

Hehe ja zal donderdag es kijken of ik een post workout pic kan maken :P

Op een gram test heb je ook gelijk een pak vocht meer kerel. Lijkt waarschijnlijk alleen maar minder droog ;)

Das waar. Misschien toch maar 's nadenken over een halve tab Ari EOD. Ben er niet echt een voorstander van maar mss is 't wel nodig :P Vorige keer op een gram werd ik zelfs droger, snap niet hoe dat ging dan.

Dat inderdaad. Tren tegenover een gram test merk je wel aan je lichaam

Klopt klopt.

Tren lijk je droger en op een gram test een stuk vetter..

Gewocht gaat wel lekker, alhoewel je ook geen fat ass wilt worden natuurlijk

Nee precies, max 15 % heb ik gezegd aan het eind van 't jaar, niet echt veel zin om dat deze blast al te halen hehe.

Hehe ja zal donderdag es kijken of ik een post workout pic kan maken :P

Das waar. Misschien toch maar 's nadenken over een halve tab Ari EOD. Ben er niet echt een voorstander van maar mss is 't wel nodig :P Vorige keer op een gram werd ik zelfs droger, snap niet hoe dat ging dan.

Klopt klopt.

Nee precies, max 15 % heb ik gezegd aan het eind van 't jaar, niet echt veel zin om dat deze blast al te halen hehe.

De hgh uppen zou nog een optie zijn:cool: voeding iets minderen..:p

mikie hoe zag je kuur er op moment ook alweer uit?

Pff ga je ooit nog keer op podium? Of vind je dat echt niet? Ergens een keer gelezen geloof ik ;-)

• #1.636
De hgh uppen zou nog een optie zijn:cool: voeding iets minderen..:p

Shit is zo al duur zat haha :P Verander liever de voeding ff. Denk dat ik ook wel weet hoe het komt, beetje onhandig dat ik er niet eerder over nadacht. Zat hiervoor met een beetje darmproblemen en verminderde opname van m'n voeding daardoor. Meer vreten dus. Ik heb diezelfde hoeveelheid kcal aangehouden maar m'n darmproblemen zijn wel voorbij en wss dus ook de voedingopname weer normaal :p Heb 'm nu teruggeschroeft naar 5000 kcal, even in de gaten houden.

mikie hoe zag je kuur er op moment ook alweer uit?

Op dit moment : 1000 TestE, 500 MastE, 900 Bold. Daarnaast 2.7 iu Geno en 30 iu Slin ED. Test/Mast gaan vanaf volgende week nog omhoog voor 4 weken en daarna zit de blast erop. Slin pak ik na deze week nog 2 weken, dan 2 weken off en dan weer 3 on. Blijf het ook gewoon doorcyclen in de cruise denk ik.

Pff ga je ooit nog keer op podium? Of vind je dat echt niet? Ergens een keer gelezen geloof ik ;-)

Geen idee. Denk ik niet, geen eer aan te behalen met mijn lengte/lichaamsbouw. Ik zal best een grote gast kunnen worden ( hoop ik toch in ieder geval ) maar een wedstrijd-winnend fysiek zit er niet in gok ik. Daarbij heb ik een veel te grote hekel aan cutten, ik kan al niet op 8 % komen, laat staan 4 :P

Week 8, training 3

Back/Calves. Wilde benen doen maar heb echt fucking last van de binnenkant van beide benen, opgerekt ofzo. Begonnen met Extensions en curls om op te warmen maar squats met lege stang deden al echt pijn dus rug gepakt, benen maar een weekje rust geven.

Wide grip pull ups : 10-9-8-6-4. Bleh, kracht met bodyweight shit gaat niet zo hard als m'n bodyweight zelf.
Low row : 4x10x35 per kant.
High row : 4x10x40 per kant
Smith BOR : 4x10x60. Best lekker, goede squeeze.
Seated Row : 3x12x60

Standing calve raise : 3x10x80. Langzame uitvoering en tussen elk setje 40 seconden lang bodyweight reps, zo hoog mogelijk komen om je calves flink te stretchen. Auw.
Toe press op de Legpress : 3x20x150

Veel rows gedaan zie ik nu, had er niet echt erg in tijdens de training, voelde wel goed. Nog 2 pics geschoten voor 't trainen, morgen ff uploaden.

Laatst bewerkt:
wanneer begin je weer met tren? ga je dan ook wat ik eerder had gelezen, test/tren/bold 6 weken op af of iets dergelijks.

Ja idd, al een idee wat je na de cruise gaat doen? Weer eens deca proberen of bulken op tren hehe...

• #1.639
wanneer begin je weer met tren? ga je dan ook wat ik eerder had gelezen, test/tren/bold 6 weken op af of iets dergelijks.

Ja idd, al een idee wat je na de cruise gaat doen? Weer eens deca proberen of bulken op tren hehe...

Weet ik nog niet boys. Had er idd aan gedacht Test en Bold year round te laten lopen en dan Ace te cyclen in 6 op 6 af. Maar ace is prijzig :p

Laat het beetje afhangen van m'n shape, als ik niet te vet uit de komende cruise kom wil ik me nog wel eens wagen aan een dikke blast met veel test, veel bold en mss wat Deca. Als ik mezelf al wat richting de vettere kant vind gaan wordt het een cleanbulk op TestE, TrenE en Bold op iets van 600/750/900 ofzo.

Weet ik nog niet boys. Had er idd aan gedacht Test en Bold year round te laten lopen en dan Ace te cyclen in 6 op 6 af. Maar ace is prijzig :p

Laat het beetje afhangen van m'n shape, als ik niet te vet uit de komende cruise kom wil ik me nog wel eens wagen aan een dikke blast met veel test, veel bold en mss wat Deca. Als ik mezelf al wat richting de vettere kant vind gaan wordt het een cleanbulk op TestE, TrenE en Bold op iets van 600/750/900 ofzo.

ace is idd wel wat duurder helaas, moet wel zeggen zit er nu zelf aan en snap helemaal wat word bedoeld met dat godenpis gedoe. man wat ga je hier hard op zeg :P. maar goed succes nog ik blijf fijn volgen leuke log nogsteeds

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven