AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Nu vraag ik me wat af eh, als je nu ineens in het ziekenhuis beland waardoor je je kuur moet stoppen, hoe zou je dat dan doen met je PCT?

Als ik nu in 't ziekenhuis beland hoop ik dat m'n vrouwtje een vial test en een slinspuitje langs wil brengen :P Nee zonder gekheid, dan zou ik gewoon low dose Test verder blijven zetten. Ik sluit absoluut niet uit dat ik een keer OFF ga maar die keer zal niet zijn als ik zeker weet dat ik niet kan eten en trainen en dus alles in no time weer zou verliezen.

Gewoon interesse, nieuwsgierigheid etc.. :rolleyes:

Maar als jij je schaamt oid no worries, mag je ook gewoon zeggen hoor :engel:

Dan mag je blijven.

Vanmorgen Back/row workout gehad met wat traps erbij. Slin doet z'n werk weer ziekelijk, pump is na 1 oefening al zo dik dat 't pijn doet :')

BOR : 4x6x100. Wel met belt gedaan zodat ik me meer op m'n upperback kon focussen. Gebruik sinds een week of 2 af en toe een belt en moet zeggen dat het goed bevalt. Doe 'm meestal niet eens strak om maar als ik 'm voel weet ik dat ik m'n core ook moet aanspannen ipv als een zoutzak te staan, soort reminder.
Tbar Wide : 4x6x90
DB Row : 4x10x36. Straps gebruikt, ook weer om op m'n rug te focussen en omdat m'n onderarmen fucking vol zaten
Cable Row zoals die van Flex Lewis : 4x15xfull stack.

Klaar, rug vol.

Smith front en back shrugs : Beide 4x8x80. Niet zwaar, wel goed focussen op de uitvoering.

Rear delts helemaal vergeten kwam ik achter toen ik thuis was, ander keertje weer.

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde meer, wat als je niet meer verder kan kuren? Je zou toch een pct moeten doen voor enig herstel. Kan je dat dan gewoon bij je doktoren melden?

En met ziekenhuis bedoelde ik meer als in heftig in het ziekenhuis.

Je kunt altijd verder kuren natuurlijk low dose. Komt herstel alleen maar ten goede. En als er echt poep aan de knikker is (als in coma ligt of je beide poten zijn eraf gereden), dan maak je je niet zo druk meer om herstel denk ik hehe

• #1.785
Ik bedoelde meer, wat als je niet meer verder kan kuren? Je zou toch een pct moeten doen voor enig herstel. Kan je dat dan gewoon bij je doktoren melden?

En met ziekenhuis bedoelde ik meer als in heftig in het ziekenhuis.

Je kunt altijd verder kuren natuurlijk low dose. Komt herstel alleen maar ten goede. En als er echt poep aan de knikker is (als in coma ligt of je beide poten zijn eraf gereden), dan maak je je niet zo druk meer om herstel denk ik hehe

Wat KaLe zegt idd, er moet wel iets heel ergs gebeuren wil je niet TRT verder kunnen zetten. Als dat hele erge gebeurt ( m'n handen eraf of whatever ) dan maak ik me idd niet druk om 't feit dat ik geen zin heb in sex :p

Lijkt me niet dat je achter de rug van de arts om verder kan spuiten als je aan het infuus ligt :P?

Lijkt me niet dat je achter de rug van de arts om verder kan spuiten als je aan het infuus ligt :P?

Vind dit wel heel erg "wat als".

Een scenario waarvan de kans zó klein is dat het gebeurt dat je er geen rekening mee gaat houden oid

• #1.788

Like I said, als ik echt zo iets ergs krijg dat ik weken aan een in 't ziekenhuis moet blijven interesseert 't me ook geen drol dat ik dan ff geen stijve kan krijgen. Weet wel dat Test voor meer dingen in 't lichaam zorgt maar je snapt me wel. Verder denk ik dat er nauwelijks omstandigheden zijn waardoor je dus ook niet eens meer 125 mg TestE per week kunt ( laten ) zetten dus ja, daar hou ik idd niet echt rekening mee. Beetje 't zelfde als de loterij winnen, denk er wel 's aan maar zeer grote kans dat 't me toch niet gebeurt.

