Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Welke waardes check je gedurende je cruise rond week 5?

Eh ik zal m'n lijstje morgen es voor je opzoeken. Eigenlijk wel een redelijk uitgebreide test normaal, alleen dingen als Testosteron en LH/FSH laat ik niet meten want die zijn toch niet zoals ze horen te zijn. Denk aan leverwaardes ( ook al pak ik geen orals ), hemoglobine, hematocriet en de hele reutemeteut

Hoi Mike, ga morgen beginnen met hgh 5iu, wou die savonds zetten, nu mijn vraag zou ik die de eerste dagen opbouwen of gewoon 5iu vanaf 1ste keer wat wel makkelijker is! :rolleyes:

Thx

Zou het opbouwen. Ik begon op 2iu geloof ik en had al fucking zere handen de 1e week:P

Thx voor de reactie, zit vol ongeduld dacht zet ineens 5iu, beter maar niet doen dan!! :p

• #1.723
Thx voor de reactie, zit vol ongeduld dacht zet ineens 5iu, beter maar niet doen dan!! :p

Hehe idd. Ga zelf ook weer over op Hyge vanaf maandag, ben door m'n Geno heen.

Donderdag legs gehad en gister nog ff een delt training, ging wel aardig :) Ben 1 en ander aan vocht kwijt maar lijk wel weer wat groter zo. Tijdje niet gewogen omdat de batterij leeg is dus geen idee wat ik nu weeg maar zal niet veel minder zijn, 110 + moet er zeker nog wel in zitten.

Vanaf komende week ga ik daadwerkelijk weer UB/LB doen zoals eerder al vermeld en zal ik ook wat actiever gaan loggen :P Wil ook qua gewichten wat progressie gaan maken dus toch wel steeds wat zwaarder gaan ipv alles op gevoel te doen, serieus bijhouden dus en kijken of dat wat voor me doet.

Voeding hangt rond de 4500 kcal en eigenlijk heel clean, kip/rijst en oats/isolaat en walnoten. Gear op 300 mg TestE elke woensdag en vanaf maandag omdat cruise 2 iu Hyge die in de blast naar 5 gaat. Wilde ook Slin gaan cyclen maar die laat ik er gewoon uit tot ik weer ga blasten met een week of 2/3.

Nooit overwogen om een keer een maand een powerlift schema te volgen zoals Wendler 5/3/1? Met de hoeveelheid spiermassa die jij hebt moet er haast wel veel meer in zitten.

• #1.725
Nooit overwogen om een keer een maand een powerlift schema te volgen zoals Wendler 5/3/1? Met de hoeveelheid spiermassa die jij hebt moet er haast wel veel meer in zitten.

Ja wel eens aan gedacht maar ik weet daar echt minder dan niks van en tegen de tijd dat ik dan ingelezen ben heb ik wel weer iets anders bedacht dat me leuker lijkt :P Dus tenzij je me een beknopte beschrijving kan doen zit dat er niet echt in :p

• #1.727
Hmm ziet er niet slecht uit. Moet je iets als dit alleen niet langer doen dan iets als een maandje ofzo? Bedoel hoeveel progressie maak je nou qua power in 1 maand? Zou eerder denken aan richting een jaar?

wendler staat wel redelijk bekend om trage gains..

Waarom zou je sterk willen worden? :P

• #1.730
missxhien ongeveer zelfde doen als mij ? lijkt wel deels op wendler met een main lift e.d. maar ik ga hier best hard op

• #1.732
missxhien ongeveer zelfde doen als mij ? lijkt wel deels op wendler met een main lift e.d. maar ik ga hier best hard op

Heb je je schema ergens in 1 geheel staan? Of in PM/hier posten mag ook als je je verveelt :P Ik vind bepaalde krachtschema's best wel interessant alleen moet ik weten wat er werkt qua assistance erbij enzovoorts want ik wil 't niet voor jan lul doen. Als ik zou trainen voor kracht wil ik ook een keer die 250 trekken bijvoorbeeld :P

Push/pull/legs.
Eerste grote compound 5x5 en de rest een reprange waar je je prettig bij voelt.
Elke spiergroep twee keer per week.

Heb je je schema ergens in 1 geheel staan? Of in PM/hier posten mag ook als je je verveelt :P Ik vind bepaalde krachtschema's best wel interessant alleen moet ik weten wat er werkt qua assistance erbij enzovoorts want ik wil 't niet voor jan lul doen. Als ik zou trainen voor kracht wil ik ook een keer die 250 trekken bijvoorbeeld :P

dit ia hoe ik hem zelf doe, dus als jij zegt ik wil incline flyes voor een incline db press doen ja dat kan natuurlijk..
Benchpress 5,3,1
Rows 7-5-3
pin press 5x3
Wide pulls 5x5
V bar row 4x6-8
dips 5x5
Incline flyes 4x8-12
biceps

Hang Clean 6x2
Squat 5,3,1
Front squat 3x6-8
Box squats 3x6-8
Deadlift 5x3
Calf

OHP 5,3,1
pullups 7-5-3
Push press 5x3
pendlay row 4x6-8
V Bar row 4x6-8
High pulls 6x2
Benchpress paused 5x3
Incline flyes 3x8-12
Biceps

Deadlift 5,3,1
Goodmorning 3x6-8
Romanian deadlift 3x6-8
Paused Squats 5x3
Hyper extentions 5x5
Calfs

die 5,3,1 is de eerste week 5 reps 2e week 3 reps 3e week singles, en dan weer overnieuw beginnen zelfde als met die 7,5,3 met die oefeningen begin je de oefening op 50 van je 1RM en bouwt na elke set met 5% van je 1RM op totdat je geen technisch correcte rep meer kan maken..

• #1.735
Push/pull/legs.
Eerste grote compound 5x5 en de rest een reprange waar je je prettig bij voelt.
Elke spiergroep twee keer per week.

Das al 6x per week trainen man en dat red ik niet. 5x zou op zich nog wel kunnen maar met 6 keer houd ik nauwelijks tijd over :p Anders was ik idd zoiets gaan doen of een variant van een split waarbij ik alles 2x pw pak.

dit ia hoe ik hem zelf doe, dus als jij zegt ik wil incline flyes voor een incline db press doen ja dat kan natuurlijk..
Benchpress 5,3,1
Rows 7-5-3
pin press 5x3
Wide pulls 5x5
V bar row 4x6-8
dips 5x5
Incline flyes 4x8-12
biceps

Hang Clean 6x2
Squat 5,3,1
Front squat 3x6-8
Box squats 3x6-8
Deadlift 5x3
Calf

OHP 5,3,1
pullups 7-5-3
Push press 5x3
pendlay row 4x6-8
V Bar row 4x6-8
High pulls 6x2
Benchpress paused 5x3
Incline flyes 3x8-12
Biceps

Deadlift 5,3,1
Goodmorning 3x6-8
Romanian deadlift 3x6-8
Paused Squats 5x3
Hyper extentions 5x5
Calfs

die 5,3,1 is de eerste week 5 reps 2e week 3 reps 3e week singles, en dan weer overnieuw beginnen zelfde als met die 7,5,3 met die oefeningen begin je de oefening op 50 van je 1RM en bouwt na elke set met 5% van je 1RM op totdat je geen technisch correcte rep meer kan maken..

Hmm ziet er idd niet slecht uit, pak je wss ook nog wel 1 en ander aan massa op. Alleen ken ik een deel van de oefeningen niet eens haha :') Hang clean, high pulls, wide pulls en pushpresses heb ik volgens mij allemaal nog nooit gedaan :P

Das al 6x per week trainen man en dat red ik niet. 5x zou op zich nog wel kunnen maar met 6 keer houd ik nauwelijks tijd over :p Anders was ik idd zoiets gaan doen of een variant van een split waarbij ik alles 2x pw pak.

Hmm ziet er idd niet slecht uit, pak je wss ook nog wel 1 en ander aan massa op. Alleen ken ik een deel van de oefeningen niet eens haha :') Hang clean, high pulls, wide pulls en pushpresses heb ik volgens mij allemaal nog nooit gedaan :P

ja hier pak je ook vast en zeker massa op ja !!

hang clean en hihh pulls zijn een variatie op oly liftst vgm, wide pulls zijn wide pullups en push presses zijn OHp met leg drive

• #1.737
ja hier pak je ook vast en zeker massa op ja !!

hang clean en hihh pulls zijn een variatie op oly liftst vgm, wide pulls zijn wide pullups en push presses zijn OHp met leg drive

ff opgezocht en die high pull lijkt me een lekkere oefening, ook om toe te voegen mocht ik UB/LB blijven doen. Als ik je keer tegenkom moet je me die es leren :p De hang clean vind ik een aparte maar zal vast ook z'n ding doen hehe.

ff opgezocht en die high pull lijkt me een lekkere oefening, ook om toe te voegen mocht ik UB/LB blijven doen. Als ik je keer tegenkom moet je me die es leren :p De hang clean vind ik een aparte maar zal vast ook z'n ding doen hehe.

beiden erg goed voor je ecectoren en traps en explosiviteit !

met alle plezier zou ik je de hang clean en high pulls uit willen leggen ;)

• #1.739
Training van vandaag ofwel UB1. Wel een oke training, veel te lang staan lullen en ook tussendoor veel staan praten maar voor 1 keer mag dat. Tevens de High Pull gezien van BeastMode, lijkt een goede oefening dus die ga ik ook op 1 van de UB dagen doen.

Shoulderpress staand : 2x6x60, 1x4x60 en 1x8x50. Triceps voelde niet zo lekker hier en die hield er ook al gauw mee op.
Vbar Row : 4x6x80.
Incline DB Press : 2x8x46 en 2x8x40. Bij 3e set kreeg ik de 46 niet eens omhoog :')

Cable crossover high to low SS low to high : 4x12 SS 4x10
Side raises : 3x10x8, 3x12x6
LatPulldown wide SS LatPulldown Reversed : 4x10 SS 4x10 geloof ik

Paar sets shrugs tot 8x120.

Ga dit nog even een aantal weken doen tijdens de cruise om in de blast weer gewoon een split te pakken, reageer ON goed op high volume.

• #1.740
LB1 gehad, prima prima. Had laatste tijd wat last van m'n knieen tijdens het squatten, opgelost door wat wijder te gaan staan, bevalt goed!

Squats : 4x8x120.
DL : 5x3x140
LegPress : 4x8x200. Niet zwaar, wel diep en langzaam, voelde goed.
Leg Extension : 3x15x40. Single legged gedaan.
Goodmorning : 3x8x60 geloof ik.

Wat calve werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven