Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Lekkere log, mooi kuurtje ook nu :D
Ik check zo nu en dan je updates.
Vraagje over side raises; hoe ziet je form/rom er uit? Hoe houd je je ellebogen en hoe hoog je armen?
:thumbup:

Ellebogen eigenlijk altijd licht gebogen omdat ik er anders last van krijg, zelfde met fly's, ongeacht gewicht. Armen verschillen, soms tot horizontaal en soms echt maar een klein stukje tot ik voel dat m'n traps beginnen te werken. Hou m'n pink altijd iets hoger dan m'n duim zeg maar, zo voel ik m'n sides beter.

No clue of het klopt qua form tho, het voelt goed zo en m'n sides worden er wel ronder op. Echt wijde schouders ga ik volgens mij op 140 kg nog niet hebben :(

• #1.822
Back/row dag vandaag, ging wel aardig volgens mij, zware pump en nu helemaal kapot.

Vbar row : Opgebouwd tot 4x8x80, voelde m'n lats nog van maandag :')
High row : 3x8x80, 4e set dropset
Seated row wide : 1x15x60, beetje licht. 1x10x70, 2x8x90
DB Row : 3x15x36 volgens mij
Low row staand : 3x15

DB Shrugs : 4x8x50 denk ik, weet niet wat die dingen wegen, staat er niet op.
Bent over lat raises : 4x15x6

Vond 't hierna wel leuk geweest, lange week, korte nachten. Morgen legs, ben benieuwd!

Haha moet nog steeds lachen om dat vrouwtje dat zo'n beetje van de lat pull pleurde

• #1.824
Haha moet nog steeds lachen om dat vrouwtje dat zo'n beetje van de lat pull pleurde

:roflol: Geweldig. Is me de hele tijd dat ik er nog was aan blijven kijken.

Dikke legday weer gehad met DannyZ. Had 't niet verwacht na zo'n week met weinig slaap, vroeg op en volop werk maar ging aardig goed volgens mij.

Leg extension: Eerst beetje opwarmen, toen 2x50x55 kg. Auw.

Reverse hack squat: 20x40, 15x80,15x120,15x150.
Dropset van 10x170>10x120>10x80 en 10x40.

Hierna moest ik echt ff bijkomen want ik had geen lucht meer over en m'n eten zat halverwege m'n keel.

Vertical leg press:

20x130kg
15x150kg. Was me te zwaar dit, kreeg 't niet voor elkaar :p
12x130

Lunges : 2 rondjes op BW only.

Seated leg curl:

20x40kg
15x50kg
15x50kg

Seated calf raises:

6x12x25kg single leg

Dikke training, legs echt he-le-maal vol. Postworkout gevoel is zo fijn, nauwelijks meer kunnen lopen enzo.

Goeie training maatje: )

• #1.826

Pff heerlijk bro. Ik ben overigens nog altijd zwaar verliefd.:o

Training dus gedaan met m'n maatje Spectacular, kwam 'm na de 1e oefening tegen dus rest samen gepakt.

Pullup wide : 5x8

Hammer Grip pull up : 5x6/8, verschilde beetje per set
Wijde hammergrip pulldown : Volgens mij 4 sets, 12 reps op iets van 60 of 70 kg
Vbar Row : 5x20x40 kg. Helemaal kapot gaan dit :')
Medium grip Seated Row : 7x12x50. Again, helemaal kapot gaan. Grip hierna dood, onderarmen stampvol dus geen Shrugs meer gedaan.

Voelde heel goed, chill om met iemand way bigger dan ik te trainen :)

Pff heerlijk bro. Ik ben overigens nog altijd zwaar verliefd.:o

Training dus gedaan met m'n maatje Spectacular, kwam 'm na de 1e oefening tegen dus rest samen gepakt.

Pullup wide : 5x8

Hammer Grip pull up : 5x6/8, verschilde beetje per set
Wijde hammergrip pulldown : Volgens mij 4 sets, 12 reps op iets van 60 of 70 kg
Vbar Row : 5x20x40 kg. Helemaal kapot gaan dit :')
Medium grip Seated Row : 7x12x50. Again, helemaal kapot gaan. Grip hierna dood, onderarmen stampvol dus geen Shrugs meer gedaan.

Voelde heel goed, chill om met iemand way bigger dan ik te trainen :)

lekkere training

lopen wel veel leuke dames rond daar of niet? moet binnenkort ook maar eens een keer komen trainen in enschede :p

• #1.828
lekkere training

lopen wel veel leuke dames rond daar of niet? moet binnenkort ook maar eens een keer komen trainen in enschede :p

Pff op een goede avond word ik al gauw 2 of 3 keer helemaal verliefd. :) Lijkt wel of heel goodlooking vrouwelijk Enske daar rondloopt hehe.

bedoel je mij ?

Haha Yea dat was er wel 1 die ik achter in een.busje zou willen gooien!

Vaker doen idd, skolders. Next. ;)

Welk vrouwtje? :o

• #1.832
  • #1.834
Gister delts en wat arm pompwerk gedaan met Spectacular en een maat, voelde me in 1 keer fucking ecto :(

DB Press : Meh leek nergens op, 2x6x34 en nog wat prutwerk
Cable Side raise : 3 of 4x15 reps
DB side raise : 5x12x12 ofzo? Hele korte beweging, spanning erop houden. Auw
Rear delt raise : Geen idee meer, nog meer auw

Smith Shrugs : 30, 60 en 80 kg, aantal sets
Machine preacher curls : 4x20x25?
Tricep Pushdown : 3 of 4x12 geloof ik.

Helft niet onthouden, weet wel dat m'n schouders nu voelen alsof ze er elk moment af kunnen vallen :P

Meteen trainingsschema ook wat aangepast, blijf voor rug een pull en een row dag houden, chest hou ik op 1 dag met erna wat schouderwerk en wil er 1 zware schouderdag bij gaan doen. Heb ecto schoudertjes dus op deze manier eens proberen er wat van te maken. Legs blijven gewoon op vrijdag :)

Vondt al dat je snel klaar was met sides bro! was 5x20 heheh...

Staan dus nog voor de volgende keer ;)

Lekkere trainings was het!

Als je schouders apart traint voelen die sowieso als een lichaamsdeel die net door de gehaktmolen is gehaald!!
Dat wil ik soms ook wel weer is :(

• #1.837
Vondt al dat je snel klaar was met sides bro! was 5x20 heheh...

Staan dus nog voor de volgende keer ;)

Lekkere trainings was het!

Ugh na 15 houdt 't gewoon echt op haha, redde 't vandaag weer niet voorbij de 16/17 :')

Als je schouders apart traint voelen die sowieso als een lichaamsdeel die net door de gehaktmolen is gehaald!!
Dat wil ik soms ook wel weer is :(

Jep, heerlijk vind ik 't.

Vandaag Delt dag! Kan morgen niet trainen dus kwam mooi uit zo, woensdag Rug, donderdag chest, vrijdag legs en zaterdag weer ff Rug.

Seated DB Press : 2x10x30, 3x5x34. Heb moeite met ze in positie krijgen, drukken lukt wel maar in positie krijgen kost me gewoon teveel kracht steeds. Had ik eerst geen last van, komt wel weer.
Cable side raise : 5x15, 16 of 17x15. Probeerde de 20 telkens te halen maar lukte gewoon niet.
Facepulls : 4x12x30 ofzo. Voelde goed
Upright row wijde grip: 4x10x40
Shrugs smith5x15x80
Partial side raises: 5x15/20x10. Hier alleen het side delt-actieve deel van de beweging, korte movement dus maar wel constant zware spanning. Voelt lekker als afmaker, hierna voelde 't alsof m'n armen er af vielen.

Pushdown : 4x12x50 ( full stack )
Cable overhead extension : 3x15x25.

Schouders en triceps lomp vol, heerlijk.

Zag er ook goed uit! Pomp was duidelijk aanwezig

Is de pulley in jouw gym nou zo zwaar, of?

• #1.840
Is de pulley in jouw gym nou zo zwaar, of?

Verschilt ontzettend volgens mij. Is er 1 waar ik een pushdown op 20 kg al fucking zwaar vind, 1 waar de 50 kg full stack is en die voelt echt nog licht, zelfs op mijn uitvoering ( traag en dikke stretch ) en ga zo maar door. Gewichten zeggen sowieso op kabelwerk naar mijn mening geen drol, kun je nooit vergelijken.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Zag er ook goed uit! Pomp was duidelijk aanwezig

Thnx hehe, als 't er nou eens zo uit blijft zien ben ik al een eindje verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven