AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
ace is idd wel wat duurder helaas, moet wel zeggen zit er nu zelf aan en snap helemaal wat word bedoeld met dat godenpis gedoe. man wat ga je hier hard op zeg :P. maar goed succes nog ik blijf fijn volgen leuke log nogsteeds

Hehe dat is zeker zo, ik vind alleen dat zweten echt een nadeel. Zeiknat in een shirtje midden in de winter enzo. Misschien doe ik wel eens wat Kale leuk vindt, gram test met gram mast alleen laat ik er dan nog een dosis Bold bij lopen :P Keihard en lean groeien zegt hij.

Hehe dat is zeker zo, ik vind alleen dat zweten echt een nadeel. Zeiknat in een shirtje midden in de winter enzo. Misschien doe ik wel eens wat Kale leuk vindt, gram test met gram mast alleen laat ik er dan nog een dosis Bold bij lopen :P Keihard en lean groeien zegt hij.

Denk wel dat je voeding dan erg clean zal moeten zijn.. Zelf nog 3 of 4 weken en dan spring ik ook op gram test met 400/500 mast, boldone laat ik even achterwege, zie de meerwaarde er op het moment niet echt van. Misschien in de toekomst nog eens en dan ben ik ook benieuwd hoe jij het ervaren hebt op een x aantal weken..

Btw, al eens aan mythel tren inject gedacht of nog nooit?

geen ervaring met winter, maar zomer is ook zeker geen pretje :roflol:

Had je eerder bold gedaan? Kan me voorstellen dat test mast op gram en hoge dosis bold zeer goed werkt. Alleen vraag ik me af wat die bold gaat doen. Persoons afhanbkelijk natuurlijk maar vriend van me doet ut en merkt er bijna niks van.

geen ervaring met winter, maar zomer is ook zeker geen pretje :roflol:

Had je eerder bold gedaan? Kan me voorstellen dat test mast op gram en hoge dosis bold zeer goed werkt. Alleen vraag ik me af wat die bold gaat doen. Persoons afhanbkelijk natuurlijk maar vriend van me doet ut en merkt er bijna niks van.

Hier ben ik dus ook bang voor, toch redelijk wat geld wat je op die weken weg prikt..

• #1.645
Gear kost me niet zoveel dus dat scheelt, maar idd, Bold is wel een gokje. Je moet ook een beetje realistisch kijken natuurlijk, op Bold ga je geen 10 kg extra pakken en niet 50 kg op je grote 3 pakken. Het vormt je lichaam daarentegen wel, bij mij iig. Stuk ronder en vasculairder, alles ziet er beter uit. Heb dit op Bold nog meer dan op Ace persoonlijk. Vooral het bovenste deel van m'n lichaam doet het er goed op, upperchest/delts/traps dus.

Ik vond het de gok wel waard, maak sowieso de 3 vials die ik heb staan nog op en dan bekijk ik of ik het mee laat lopen of gewoon voor de potentere AAS ga en dan in hogere doses bijvoorbeeld.

Gear kost me niet zoveel dus dat scheelt, maar idd, Bold is wel een gokje. Je moet ook een beetje realistisch kijken natuurlijk, op Bold ga je geen 10 kg extra pakken en niet 50 kg op je grote 3 pakken. Het vormt je lichaam daarentegen wel, bij mij iig. Stuk ronder en vasculairder, alles ziet er beter uit. Heb dit op Bold nog meer dan op Ace persoonlijk. Vooral het bovenste deel van m'n lichaam doet het er goed op, upperchest/delts/traps dus.

Ik vond het de gok wel waard, maak sowieso de 3 vials die ik heb staan nog op en dan bekijk ik of ik het mee laat lopen of gewoon voor de potentere AAS ga en dan in hogere doses bijvoorbeeld.

Voor de rondheid zou ik het zeker eens durven nemen, zeker volgend jaar richting m'n eerste map wedstrijd toe.

• #1.647
Voor de rondheid zou ik het zeker eens durven nemen, zeker volgend jaar richting m'n eerste map wedstrijd toe.

Kunt het altijd proberen man.

Week 9, training 1.

Vandaag een borst/front en side delt training gehad. Voelde goed, kracht leek helemaal nergens op maar borst wel helemaal op op het eind.

BP : na opwarmen 3x12x100 kg
Incline fly : 4x12x16
Crossover fly : 4x15x12.5
Flat fly : 4x12x14
Plate loaded Incline press : 4x8x45 per kant

MP : 3x6x60. Die ging nog wel aardig, zo na chest.
Cable side raise : 3x15x7.5
Front raise : 3x8x14
Upright row : 4x8x45

Overal weinig rust tussen gehouden, goed op TUT gefocust. Intensieve shit zo, voelde wel goed.

Verdere update! Vanmorgen 113.6 op de weegschaal op lege maag. Ga nu m'n gewicht de laatste 4 weken even serieus bijhouden omdat ik 't gevoel heb dat m'n voeding wel weer toppie verteerd wordt en ik daardoor veel te hoog in kcal zit :') Gelukkig werkt de GH redelijk in het droger houden maar die 10 % ben ik inmiddels wel aardig overheen, denk dat het al rond de 12 ligt. Nog niet gek als je ziet dat ik op 104 of 105 uit de cut kwam. Betekent een kilo of 8 of 9 erbij waarvan dan 1 a 2 % vet.

Vandaag gaat de AAS voor de laatste keer omhoog voor 4 weken, gaat dus naar 1500 mg TestE en 750 MastE, met uiteraard de Bold en GH en Slin er nog naast. Slin nog voor 2 weken.

Verdere info : Handen en voeten zijn echt fucking dik met dit weer. Krijg 's morgens m'n handen nauwelijks in een vuist en mn voeten willen niet in m'n schoenen door de warmte/zwelling. Denk dat dit nog door de Hyges komt dus daar blijf ik wel vanaf, blijf lekker bij Geno.

Lekkere doseringen :D
Hoe hoog zit je nu in kcal?
3 flys oefeningen bevalt goed dus?

gram test ben ik snel weer vanaf gestapt. kreeg weer gyno en voelde me heel erg onrustig. zit nu op 500 test, 500 parabolan en gram mast en ben werkelijk nog nooit zo hard gegaan. En voel me extreem goed. En zit pas in week 3 van de para, dus dat is nog niet eens op zn toppunt. Zweet me helemaal de t*fus de hele dag. Wordt knetter droog op 3600 kcal en moet gewoon 3x per week extreem junken, omdat het anders te hard gaat. gram mast zweer ik echt bij. Blijft me iedere keer verbazen wat een krachtige compound dat is.

• Like
Waarderingen: GPRO
gram test ben ik snel weer vanaf gestapt. kreeg weer gyno en voelde me heel erg onrustig. zit nu op 500 test, 500 parabolan en gram mast en ben werkelijk nog nooit zo hard gegaan. En voel me extreem goed. En zit pas in week 3 van de para, dus dat is nog niet eens op zn toppunt. Zweet me helemaal de t*fus de hele dag. Wordt knetter droog op 3600 kcal en moet gewoon 3x per week extreem junken, omdat het anders te hard gaat. gram mast zweer ik echt bij. Blijft me iedere keer verbazen wat een krachtige compound dat is.

Zal ook wel van persoon tot persoon zijn, de een word van 400 a 500 tren ook onrustig.

Waarom vind je de maat zo ideaal middel? Zelf wil ik hierna op gram test met een halve gram mast gaan of wat denk jij hier van.. Ik zit ook met het gedacht vocht, dit wil ik zoveel mogelijk voorkomen..

Ideaal als in: de hardheid die het geeft en het helpt je stofwisseling versnellen. En het geeft weinig tot geen bijwerkingen (althans bij mij niet, is idd persoonsgebonden). halve gram mast doet niet zoveel voor onze doeleinden. Vergeet niet dat de medicinale dosering al rond de 500mg ligt.

• #1.652

Kijk dit klinkt natuurlijk wel heel lekker hehe. Weet nog niet hoe ik dat moet gaan inplannen dan, 500 Test, 1000 Mast en eventueel nog 500/750 Tren, alleen zou ik dan de Bold moeten droppen om niet op een achterlijke dosering uit te komen voor 12 weken lang :P

Overigens heb ik op een gram test echt 0 problemen, geen gyno en geen rare gedachtes in m'n kop, wel wat vocht maar dat zit ook in de slin/voeding/overblijfselen van de Hyges. Heb aan 't eind van de dag echt kringen in m'n enkels staan van m'n sokken, en nog diep ook. Ook een stuk geiler maar oke :P

Week 9, training 2

Vandaag de rug gepakt met rear delts, traps en wat biceps erbij. Leuke training!

Pull ups hammer : 4x8xbw
Standing cable row a la Flex Lewis : 4x10x45. Zag 'm in onderstaand filmpje, heb 'm ook zo gedaan met die korte knijpbewegingen en daarna de stretch. Felt great.
Plate loaded pulldown : 4x10x120
Reversed grip lat pulldown : 4x12x45 :') Low weight maar voelt heel goed.
Rackpull : 4x8x160. Fucking burn in m'n onderrug, auw.

Shrugs : 4x8x140, handen wilden niet meer en was straps vergeten
Rear delt fly SS Facepull : Beide 4x15

BB Curl SS Hammercurl 4x10x45 SS 4x8x30

Niet onaardig, voelde goed. Nog een vrouwtje gezien die tot 60 kg ging op de BenchPress, 3x8 pullups wijd kon en met 80 kg ging staan squatten. Wel grappig dat 90 % van de gasten die daar komen dat niet eens redden. Had t met de laatste rep op 60 heel, heel zwaar en ik stond een beetje te kijken. Staat ze op, zegt ze in 't voorbij gaan : Volgende x mag je je best nuttig maken en ff spotten, ik bijt niet. Stond ik daar met m'n bek vol tanden.

