- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet er ook flink groot uit man!
Wanneer keer daten?
En ja idd doen we, volgende week maar x doen dacht ik zo? Ben op vrijdagen rond dezelfde tijd als vorige week, iets eerder omdat ik nu kan fietsen ipv lopen 
Thnx man, zie 't zelf nietEn ja idd doen we, volgende week maar x doen dacht ik zo? Ben op vrijdagen rond dezelfde tijd als vorige week, iets eerder omdat ik nu kan fietsen ipv lopen
![]()

Maakt niks uut, kan wel een keer een week aanpassen, pakken we rug ofzo? Doe alleen deadlifts op lowerbody dag dus als je die in je rugdag hebt moet je 't ff laten weten![]()
Rug is altijd op woensdag voor mij, zaterdags doe ik rug met chest.
Deadlifts heb ik er wel inzitten maar richting het einde vd training dus geen rare gewichten
Aankomende zaterdag zou opzich wel kunnen denk ik, ben ik vrij. Weekend erop arbeiten.Woensdagen zitk altijd met werkAankomende zaterdag zou opzich wel kunnen denk ik, ben ik vrij. Weekend erop arbeiten.

Wanneer keer daten?
Wanneer keer daten?
Haterts! En die foto zal ik ook 's een keer gaan maken idd, denk er nooit aan en voel er weinig voor om een foto voor de spiegel in de gym te maken, ook al hebben ze er lekkere belichting.