GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar staan eig die andere pics die je hiervoor heb geschoten Mikie? Kan ze niet vinden
Voel er ook weinig voor om te gaan zoeken in alle eerlijkheid hehe.Hoor ik daar mijn naam?
Morgen gewoon wéér zo'n leg day voor Mikie

haha na die 4x6x105 al op ? 65kg incline smith's is niks brah ;o
Krijg jij ook van die hevige krampen in je chest? Als ik mn shirt uit wil doen doet dit echt ontzettend veel zeer vlak na de training... erg vervelend

Vaker doen dus om er een beetje aan te wennen, maar squats leken he-le-maal nergens op. 

wel eens lekker he, zo weekje ff niks om erna weer gemotiveerd tegen aan te knallen...
op wat draai je nu of ben je aan het cruisen?
Ff zien, normaal zou ik op ma/di/do/vrij/za gaan deze week maar mss kan k wel wat omgooien.
Ja beviel goed al jeukt het nu wel heeeel erg. Zostraks food aan het preppen, zonet shakes enzo vast klaargezet en er echt flink zin in.
Nu op 600 test en 500 deca, ga m'n 3e of 4e week in. Rustweek kwam dus gaar uit mja, was er aan toe dus moet maar. Blijf lekker op deze dosis zitten tot groei stagneert, dan mss nog wat uppen maar vind dit wel een lekkere dose tot nu toe.
haha. Ja vind het zelf ook altijd heerlijk om de avond voordien alles netjes al klaar te hebben staan om de volgende dag weer strict to the plan verder te gaanhaha.
Oh oke! Heb dat niet helemaal mee gekregen wat je nu eigenlijk deed. Zelf voeg ik binnenkort npp toe, echt benieuwd wat dat spul gaat doen!