AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ik zag het idd, vanaf komende week weer ouwe!

Hm oke. Ga het sowieso es proberen, misschien maar beginnen op 1 of 2 mg dan en dan ff aankijken.

Nee nog nooit gebruikt. Zou ik wel moeten doen idd en gaat er ook nog wel van komen. Doe het nu altijd op gevoel en heb nog nooit een hypo gehad. Wel eens bewust het gevoel op laten komen, puur om te kijken hoe het voelt. Heel apart, heb nog nooit zo ontzettend gezweet :P

Ja precies, aders enzo is leuk maar ik ga liever gewoon ff lean groeien. Test/Deca was normaal m'n vervolg geweest maar vind ik me al te vet voor, dan word ik zeker zo'n plofkip en dat hoeft nou ook weer niet.

Jammer is dat he al dat vocht op Deca,gaat bij mij altijd zo lekker rond mn onderbuik zitten,voel ik me weer te dik.
Ben ook een beetje in dubio over mn volgende blast.
Deca/dbol blaas ik op,tren hou ik niet lang vol,bold/mast groei ik niet op:o.

Nee nog nooit gebruikt. Zou ik wel moeten doen idd en gaat er ook nog wel van komen. Doe het nu altijd op gevoel en heb nog nooit een hypo gehad. Wel eens bewust het gevoel op laten komen, puur om te kijken hoe het voelt. Heel apart, heb nog nooit zo ontzettend gezweet :P

Mooi, dan ga ik morgen ook eens voor de eerste keer 4IU proberen. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
Jammer is dat he al dat vocht op Deca,gaat bij mij altijd zo lekker rond mn onderbuik zitten,voel ik me weer te dik.
Ben ook een beetje in dubio over mn volgende blast.
Deca/dbol blaas ik op,tren hou ik niet lang vol,bold/mast groei ik niet op:o.

Same here en ik krijg gauw een dikke kop. Vocht verdeelt zich echt gaar bij me, de aders op m'n onderarmen zijn al gauw niet meer zichtbaar maar er lopen er nog wel 3 over beide schouders waarvan aan beide zijdes een dikke zichtbaar doorloopt naar m'n chest :')

Mooi, dan ga ik morgen ook eens voor de eerste keer 4IU proberen. :)

Ben benieuwd!

MikieB, ben je nu voor trt'en voor 2 jaartjes of gewoon pct?
Na zo lang trt, kan je dan niet net zo goed blijven prikken?
Ik bedoel die balletjes die functioneren niet snel weer proper toch?
Als ik een kleine heb misschien ook gewoon aan de trt rond me 30e.
Zou veel.voordelen opleveren, omdat je minder snel aftakelt las ik laatst nog

MikieB, ben je nu voor trt'en voor 2 jaartjes of gewoon pct?
Na zo lang trt, kan je dan niet net zo goed blijven prikken?
Ik bedoel die balletjes die functioneren niet snel weer proper toch?
Als ik een kleine heb misschien ook gewoon aan de trt rond me 30e.
Zou veel.voordelen opleveren, omdat je minder snel aftakelt las ik laatst nog

Waar zegt hij dat hij off gaat dan? MikieB gaat nooit meer off.

Zit ik over in dubio. Of een stevige nakuur met Nolva, Clomid en HMG of ik ga Trt'en blijf zo een jaar of 2 on. Mijn voorkeur neigt sterk naar het laatste maar dat laat ik ook afhangen van hoe het tijdens de kuren gaat. Gaan we gaandeweg zien.

Eerste pagina

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Waar zegt hij dat hij off gaat dan? MikieB gaat nooit meer off.

Hier

• #1.687
Haha ben voorlopig idd niet van plan om OFF te gaan nee. Tenzij het for some reason echt zou moeten uiteraard maar dat zie ik niet gebeuren.

Mikie gaat alleen nog maar OFF als zn geld op is :')

Heb mn eerste striae te pakken door de pomp van slin op 7IU pre workout.
En ik maar denken dat ik gezegend was met een soepele huid, dbol+slin heeft geen genade. :o

Dacht dat ik laatst ergens las dat jij 2x slin in de ochtend zet (1x ontbijt 1x pre workout) doseer jij dan de insuline ''dubbel''? Maw is de ene dosis al compleet uitgewerkt voordat je de nieuwe zet?

En ik maar denken dat ik gezegend was met een soepele huid, dbol+slin heeft geen genade. :o

Dacht dat ik laatst ergens las dat jij 2x slin in de ochtend zet (1x ontbijt 1x pre workout) doseer jij dan de insuline ''dubbel''? Maw is de ene dosis al compleet uitgewerkt voordat je de nieuwe zet?

Haha das kut he.. ik heb het ook. Heel mn oksels en biceps zitten onder de striae en bij m'n lies lijkt het alsof het met een mes bewerkt is zo erg..

• #1.691
Mikie gaat alleen nog maar OFF als zn geld op is :')

Grapjas ben je ook he, blondje.

Hehe ik ben blij dat mijn huidje echt zo soepel is, heb alleen striae onder m'n oksels en de binnenkant van m'n benen.

Nee ik zette toen ik s morgens trainde meteen bij m'n ontbijt en gign dan 2 uur later zo ongeveer trainen. 2 uur na het trainen zette ik dan de volgende dose dus zat er 5 tot 6 uur tussen. Soms ook wel langer als ik geen zin had om 3 keer te zetten, dan verplaatste ik de 2e shot.

Weinig zin gehad om te loggen afgelopen week, wel braaf 4 keer wezen trainen en trainingen gaan ook nog goed. Werktijden zijn helaas flink gewijzigd waardoor ik nu regelmatig in de avond zal moeten trainen en dus weer op zoek kan naar een gym waar dat kan want bij beide gyms waar ik een abo heb hoef je in de avond echt niet te komen, hangen ze er met de benen uit. Deze week dus ff kijken bij de gym waar DannyZ en m'n maatje Spectacular trainen, schijnt stukkie beter te zijn daar, ook rond een uur of 6.

Laatst bewerkt:
Ideaal als in: de hardheid die het geeft en het helpt je stofwisseling versnellen. En het geeft weinig tot geen bijwerkingen (althans bij mij niet, is idd persoonsgebonden). halve gram mast doet niet zoveel voor onze doeleinden. Vergeet niet dat de medicinale dosering al rond de 500mg ligt.

Hoe zit het met zweten op hoge doses mast? Tren gaat het nooit meer worden midden in de zomer :roflol:

Grapjas ben je ook he, blondje.

Hehe ik ben blij dat mijn huidje echt zo soepel is, heb alleen striae onder m'n oksels en de binnenkant van m'n benen.

Nee ik zette toen ik s morgens trainde meteen bij m'n ontbijt en gign dan 2 uur later zo ongeveer trainen. 2 uur na het trainen zette ik dan de volgende dose dus zat er 5 tot 6 uur tussen. Soms ook wel langer als ik geen zin had om 3 keer te zetten, dan verplaatste ik de 2e shot.

Weinig zin gehad om te loggen afgelopen week, wel braaf 4 keer wezen trainen en trainingen gaan ook nog goed. Werktijden zijn helaas flink gewijzigd waardoor ik nu regelmatig in de avond zal moeten trainen en dus weer op zoek kan naar een gym waar dat kan want bij beide gyms waar ik een abo heb hoef je in de avond echt niet te komen, hangen ze er met de benen uit. Deze week dus ff kijken bij de gym waar DannyZ en m'n maatje Spectacular trainen, schijnt stukkie beter te zijn daar, ook rond een uur of 6.

Vind het zelf prima te doen bij ons savonds. Ik ga vanaf maandag ook weer tussen 16:00-19:00.

laar maar weten mikey ! ga je met mij en Jodeci mee hehe

• #1.695
Vind het zelf prima te doen bij ons savonds. Ik ga vanaf maandag ook weer tussen 16:00-19:00.

Hehe ik hoop 't maar ga er idd ook wel van uit, mooi ruim daar wat ik zo zag op foto's. Ik vind 't ook niet erg als 't een beetje druk is alleen bij basic hangen ze er letterlijk met de benen uit, condens op de ramen zo druk :')

laar maar weten mikey ! ga je met mij en Jodeci mee hehe

Hehe slechte herinneringen aan ouwe :p

• #1.696
Goede logger ben ik ;D Nieuwe gym gevonden, gym waar dus DannyZ, Spectacular en nog een aantal andere DBB'ers trainen kwam ik gister achter. Vanaf komende week dus gewoon weer trainen wanneer ik wil en dan zal ik m'n log ook weer bij gaan houden.

Ga wss komende weken weer ff over op UB/LB, vond dit toch wel lekker. Wel iets aangepast op m'n vorige schema, gaat iets worden als dit :

UB 1
Incline DB Press = 4x8
BOR/Tbar =4x6
MP = 4x6

Flat fly of Crossover fly SS Bent over raise 3x12/3x12
LatPull SS Reversed grip latpull 3x10/3x10
Side raise SS Upright row 3x12/3x8
Shrugs 4x8

LB 1

Squats = 4x8
Deadlifts = 3x3
Legpress = 3x8
Leg extension = 3x15
Goodmorning = 3x10
calvewerk

UB 2

BTN Smith Press of DB Press = 4x8
Pullup = 4xfail
Machine Chest Press = 3x8

Side raise seated SS Bent over raise = 3x10/3x10
DB Row SS Pullover = 3x8/3x10
Incline DB Press SS Incline fly = 3x8/3x12
Shrugs = 4x8

LB 2

Squat = 4x8
Deadlift = 4x6
Lunges = 3x10
Legpress = 3x8
SLDL = 3x10
Calves

Vind et er zelf wel aardig uitzien daar ik nu 2 keer per week m'n benen kan pakken en vooral ook schouders 2 keer want die moeten echt een stuk wijder. Squats ga ik niet weer op low reps doen, benen deden er niet veel op dus f**k dat. Deadlifts wel want dat ging lekker en vind ik ook fijner dan high reps, op high ontploft m'n onderrug na 2 sets en dat houdt gewoon een paar uur aan. De supersets bij de wat meer assistance gerichte oefeningen zijn zodat ik wat extra's kan doen en ik 't tempo er mooi in houd.

Verder blijf ik nog ff cruisen ( nu 4e of 5e week, zou 't na moeten zoeken ) om dan over een paar weken eens mijn probeersel van een blast met Test Suspension en Methyl Tren te doen. Zal hierbij wat lager in kcal gaan zitten ( 4000 op rust- en 4500 op trainingsdagen ) en er misschien bij 't ontbijt of pre-workout nog wat Slin bij zetten.

fijn, nog een ecto erbij ... haha welkom bro ! Binnenkort samen ff knallen met de big dude

Benieuwd wat die mythel gaat doen met je, ze zeggen dat het een straf spulletje is.. Ze zeggen vet verbrandend, maar geloof het niet zo...

Hoe lang cruise je nu tussen blasts?

• #1.700
Benieuwd wat die mythel gaat doen met je, ze zeggen dat het een straf spulletje is.. Ze zeggen vet verbrandend, maar geloof het niet zo...

We gaan 't zien :)

Hoe lang cruise je nu tussen blasts?

Doe 't op gevoel, laat normaal na een week of 5 's m'n bloed trekken en als de waardes goed zijn ga ik weer ON en anders wacht ik nog ff een week of wat.

Prima workout gehad, aardig dikke pomp. Niet helemaal zoals in m'n schema omdat ik me dat niet kon herinneren :')

Seated BB Shoulder Press : Na opwarmen 4x6x65. Had qua presses wel zwaarder gekund maar had moeite met dat ding uit de houders te krijgen omdat ik daarvoor net te ver naar achter moest met m'n armen. Volgende x gwn los en staand.

Pullups 4x6 wide SS 4x6 hammer

Incline fly SS Incline DB Press 4x12x14 SS 4x8x30

LatPull SS Seated Row 3x8

Cable crossover 3x12

Side raise SS Upright Row 4x12 SS 4x8

Nog een paar machine shoulder presses.

Voelde goed, donderdag LB1, vrijdag UB2 en dan zaterdag of zondag LB2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven