XXL Nutrition

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
je niet gezien , kan zijn dat ik beetje was afgeleid Door de Noorse vrouwtjes hehehe

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
nixe squats man ! als je unstopable nog wilt kopen, hij is nu 19.90

• #1.744
Pft ik heb een log, waarom vergeet ik dat telkens ;P Maandag gaan we weer ON, Test+Tren wordt het. Wordt iets van 450 Test met 500 Tren om mee te beginnen. Geen rare dosissen, zie aan m'n maatje dat 't goede Tren is dus even aankijken. Misschien niet helemaal eerlijk omdat die gast ook groeit als ie alleen zand eet op een dag maar goed :D Twijfel alleen nog over Bold erbij. Bold vond ik echt lekker, gaf me een goede look alleen had ik op 't laatst ( was wel na in totaal al een week of 14 of 16 ON ) last van m'n bloeddruk. Ook geen idee of dit kwam door de Bold of de hoge dosis Test en de Mast ernaast hehe.

Ga tevens 5 keer per week trainen en pak dan m'n rug, borst en schouders 2 keer en legs op vrijdag met DannyZ. Ga rug opdelen in Pull en Row dagen en borst in Fly/Press dagen. Bij alle 4 die dagen pak ik dan delts/traps enigszins bij. Armen alleen als ik er zin in heb, lopen toch goed en groeien ook als ik ze niet pak :)

Voeding wordt een beetje spelen, wil Slin graag pre-wo pakken maar dan moet ik als een ekte ekte junk de toiletten in op werk met een spuit en zorgen dat ik erna ook nog es genoeg voedsel binnen krijg. Ff zien hoe ik dat ga doen, misschien met een dikke shake met oats + whey + dex ofzo.

Heey MikieB,

Wat een leuk log, ik ga je volgen.

Johan

haha tren+met danny high reps legs.. dat wordt wat haha

• #1.747
Heey MikieB,

Wat een leuk log, ik ga je volgen.

Johan

Welkom, leuk dat je volgt! Wat een fysiek had je, damn.

haha tren+met danny high reps legs.. dat wordt wat haha

Ja man, ik ben in 't vervolg elke vrijdag om 6 uur opeens spontaan ziek :p Nee joke, dat wordt idd wel een hell gok ik maar we gaan zien. M'n conditie kan toch niet beroerder en meer zweten dan vorige keer kan volgens mij ook niet dus no prob. Hoop wel dat 't herstel komende keren beter gaat, ik kon tot gister m'n eigen voeten niet eens afdrogen :P

Met dat intra workout stackje gaat je herstel sowieso al iets omhoog dus komt goed.
Die leg day is nooit hetzelfde qua oefeningen dus minder spierpijn kan ik alleen niet garanderen :p

• #1.749
Met dat intra workout stackje gaat je herstel sowieso al iets omhoog dus komt goed.
Die leg day is nooit hetzelfde qua oefeningen dus minder spierpijn kan ik alleen niet garanderen :p

Hehe no problem ouwe. Als ze er een beetje sweep van krijgen mag 't best wat pijn doen :P Alleen ff strategisch plannen dat ik niet ergens in de 2 dagen erna een Deadlift moet doen ofzo :P

Hehe no problem ouwe. Als ze er een beetje sweep van krijgen mag 't best wat pijn doen :P Alleen ff strategisch plannen dat ik niet ergens in de 2 dagen erna een Deadlift moet doen ofzo :P

Haha dat lijkt me ook geen goed idee :p
Sweep gaan we de komende tijd wel wat meer op focussen, vind ik zelf ook erg mooi

• #1.751
Haha dat lijkt me ook geen goed idee :p
Sweep gaan we de komende tijd wel wat meer op focussen, vind ik zelf ook erg mooi

I'm in!

Vandaag rug/pull dag gehad, ging niet onaardig.

Rackpulls : 4x6x160. Voelde goed.
Pullups : 10, 8, 6, 6, 3 :') Blijf er in zuigen.
Hammergrip pulldown : 4x8x60 of 70.
Reversed grip pulldown : 4x12x55.
Straight arm pulldown : 3x15 en een paar dropsets.

Bent over lateral raises : 3x15
Shrugs voor en achterlangs in de Smith : Beide 4x8 ofzo

Nog wat highpulls gedaan. Techniek kan vast nog stukken beter maar voelde wel lekker.

• #1.752
High rep legs met DannyZ ( gekopieerd uit z'n log). Volgens mij heb ik ergens een keer iets minder gedaan op de legpress maar kan ik me niet goed herinneren. De seated Leg Curl heb ik maar 1 keer gedaan omdat ik een fucking krampaanval kreeg :P Al met al goede workout!

warmup leg extension:

50x30kg
50x35kg

Kris Gethin's DTP Leg Press (weet de gewichten niet meer helemaal zeker omdat het zveel sets waren):

50x40kg
40x50kg
30x70kg
20x90kg
15x130kg
15x150kg
20x110kg
30x70kg
40x60kg
50x50kg

Seated leg curl (single legged)

15x30kg
15x40kg

Lying leg curl:

15x20kg
15x20kg
12x20kg

Sideways leg press (single legged):

2x15x40kg

Kuiten circuitje nog gedaan van:

Standing calf raises (5-6 reps)
Seated calf raises (10-15 reps)
Bodyweight raises (10 reps)

Lekkere training. Godsamme wat een lading legpresses.

Gaat lekker Mike! Test boostje gekregen? ;)

Dat vonden wij na het 3e setje ook al :') Echt belachelijk haha, maar voelde wel heel goed, leuke variatie.

Kan ik me voorstellen. Ik deed vandaag 4x20 Legpress en vond het al teringzwaar (al had er veel meer ingezeten qua gewicht want ik begon veeeeel te licht, maar da's voor de volgende x :))

Dus respect voor jou!

ziet er goed uit :)

Niets beters dan tot het uiterste gaan op legs. Iedereen kan tot het uiterste gaan op chest of biceps maar benen is een heel ander verhaal.

Was weer een lekkere training maat!

• #1.759
Gaat lekker Mike! Test boostje gekregen? ;)

Haha nee, woensdag de 1e Test/Tren gezet dus dat werkt nog niet skatje ;p

Kan ik me voorstellen. Ik deed vandaag 4x20 Legpress en vond het al teringzwaar (al had er veel meer ingezeten qua gewicht want ik begon veeeeel te licht, maar da's voor de volgende x :))

Dus respect voor jou!

Is ook echt 1 grote hijgmarathon voor me hoor, ik trek 't conditioneel nauwelijks :P Volgende x zwaarder dan jij!

Ye was lekker. Wanneer gaan we x samen matti?

Niets beters dan tot het uiterste gaan op legs. Iedereen kan tot het uiterste gaan op chest of biceps maar benen is een heel ander verhaal.

Was weer een lekkere training maat!

Jepjep, goede shit dit! Houden we er in, gaan m'n pootjes wel bijtrekken zo lijkt me.

Had het over een andere test booster ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven