AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar staan eig die andere pics die je hiervoor heb geschoten Mikie? Kan ze niet vinden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Als je een zak over je hoofd doet wil ik best een paar foto's van je maken mikey

• #1.806
Goede pulldag gehad!

Pullups hammer : 4x10xbw
Lat Pull wide : 4x10x70
Reversed pull down : 4x8x55
BTN Pull : 2x10x40. Voelde m'n onderarm beetje raar doen hier, geen zin meer.
Straight arm pulldown : 4x15x35

Rackpulls met heel wijde grip : 3x6x100. Beetje uitgeprobeerd, wijde grip voelt wel heel goed.
Shrugs : Shitload met 100 kg

Beetje biceps pompwerk.

• #1.807
Chest/press dag gehad. Ging aardig maar had 't na 3 press oefeningen wel gehad, chest/front delts he-le-maal vol tot het pijnlijke aan toe.

BP : 4x6x105. Niet slecht, schoten nog aardig omhoog
Incline Smith BP : 4x10x65 :')
Chest Press : 3x12x40 per kant.

Side raises : stuk of 6 sets
Skullcrushers : 4x10x45, triceps ook op.

Vond 't hierna wel leuk geweest.

haha na die 4x6x105 al op ? 65kg incline smith's is niks brah ;o
Krijg jij ook van die hevige krampen in je chest? Als ik mn shirt uit wil doen doet dit echt ontzettend veel zeer vlak na de training... erg vervelend

• #1.809
haha na die 4x6x105 al op ? 65kg incline smith's is niks brah ;o
Krijg jij ook van die hevige krampen in je chest? Als ik mn shirt uit wil doen doet dit echt ontzettend veel zeer vlak na de training... erg vervelend

Ye weet ook niet wat 't was. Ben sowieso na 1 zware press oefening meestal de meeste power al kwijt maar goed ;p

Nee geen kramp maar zit ook niet op Tren atm he. Wel gewoon fucking dikke pomp:p

• #1.810
Pft fucked up zware legday. Gister lange dag gehad, vannacht heel kort geslapen en vandaag weer een lamme werkdag gehad, was al half kapot en dan nog legs met DannyZ. Goed plan :D
Leg extension

50x50kg
50x50kg

Squat:

15x50kg
12x80kg
15x80
8x80 :')

Tussen de 15 en 8 x80 een keer ge-foam-rolled. Wat een kutgevoel en was meteen alle kracht kwijt leek 't wel, alsof er allemaal pinnetjes in m'n poten staken :p Vaker doen dus om er een beetje aan te wennen, maar squats leken he-le-maal nergens op.

Leg press:

25x90kg
25x130kg

Liggende leg curl:

30x25kg
15x35kg Beetje op verkeken, de 25 kg vloog omhoog maar de 35 was fucked up zwaar.
15 of 20x35 kg

Adductor:

15x40kg
15x80kg
15x100kg

Side ways legpress?

2x15x50

Calve raises

25x75, te licht.
3x12x100, stuk zwaarder

Seated calve raise

Vrij veel op 25 of 30 kg

Nog wat abwerk.

Helemaal kapot, zat in de trein te hijgen en te zweten, leek wel een fucking junk, nog verkouden ook :') Conductrice vroeg me zelfs of alles wel helemaal goed ging, helemaal bezorgd. Goede legday dus :)

Oohja ik wist dat ik wat vergeten was in m'n log! Die sideways leg press :D

• #1.812
Weekje rust gehad, even geen gym van binnen gezien en voeding ietsje losser gelaten. Had 't nodig, motivatie zakte even iets en kreeg wat pijntjes her en der. Wilde even een lichte pompweek doen maar dacht f**k it, ff niks is ook wel lekker. Begint wel heel flink te jeuken nu weer, blij dat ik morgen weer mag :)

Woensdag back? :D

wel eens lekker he, zo weekje ff niks om erna weer gemotiveerd tegen aan te knallen...

op wat draai je nu of ben je aan het cruisen?

• #1.815

Ff zien, normaal zou ik op ma/di/do/vrij/za gaan deze week maar mss kan k wel wat omgooien.

wel eens lekker he, zo weekje ff niks om erna weer gemotiveerd tegen aan te knallen...

op wat draai je nu of ben je aan het cruisen?

Ja beviel goed al jeukt het nu wel heeeel erg. Zostraks food aan het preppen, zonet shakes enzo vast klaargezet en er echt flink zin in.

Nu op 600 test en 500 deca, ga m'n 3e of 4e week in. Rustweek kwam dus gaar uit mja, was er aan toe dus moet maar. Blijf lekker op deze dosis zitten tot groei stagneert, dan mss nog wat uppen maar vind dit wel een lekkere dose tot nu toe.

Welke page staan wat pics dan Mikie?

Ff zien, normaal zou ik op ma/di/do/vrij/za gaan deze week maar mss kan k wel wat omgooien.

Ja beviel goed al jeukt het nu wel heeeel erg. Zostraks food aan het preppen, zonet shakes enzo vast klaargezet en er echt flink zin in.

Nu op 600 test en 500 deca, ga m'n 3e of 4e week in. Rustweek kwam dus gaar uit mja, was er aan toe dus moet maar. Blijf lekker op deze dosis zitten tot groei stagneert, dan mss nog wat uppen maar vind dit wel een lekkere dose tot nu toe.

Ja vind het zelf ook altijd heerlijk om de avond voordien alles netjes al klaar te hebben staan om de volgende dag weer strict to the plan verder te gaan :p haha.

Oh oke! Heb dat niet helemaal mee gekregen wat je nu eigenlijk deed. Zelf voeg ik binnenkort npp toe, echt benieuwd wat dat spul gaat doen!

• #1.818
Ja vind het zelf ook altijd heerlijk om de avond voordien alles netjes al klaar te hebben staan om de volgende dag weer strict to the plan verder te gaan :p haha.

Oh oke! Heb dat niet helemaal mee gekregen wat je nu eigenlijk deed. Zelf voeg ik binnenkort npp toe, echt benieuwd wat dat spul gaat doen!

Tren was de bedoeling maar kreeg na 1 inject spontaan weer last van m'n maag/darmen, nasleep van die ontsteking. Had de internist al voor gewaarschuwd dus balen maar shit happens.
NPP ook wel benieuwd naar maar ga niet bulken op korte esters, is me veel te duur :p

Back/pull day gehad, voelde goooed.

Rackpulls : 4x8x150. Doe deze altijd vrij laag, vind 't fijner dan DL's.
Pull up wide : 4x8
Pull up hammer ; 1x8, geen zin meer
Lat Pull wide : 4x10x70, 5e set dropset
Reversed grip latpull SS BTN Pull : 3x8x55 SS 3x12x45 ofzo
Straight arm pulldown : 2x20x35

Wat traps, rear delts en biceps opgepompt. Lekkere training, shape meteen helemaal veranderd. Vrouwtje schoot zonet, 3 uur na de training, een pic waar de wijdte er zelfs lijkt in te zitten maar heb 'm nog niet geupload, morgen es kijken.

• #1.819
Chest/fly gedaan zonet, side/front delts en beetje triceps erbij. Heerlijk, nokkie vol.

Pec deck fly : 4x8x60
Incline DB fly : 4x8x16, goede stretch
Crossover fly : 3x15x20. Wilde eigenlijk nog 1 oefening doen maar pomp deed zoveel pijn en voelde oefening verder ook niet meer, dus gestopt.

Shoulder press : 4x6x55
Side raises : shitload, hogere reps en een dropset op 't eind

Machine dips : 3x8x90
Cable overhead extension thingie : 3x12x20

Goede training, rust kort gehouden en intensiteit hoog, lekkah.

Lekkere log, mooi kuurtje ook nu :D
Ik check zo nu en dan je updates.
Vraagje over side raises; hoe ziet je form/rom er uit? Hoe houd je je ellebogen en hoe hoog je armen?
:thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven