XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je ziet er ook flink groot uit man!
Wanneer keer daten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Je ziet er ook flink groot uit man!
Wanneer keer daten?

Thnx man, zie 't zelf niet :( En ja idd doen we, volgende week maar x doen dacht ik zo? Ben op vrijdagen rond dezelfde tijd als vorige week, iets eerder omdat ik nu kan fietsen ipv lopen :p

Thnx man, zie 't zelf niet :( En ja idd doen we, volgende week maar x doen dacht ik zo? Ben op vrijdagen rond dezelfde tijd als vorige week, iets eerder omdat ik nu kan fietsen ipv lopen :p

Train je bepaalde groepen op vaste dagen of?

• #1.704
Maakt niks uut, kan wel een keer een week aanpassen, pakken we rug ofzo? Doe alleen deadlifts op lowerbody dag dus als je die in je rugdag hebt moet je 't ff laten weten :P

Rug is altijd op woensdag voor mij, zaterdags doe ik rug met chest.
Deadlifts heb ik er wel inzitten maar richting het einde vd training dus geen rare gewichten

• #1.706
Rug is altijd op woensdag voor mij, zaterdags doe ik rug met chest.
Deadlifts heb ik er wel inzitten maar richting het einde vd training dus geen rare gewichten

Woensdagen zitk altijd met werk :P Aankomende zaterdag zou opzich wel kunnen denk ik, ben ik vrij. Weekend erop arbeiten.

Nieuw stelletje is geboren @ club?

wanneer weer eens update foto

no homo natuurlijk

Ja, doe is foto! Ultra hooms ;)

• #1.716
Haterts! En die foto zal ik ook 's een keer gaan maken idd, denk er nooit aan en voel er weinig voor om een foto voor de spiegel in de gym te maken, ook al hebben ze er lekkere belichting.

Welke waardes check je gedurende je cruise rond week 5?

Haterts! En die foto zal ik ook 's een keer gaan maken idd, denk er nooit aan en voel er weinig voor om een foto voor de spiegel in de gym te maken, ook al hebben ze er lekkere belichting.

Gewoon doen of je aan het appen bent en dan snel klikken ;-) Je hebt het beloofd he :p

Gaat het dan echt een keer gebeuren?!
Kan ook niet geloven dat je echt zo lelijk ben Mikie! Dus schiet die foto's gewoon een x..

Hoi Mike, ga morgen beginnen met hgh 5iu, wou die savonds zetten, nu mijn vraag zou ik die de eerste dagen opbouwen of gewoon 5iu vanaf 1ste keer wat wel makkelijker is! :rolleyes:

Thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven