Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeg t maar bro ! pas me wel aan ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
donderdag zou opzich wel kunnen! iets van schouders is altijd wel lekker :)

• #1.765
Vanavond Back/Pull workout gehad. Ging wel lekker, had volgens mij echt een flinke pump.

Pullups SS Hammer Pull ups : 5x5 SS 5x5.
Rackpulls : 15x100, 10x120, 10x120 en nog 3x3x140. Niet hoger gegaan omdat m'n onderrug vol zat en m'n hams nog half pijn deden van vrijdag :p
Pulldowns : 4x10x65
Pulldown BTN : 3x8x50 ofzo
Reversed Grip High Row Pull ding geval : 2x8x40, grip begon kut te doen dus gekapt en nog 2x15x30 Straight arm pulldowns voor de pomp gedaan

Shrugs : 4x8x46 per hand?

Wat biceps spul met Spectacular, paar bicep curls en hammer curls op hogere reps.

for the pump ! flink vooruit gegaan maat, zorg dat je donderdag fit bent Hahahaj

• #1.767
Chest fly dag vandaag met wat front/side delts en triceps. Ging wel aardig volgens mij. Vandaag voor 't eerst weer 2x Slin gezet, 1x6 iu rond de lunch en 1x8 iu 3 kwartier pre workout. Shake met een mix van dextro/oats en isolaat na de 8 iu en tijdens 't trainen een mix van Vitargo, Intrabolic, een paar gram BCAA's en wat Stay Strong van B&F. Liep echt nokkievol, zag er wel aardig uit.

Pec Deck fly : 4x8x55 of 60 ofzo. Heb overal niet echt op gewicht gelet, zolang de stretch en pump en 't gevoel maar goed waren.
Incline DB Fly : 3x12x12. Low weight omdat de 14, 16 en 18 weg waren
Crossover fly : 3x10x20
Crossover low to high : 2x15. Chest vol.

DB Press : 2x12x22, Front delts wilden niet meer
Side raises : in totaal een set of 4

Dips op een luchtdruk apparaat : 4x8x90
Overhead extension : 3x12x15

Nog wat side raises.

Helemaal vol en op dus naar huis gegaan. Uit m'n shirt gescheurd door een combi van pomp/nog half nat, mooi balen.

Biggyyy!

wat in godsnaam moet ik me voorstellen bij dat luchtdrukapparaat?

• #1.770
wat in godsnaam moet ik me voorstellen bij dat luchtdrukapparaat?

Een apparaat dat weerstand biedt d.m.v lucht ipv kabels/gewichten. Heel apart maar voor m'n gevoel heel andere belasting. Ik kan niet BW dippen omdat ik dan fucking last van m'n schouders/ellebogen krijg dus deed 't op aanraden van DannyZ eens zo, beviel goed.

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Hehe ben benieuwd hoe 't er over een week of 10 uit ziet.

Wat Mikie ook zegt, de weerstand is op basis van luchtdruk. Valt niét te vergelijken met de spanningsboog van bijv free weights, machines of cables.

Klinkt goed! Heb ook moeite met dippen ivm schouder, niet zo zeer kwa kracht.
Helaas hebben we niet zo'n supersonisch apparaat hier. Maar eens een bezoekje brengen aan de gym van Mikie dan [emoji4]

• #1.773
Klinkt goed! Heb ook moeite met dippen ivm schouder, niet zo zeer kwa kracht.
Helaas hebben we niet zo'n supersonisch apparaat hier. Maar eens een bezoekje brengen aan de gym van Mikie dan [emoji4]

In die gym zal een hele rij DBB'ers voor je klaarstaan :o

Nog steeds geen foto? So much Dissapoint

rustig model

Nu vraag ik me wat af eh, als je nu ineens in het ziekenhuis beland waardoor je je kuur moet stoppen, hoe zou je dat dan doen met je PCT?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven