Word er niet luier van dan normaal ;p Scheelt dat ik door de week altijd rond 7 op ben en er dus ook wel op tijd in wil liggen
Update
Heb toch besloten te gaan cruisen, vind het wel ff leuk geweest. Alles eruit de komende 2 weken om dan op 375 mg Test verder te cruisen. Wel ff lekker, 2 weken niks zetten op de GH na
Volgende blast uiteraard al wel aan het plannen, zit te denken aan iets als 500 Test, 750 Tren en 1000 Mast ofzo, vooral omdat naast Kale veel mensen een high dose Mast toch wel als prettig ervaren. Maar mss wordt het ook wel iets heel anders, Tren gaat er iig bij in. Wil een wat leanere bulk voortzetten na de cruise om niet boven die 15 % uit te komen
Voor de blast ga ik nog wel ergens een keer 3 weken op Test Susp en MT zitten. Lijkt me echt een toffe combi en MT wil ik sowieso eens uitproberen. Ga wel voor de inject variant. Oraal is cheaper maar zoals bleek na Oxy en Dbol kan ik niet zo goed tegen Orals.
Verderrrr uiteraard braaf getraind gister en vandaag, gister rug gehad en vandaag legs. Beide goede trainingen, niet veel bijzonders.