gram test ben ik snel weer vanaf gestapt. kreeg weer gyno en voelde me heel erg onrustig. zit nu op 500 test, 500 parabolan en gram mast en ben werkelijk nog nooit zo hard gegaan. En voel me extreem goed. En zit pas in week 3 van de para, dus dat is nog niet eens op zn toppunt. Zweet me helemaal de t*fus de hele dag. Wordt knetter droog op 3600 kcal en moet gewoon 3x per week extreem junken, omdat het anders te hard gaat. gram mast zweer ik echt bij. Blijft me iedere keer verbazen wat een krachtige compound dat is.
Kijk dit klinkt natuurlijk wel heel lekker hehe. Weet nog niet hoe ik dat moet gaan inplannen dan, 500 Test, 1000 Mast en eventueel nog 500/750 Tren, alleen zou ik dan de Bold moeten droppen om niet op een achterlijke dosering uit te komen voor 12 weken lang
Overigens heb ik op een gram test echt 0 problemen, geen gyno en geen rare gedachtes in m'n kop, wel wat vocht maar dat zit ook in de slin/voeding/overblijfselen van de Hyges. Heb aan 't eind van de dag echt kringen in m'n enkels staan van m'n sokken, en nog diep ook. Ook een stuk geiler maar oke
Week 9, training 2
Vandaag de rug gepakt met rear delts, traps en wat biceps erbij. Leuke training!
Pull ups hammer : 4x8xbw
Standing cable row a la Flex Lewis : 4x10x45. Zag 'm in onderstaand filmpje, heb 'm ook zo gedaan met die korte knijpbewegingen en daarna de stretch. Felt great.
Plate loaded pulldown : 4x10x120
Reversed grip lat pulldown : 4x12x45 :') Low weight maar voelt heel goed.
Rackpull : 4x8x160. Fucking burn in m'n onderrug, auw.
Shrugs : 4x8x140, handen wilden niet meer en was straps vergeten
Rear delt fly SS Facepull : Beide 4x15
BB Curl SS Hammercurl 4x10x45 SS 4x8x30
Niet onaardig, voelde goed. Nog een vrouwtje gezien die tot 60 kg ging op de BenchPress, 3x8 pullups wijd kon en met 80 kg ging staan squatten. Wel grappig dat 90 % van de gasten die daar komen dat niet eens redden. Had t met de laatste rep op 60 heel, heel zwaar en ik stond een beetje te kijken. Staat ze op, zegt ze in 't voorbij gaan : Volgende x mag je je best nuttig maken en ff spotten, ik bijt niet. Stond ik daar met m'n bek vol tanden.
*Edit, filmpje nog. Nu ik 't terugzie deed ik 'm met een stukje minder beweging van m'n hele lichaam en trok ik meer vanuit mn rug ( en wss een shitload minder gewicht ). Vanaf 4.25 ongeveer.
http://www.youtube.com/watch?v=JK-69ipPm0Y