De hgh uppen zou nog een optie zijn

voeding iets minderen..
Shit is zo al duur zat haha

Verander liever de voeding ff. Denk dat ik ook wel weet hoe het komt, beetje onhandig dat ik er niet eerder over nadacht. Zat hiervoor met een beetje darmproblemen en verminderde opname van m'n voeding daardoor. Meer vreten dus. Ik heb diezelfde hoeveelheid kcal aangehouden maar m'n darmproblemen zijn wel voorbij en wss dus ook de voedingopname weer normaal

Heb 'm nu teruggeschroeft naar 5000 kcal, even in de gaten houden.
mikie hoe zag je kuur er op moment ook alweer uit?
Op dit moment : 1000 TestE, 500 MastE, 900 Bold. Daarnaast 2.7 iu Geno en 30 iu Slin ED. Test/Mast gaan vanaf volgende week nog omhoog voor 4 weken en daarna zit de blast erop. Slin pak ik na deze week nog 2 weken, dan 2 weken off en dan weer 3 on. Blijf het ook gewoon doorcyclen in de cruise denk ik.
Pff ga je ooit nog keer op podium? Of vind je dat echt niet? Ergens een keer gelezen geloof ik ;-)
Geen idee. Denk ik niet, geen eer aan te behalen met mijn lengte/lichaamsbouw. Ik zal best een grote gast kunnen worden ( hoop ik toch in ieder geval ) maar een wedstrijd-winnend fysiek zit er niet in gok ik. Daarbij heb ik een veel te grote hekel aan cutten, ik kan al niet op 8 % komen, laat staan 4
Week 8, training 3
Back/Calves. Wilde benen doen maar heb echt fucking last van de binnenkant van beide benen, opgerekt ofzo. Begonnen met Extensions en curls om op te warmen maar squats met lege stang deden al echt pijn dus rug gepakt, benen maar een weekje rust geven.
Wide grip pull ups : 10-9-8-6-4. Bleh, kracht met bodyweight shit gaat niet zo hard als m'n bodyweight zelf.
Low row : 4x10x35 per kant.
High row : 4x10x40 per kant
Smith BOR : 4x10x60. Best lekker, goede squeeze.
Seated Row : 3x12x60
Standing calve raise : 3x10x80. Langzame uitvoering en tussen elk setje 40 seconden lang bodyweight reps, zo hoog mogelijk komen om je calves flink te stretchen. Auw.
Toe press op de Legpress : 3x20x150
Veel rows gedaan zie ik nu, had er niet echt erg in tijdens de training, voelde wel goed. Nog 2 pics geschoten voor 't trainen, morgen ff uploaden.