*Edit, filmpje nog. Nu ik 't terugzie deed ik 'm met een stukje minder beweging van m'n hele lichaam en trok ik meer vanuit mn rug ( en wss een shitload minder gewicht ). Vanaf 4.25 ongeveer.

http://www.youtube.com/watch?v=JK-69ipPm0Y

Laatst bewerkt:
That's the kind of girl I like :roflol:

Ze wil je Mikie!!! Duidelijke zaak.

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps/Timetravel

voor die eckte gains

Ga die 90% van je gym eens helpen trouwens, niet eens 60 benchen en 80 squatten :'(

• #1.657
That's the kind of girl I like :roflol:

Same here, spontaan verliefd :p

Ze wil je Mikie!!! Duidelijke zaak.

Hehe ben er verder, verstandig als ik ben ( sukkel ) niet op in gegaan.

Da's de Matrix ouwe! Nee joke, foutje idd, thanks!

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps/Timetravel

voor die eckte gains

Ga die 90% van je gym eens helpen trouwens, niet eens 60 benchen en 80 squatten :'(

Haha juist! En idd, wel sad maar was wel tof om een knap vrouwtje dat ff te zien doen.

Jij bent al verliefd als eer een vrouwtje langs je heen loopt pik. Donderdag ga je mee de stad in trouwens :p

• #1.659
Vorige week een aantal training vergeten te loggen zie ik, achja. Geen idee meer wat ik nog gedaan heb, legs iig en een 2e keer chest maar verder kom ik niet.

Anyhow, vandaag week 10 begonnen met een Rug/Traps/Rear delt/Biceps training.

Week 10, training 1

Pull up 3x8
Lat Pulldown reversed grip 4x12x50
Tbar Row small V grip 3x10x75.
Plate Loaded Pulldown 2x8, voelde niet lekker dus gestopt
Flex Lewis Cable Row SS met Straight arm cable pushdown Stuk of 5 supersets gedaan.

Rug goed vol, aders liepen zelfs over m'n lats dus pomp zat er prima in.

Shrugs4x20x36. DB's gingen niet zwaarder in deze gym en zowel squatrek als Smith waren bezet.
Rear delt fly SS Facepull 4x15

Posecurl 4x12
EZ Curl 4x8

Prima training vond ik, gewichten niet allemaal onthouden. Verder gaat 't ook nog altijd prima, fysiek blijft veranderen/groter worden ondanks dat ik niet veel meer ben aangekomen, vanmorgen was het 113 precies. Wil er nog 1 of 2 kg bij pakken voor ik ga cruisen. Verder ook wel toe aan een cruise, begin last van pukkeltjes op m'n kop te krijgen, vette huid door dat zweten constant en m'n bloeddruk is ietwat verhoogt maar nog niks ergs. Af en toe flink moeite met het strikte eten tijdens Slin, maar dat hoort erbij denk ik maar ;p

Vorige week een aantal training vergeten te loggen zie ik, achja. Geen idee meer wat ik nog gedaan heb, legs iig en een 2e keer chest maar verder kom ik niet.

Anyhow, vandaag week 10 begonnen met een Rug/Traps/Rear delt/Biceps training.

Week 10, training 1

Pull up 3x8
Lat Pulldown reversed grip 4x12x50
Tbar Row small V grip 3x10x75.
Plate Loaded Pulldown 2x8, voelde niet lekker dus gestopt
Flex Lewis Cable Row SS met Straight arm cable pushdown Stuk of 5 supersets gedaan.

Rug goed vol, aders liepen zelfs over m'n lats dus pomp zat er prima in.

Shrugs4x20x36. DB's gingen niet zwaarder in deze gym en zowel squatrek als Smith waren bezet.
Rear delt fly SS Facepull 4x15

Posecurl 4x12
EZ Curl 4x8

Prima training vond ik, gewichten niet allemaal onthouden. Verder gaat 't ook nog altijd prima, fysiek blijft veranderen/groter worden ondanks dat ik niet veel meer ben aangekomen, vanmorgen was het 113 precies. Wil er nog 1 of 2 kg bij pakken voor ik ga cruisen. Verder ook wel toe aan een cruise, begin last van pukkeltjes op m'n kop te krijgen, vette huid door dat zweten constant en m'n bloeddruk is ietwat verhoogt maar nog niks ergs. Af en toe flink moeite met het strikte eten tijdens Slin, maar dat hoort erbij denk ik maar ;p

Je gaat lekker mikie! Eind van je blast even eem foto'tje?:)

Heb je pb gestuurd btw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven