AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Beetje vergeten te updaten weer, woensdag Rug/rear delts en traps gedaan en vrijdag legs uiteraard, beide met DannyZ. Woensdag kan ik me niet veel meer van herinneren behalve de spierpijn, gister Legs gedaan met een soort huge pre-exhaust. Begonnen met Lying Leg Curl, Seated Leg Curl, die wijven Ab/Adductors of hoe ze ook heten, Leg extensions en daarna nog squats gedaan. Ging best lekker en verdomd rare spierpijn vandaag.

Wel zonet ff Chest/Back gedaan, oldskool!

PecDeck fly : 4x8x55 of 60, zoiets.
Hammer pull ups : 6x8xbw
Machine Bench Press, opgebouwd tot 3x8x100
Lat Pull : opgebouwd tot 2x8x80
Hammer chest press : 3x8x85. Chest gaar
Wide Hammer seated row: 4x10x80 geloof ik

Facepulls SS Straight arm pulldown Beide op 4x8x30

Aantal sets side raises met een dropset op 't eind. Vond t hierna wel leuk geweest :)

Beetje vergeten te updaten weer, woensdag Rug/rear delts en traps gedaan en vrijdag legs uiteraard, beide met DannyZ. Woensdag kan ik me niet veel meer van herinneren behalve de spierpijn, gister Legs gedaan met een soort huge pre-exhaust. Begonnen met Lying Leg Curl, Seated Leg Curl, die wijven Ab/Adductors of hoe ze ook heten, Leg extensions en daarna nog squats gedaan. Ging best lekker en verdomd rare spierpijn vandaag.

Wel zonet ff Chest/Back gedaan, oldskool!

PecDeck fly : 4x8x55 of 60, zoiets.
Hammer pull ups : 6x8xbw
Machine Bench Press, opgebouwd tot 3x8x100
Lat Pull : opgebouwd tot 2x8x80
Hammer chest press : 3x8x85. Chest gaar
Wide Hammer seated row: 4x10x80 geloof ik

Facepulls SS Straight arm pulldown Beide op 4x8x30

Aantal sets side raises met een dropset op 't eind. Vond t hierna wel leuk geweest :)

Dat komt door die wijve ab/adductors:p

• #1.844
Dat is de zelfde spierpijn als dat je op een paard hebt gereden als beginner, vertelde eens een vriendinnetje :p

Was een.gezellige trainingsmiddag ! Hehehe

• #1.847
Was een.gezellige trainingsmiddag ! Hehehe

Voor ons wel, volgens mij vonden een x-aantal andere bezoekers het een stuk minder komisch:roflol:

Vandaag rug en wat biceps gehad! Moest wel nu al weer wilde ik 'm 2 keer pakken deze week, kan 't weekend niet ivm werk :(

Lat Pulldown wijd

1x15x60
1x12x70
3x8x80

DB Row

1x8x30
1x8x34
1x8x40
1x8x46, easy nog
1x8x48 of 50, ging goed. Was weer even vergeten hoe heerlijk een DB Row kan voelen.

High row palmen naar me toe, single handed

1x10x20
1x10x30
1x10x40
2x8x40. Rustige uitvoering, concentreren op trekken vanuit de lats ipv biceps. Ging stuk beter dan woensdag met DannyZ toen ik hier de 20 nauwelijks haalde door de pomp in m'n onderarmen ( kut slin )

Seated Row wide Hammer

3x10x60

Straight arm pulldowns

1x15x30
2x12x40
1x8x50, ietsje te zwaar.

Wilde hierna rackpulls gaan doen, kon niet, alles vol. Wilde toen maar hyperextensions gaan doen, zaten 3 ecto's op. Toen lowerback maar opgegeven, beetje biceps gedaan. Staan lullen met BeastMode en DannyZ en toen maar naar huis gegaan :P Goede training wel, dikke pump.

• #1.849
Chest only gehad vandaag, komt deze week beetje ruk uit maar oke, moet wat. Kwam m'n maat Spectacular tegen die al zowat klaar was met chest maar gewoon overnieuw begon en me er nog uitdrukte :) Motiverend.

Benchpress

20x20
15x60
11x100, laatste rep ietsje spot
5 of 6x110, weet 't niet meer
5x20x60. Eerste 3 sets gingen prima, daarna wel een paar halve reps en wat spots nodig gehad :p

Incline DB fly

4x20x12. Heel veel auw. Spanning er op gehouden dus niet locken bovenaan zeg maar. Paar spots nodig gehad.

Pec Deck

4x15x35 of 40. Vond 't hierna wel mooi geweest, borst helemaal vol en kan nu nog m'n armen niet lekker bewegen door de pomp in m'n chest.

Morgen delts :)

Was 6x110

Viel me niet tegen maatje , is ff wennen zo trainen :)

Hoe laat dacht je aan morgen ?

goeie bens man, me jelly !

tof van spectacular dat die zo overnieuw begint !!

• #1.852
Was 6x110

Viel me niet tegen maatje , is ff wennen zo trainen :)

Hoe laat dacht je aan morgen ?

Viel me idd ook nog niet tegen, binnenkort maar x maxen? Ben k ook wel benieuwd naar hehe.

goeie bens man, me jelly !

tof van spectacular dat die zo overnieuw begint !!

Ja niet onaardig, had het ook niet verwacht hoor, die 100 ging echt soepel. Had ook nog wel zwaarder in gezeten, 120/125 was zeker nog wel gelukt gok ik.

Gast is idd vrij sterk, zou je niet zeggen als je 'm ziet mja.

Viel me idd ook nog niet tegen, binnenkort maar x maxen? Ben k ook wel benieuwd naar hehe.

Ja niet onaardig, had het ook niet verwacht hoor, die 100 ging echt soepel. Had ook nog wel zwaarder in gezeten, 120/125 was zeker nog wel gelukt gok ik.

haha over wie heb je het? spectacular? dir is zo groot dat die wel sterk MOET zijn

Heel slim om dat voor delts te zeggen mikey!

Voelde opzich lekker een dubbele borst training.hahahaha

EUhj Mikie. Weet niet of het ergens staat, maar wat run je op dit moment qua gear?

• #1.856
haha over wie heb je het? spectacular? dir is zo groot dat die wel sterk MOET zijn

Hehe true that.

Heel slim om dat voor delts te zeggen mikey!

Voelde opzich lekker een dubbele borst training.hahahaha

Hahah x weer wat anders eh :P

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

EUhj Mikie. Weet niet of het ergens staat, maar wat run je op dit moment qua gear?

Yoo! Momenteel 600 Test/500 Deca en ik voel me er heerlijk op haha.

Hehe true that.

Hahah x weer wat anders eh :P

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Yoo! Momenteel 600 Test/500 Deca en ik voel me er heerlijk op haha.

Gebruik jij ook aromasin op dit moment?

• #1.858
Gebruik jij ook aromasin op dit moment?

Nein, niet nodig ook. Voeding is strikt ( meestal dan :P ) en vocht hou ik niet overdreven veel vast. Wel wat in m'n kop maar heb toch al een dikke harses dus dat maakt me ook niet zoveel uit.

Was weer een training voor in de boeken, pfoe. Wilden Delts pakken vandaag maar eigenlijk na opwarmsets met shoulder presses gezegd voor rug te gaan en erna wat side/rear delts te pakken. Zo gezegd zo gedaan, heerlijk.

DB Shoulder press

20x15
15x20
15x26

Lat Pulls

2x15x50
4 of 5x15x70. Laatste 2 sets moest k ff 10 seconden rust hebben om de laatste 3 reps eruit te krijgen.

V-bar Rows

5x15x40. Auw

Seated Rows

5x15x50 als ik me niet vergis

Straight arm pulldowns

Gewicht beetje vergeten, volgens mij 4x15x40?

Rear delt flies

5x10x10

Cable side raises

1x20x10
x aantal x20x15 met af en toe wat assistance/rust tussendoor/partials

Partial DB side raises

4 of 5xfailurex14kg. Hier alleen het side-delt actieve deel van de beweging. Korte beweging dus maar 't doet zoveel pijn.

Goede train, morgen maar eens een aparte arm-dag met wat traps erbij.

Je zag er ook flink moe uit in die bus :p Goeie training gehad dus haha

Ah oke thanks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven