- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 9%
Ugh na 15 houdt 't gewoon echt op haha, redde 't vandaag weer niet voorbij de 16/17 :') QUOTE]
Die 3-5 reps moet je gewoon halen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ugh na 15 houdt 't gewoon echt op haha, redde 't vandaag weer niet voorbij de 16/17 :') QUOTE]
Die 3-5 reps moet je gewoon halen.

Beetje vergeten te updaten weer, woensdag Rug/rear delts en traps gedaan en vrijdag legs uiteraard, beide met DannyZ. Woensdag kan ik me niet veel meer van herinneren behalve de spierpijn, gister Legs gedaan met een soort huge pre-exhaust. Begonnen met Lying Leg Curl, Seated Leg Curl, die wijven Ab/Adductors of hoe ze ook heten, Leg extensions en daarna nog squats gedaan. Ging best lekker en verdomd rare spierpijn vandaag.
Wel zonet ff Chest/Back gedaan, oldskool!
PecDeck fly : 4x8x55 of 60, zoiets.
Hammer pull ups : 6x8xbw
Machine Bench Press, opgebouwd tot 3x8x100
Lat Pull : opgebouwd tot 2x8x80
Hammer chest press : 3x8x85. Chest gaar
Wide Hammer seated row: 4x10x80 geloof ik
Facepulls SS Straight arm pulldown Beide op 4x8x30
Aantal sets side raises met een dropset op 't eind. Vond t hierna wel leuk geweest![]()

Goede training wel, dikke pump.Van die tren a moetje wel kracht gains krijgen, helemaal op 700 per week![]()
Motiverend.

Was 6x110
Viel me niet tegen maatje , is ff wennen zo trainen
Hoe laat dacht je aan morgen ?
goeie bens man, me jelly !
tof van spectacular dat die zo overnieuw begint !!
Viel me idd ook nog niet tegen, binnenkort maar x maxen? Ben k ook wel benieuwd naar hehe.
Ja niet onaardig, had het ook niet verwacht hoor, die 100 ging echt soepel. Had ook nog wel zwaarder in gezeten, 120/125 was zeker nog wel gelukt gok ik.
Gast is idd vrij sterk, zou je niet zeggen als je 'm ziet mja.
Viel me idd ook nog niet tegen, binnenkort maar x maxen? Ben k ook wel benieuwd naar hehe.
Ja niet onaardig, had het ook niet verwacht hoor, die 100 ging echt soepel. Had ook nog wel zwaarder in gezeten, 120/125 was zeker nog wel gelukt gok ik.
Gast is idd vrij sterk, zou je niet zeggen als je 'm ziet mja.
haha over wie heb je het? spectacular? dir is zo groot dat die wel sterk MOET zijn
Heel slim om dat voor delts te zeggen mikey!
Voelde opzich lekker een dubbele borst training.hahahaha

EUhj Mikie. Weet niet of het ergens staat, maar wat run je op dit moment qua gear?
Hehe true that.
Hahah x weer wat anders eh
---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------
Yoo! Momenteel 600 Test/500 Deca en ik voel me er heerlijk op haha.
) en vocht hou ik niet overdreven veel vast. Wel wat in m'n kop maar heb toch al een dikke harses dus dat maakt me ook niet zoveel uit.