- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je niet gezien , kan zijn dat ik beetje was afgeleid Door de Noorse vrouwtjes hehehe
Twijfel alleen nog over Bold erbij. Bold vond ik echt lekker, gaf me een goede look alleen had ik op 't laatst ( was wel na in totaal al een week of 14 of 16 ON ) last van m'n bloeddruk. Ook geen idee of dit kwam door de Bold of de hoge dosis Test en de Mast ernaast hehe.
Heey MikieB,
Wat een leuk log, ik ga je volgen.
Johan
haha tren+met danny high reps legs.. dat wordt wat haha
Nee joke, dat wordt idd wel een hell gok ik maar we gaan zien. M'n conditie kan toch niet beroerder en meer zweten dan vorige keer kan volgens mij ook niet dus no prob. Hoop wel dat 't herstel komende keren beter gaat, ik kon tot gister m'n eigen voeten niet eens afdrogen 
Met dat intra workout stackje gaat je herstel sowieso al iets omhoog dus komt goed.
Die leg day is nooit hetzelfde qua oefeningen dus minder spierpijn kan ik alleen niet garanderen![]()
Alleen ff strategisch plannen dat ik niet ergens in de 2 dagen erna een Deadlift moet doen ofzo 
Hehe no problem ouwe. Als ze er een beetje sweep van krijgen mag 't best wat pijn doenAlleen ff strategisch plannen dat ik niet ergens in de 2 dagen erna een Deadlift moet doen ofzo
![]()

Haha dat lijkt me ook geen goed idee
Sweep gaan we de komende tijd wel wat meer op focussen, vind ik zelf ook erg mooi
Al met al goede workout!Lekkere training. Godsamme wat een lading legpresses.
Dat vonden wij na het 3e setje ook al :') Echt belachelijk haha, maar voelde wel heel goed, leuke variatie.
)Kan ik me voorstellen. Ik deed vandaag 4x20 Legpress en vond het al teringzwaar (al had er veel meer ingezeten qua gewicht want ik begon veeeeel te licht, maar da's voor de volgende x)
Dus respect voor jou!
Volgende x zwaarder dan jij!Niets beters dan tot het uiterste gaan op legs. Iedereen kan tot het uiterste gaan op chest of biceps maar benen is een heel ander verhaal.
Was weer een lekkere training maat!