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Legs met Danny

Leg extension:

50x35kg
50x35kg
30x30 kg. Set extra gedaan omdat ik moest wachten op DannyZ.

Tri set bestaande uit /Reverse hack squat/ Barbell squat /Walking lunges. Lunges af en toe met vallen maar goed :p Squats af en toe even paused onderin.

15x80kg - 12x40kg - +-20 stappen
15x80kg - 15x40kg - +-20 stappen
12x80kg - 15x40kg - +-20 stappen

Bulgarian split squat:

12xBW +20kg
10xBW +20kg
Dus 2x per been

Liggende leg curl:

20x25kg
20x25kg
20x25kg

Deze zelf allemaal niet echt geteld, gewoon tot 't niet meer lekker voelde en ik 't apparaat sloopte :')

Decline sit ups:

8xBW
8xBW
Auw

Decline leg raises:

10xBW met hold op de laatste rep
Nog meer auw.

Seated calf raises:

veeeeel sets op 30kg

Toe press op de legpress

20x100. Te licht
2x12x140.

Lekkere training weer, benen helemaal sore nu. Buik ook een x gepakt, ook maar es 2x per week gaan doen als core ondersteuning.

• #1.789
Chest/press dag op de luie zondag, beetje sides en een oefening triceps bij gedaan. Ging niet onaardig, pomp zat er na 2 oefeningen al vol in.

Neutral grip machine press : 1x20x60, 1x15x70, 3x10x90
Flat Bench Machine : 4x8x70 of 80, weet 't niet meer. Voelde wel lekker deze
Incline DB Press : 3x8x30 :') Zat helemaal vol en m'n triceps liet 't afweten
Incline Machine press : 2x12x50

Side raises : Aantal sets met 8 kg en nog wat met 6 kg, pompen.
Cable pushdowns : 2 of 3 sets, zat vol

Aardige training :)

• #1.790
Rug/pull dag. Rear delts en traps er bij uiteraard.

Hammer grip pull up : 12,10,10,8,8. Goede pomp in m'n rug al, leuk die Slin.
Wide grip Pulldown : 4x8x70.
Reversed grip pulldown : 4x12x50 dacht ik.
BTN Pulldown : 4x8xnog wat.
Straight arm pulldown : 3x15/20 op 25 kg ofzo

Reversed pecdeck : 3x12
Bent over raises : 3x15

Smith Shrugs front : 4x12x80. Iets voorover gebogen, voelde heel hard in m'n traps. Bovenaan goed squeezen.
Smith Shrugs back : 4x10x40 geloof ik, bovenaan ook weer even vasthouden.

Wilde nog wat biceps doen maar zowat alle DB's werden wel gebruikt evenals cable stations en had geen zin in BB curls en vooral niet om schijven te gaan zoeken. Pak ik er donderdag wel bij :)

Prettige trainingen weer :)

Erger je je niet aan de drukte dan? dat alles bezet is dat je echt niks voor biceps kan doen?

• #1.792
Prettige trainingen weer :)

Erger je je niet aan de drukte dan? dat alles bezet is dat je echt niks voor biceps kan doen?

Beetje wel maar ik heb de rest van m'n training, die ik een stuk belangrijker vind, allemaal zonder wachten kunnen doen dus geen probleem. Had wel preachers kunnen doen bijvoorbeeld maar had geen zin om schijfjes te gaan verzamelen. Ik ben echt zwaar autistisch in dat opzicht, er kan niet aan 1 kant 10 en aan de andere kant 2x5 kg hangen, dat hoort niet dus ben ik maar weg gegaan :p

Beetje wel maar ik heb de rest van m'n training, die ik een stuk belangrijker vind, allemaal zonder wachten kunnen doen dus geen probleem. Had wel preachers kunnen doen bijvoorbeeld maar had geen zin om schijfjes te gaan verzamelen. Ik ben echt zwaar autistisch in dat opzicht, er kan niet aan 1 kant 10 en aan de andere kant 2x5 kg hangen, dat hoort niet dus ben ik maar weg gegaan :p

Hahahah ik zie het helemaal voor me!

Ja en dat scheelt, bij de f4f in Nijmegen is het wel eens zo druk dat je echt moet rennen en tactisch te werk moet gaan om je training te kunnen doen... Gelukkig niet al te vaak.

In Zwolle eigenlijk niet, daar is het ook veel ruimer opgezet. Meer bankjes ook enzo.

• #1.794
Hahahah ik zie het helemaal voor me!

Ja en dat scheelt, bij de f4f in Nijmegen is het wel eens zo druk dat je echt moet rennen en tactisch te werk moet gaan om je training te kunnen doen... Gelukkig niet al te vaak.

In Zwolle eigenlijk niet, daar is het ook veel ruimer opgezet. Meer bankjes ook enzo.

Ja die ketens zijn daar sowieso een hel in. Daarom heb ik me hier ook ingeschreven, werk regelmatig overdag nu en kan er 's avonds eigenlijk altijd goed terecht. Ook op maandagavond kun je er redelijk je ding doen tussen 6 en let's say 8, daarna wordt 't wel wat minder leuk opzich maar zolang je geen chest doet is t dan ook nog te doen.

Ja die ketens zijn daar sowieso een hel in. Daarom heb ik me hier ook ingeschreven, werk regelmatig overdag nu en kan er 's avonds eigenlijk altijd goed terecht. Ook op maandagavond kun je er redelijk je ding doen tussen 6 en let's say 8, daarna wordt 't wel wat minder leuk opzich maar zolang je geen chest doet is t dan ook nog te doen.

Everyday is chestday :') Was vandaag een keer overdag trainen, normaal train ik altijd op maandag avond laat met mn vriend die tot laat werkt. Maar vandaag lekker tegen uur of 1 naar de gym geweest. Waren 6 andere kerels ofzo en echt letterlijk iedereen (including me) deed borst.

zat een vent naast me dumbbell flys te doen met 8 kilo, ik ging er naast met 7, hij spontaan over op de 12. Lukte niet, hilarisch.

Everyday is chestday :') Was vandaag een keer overdag trainen, normaal train ik altijd op maandag avond laat met mn vriend die tot laat werkt. Maar vandaag lekker tegen uur of 1 naar de gym geweest. Waren 6 andere kerels ofzo en echt letterlijk iedereen (including me) deed borst.

zat een vent naast me dumbbell flys te doen met 8 kilo, ik ging er naast met 7, hij spontaan over op de 12. Lukte niet, hilarisch.

Monday squatday for me!

Had echt medelijde met deze man afgelopen vrijdag toen die benen deed!
Werd afgebeuld door me naamgenoot heerlijk!

Alhoewel jullie heel anders trainen als ik toch vet om dat hier bij te houden jullie progress
En check je dm's

• #1.797
Row dag vandaag gedaan per ongeluk. Stond wel op de planning maar omdat het gister kutweer was heb ik fly-dag over geslagen en had ik die vandaag moeten doen. Kwam ik achter toen alle rows er al op zaten dus heb 'm maar afgemaakt, pak ik zaterdag een normale chest-day.

V-bar row : 4x6x95. Beetje last van de onderrug dus belt gebruikt
Wide seated row : 4x8x85
High row : 4x12x70
Low row : 4x15x40. Deze staand gedaan, voelde heel goed in de lower lats. Hou ik erin want die mogen wel een stuk voller. Rug zag er meteen heel anders uit na deze oefening :)

Smith Shrugs front : 4x10x80. Stukje voorovergebogen dus wat meer dikte traps
Smith shrugs back : 4x10x60.

Rear delt flies : 3x15x6

Beetje biceps gepompt. Leuk op slin, allemaal dwarsaders op de biceps dan.

ga je nog een keer pics posten of wa

no homo natuurlijk

Monday squatday for me!

Had echt medelijde met deze man afgelopen vrijdag toen die benen deed!
Werd afgebeuld door me naamgenoot heerlijk!

Alhoewel jullie heel anders trainen als ik toch vet om dat hier bij te houden jullie progress
En check je dm's

Hoor ik daar mijn naam? :p

Morgen gewoon wéér zo'n leg day voor Mikie

• #1.800
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven