Hey guys,
Allereerst natuurlijk de beste wensen voor iedereen! Dat jullie allemaal je doelen mogen bereiken en veel mogen gainen, jeej!

Het is alweer even geleden, maar om eerlijk te zijn had ik ook weinig bijzonders te melden, en ik heb het belachelijk druk gehad. Ik ben nu inmiddels gestopt met de anavar, heb 4 weken 5mg gebruikt, en nu heb ik een pauze van 4 weken (3 weken en 5 dagen).
Ik heb de laatste weken eigenlijk nauwelijks last van bijwerkingen gehad. Tegen het einde van week 2/begin week 3 heb ik even last gehad van het verliezen van haren, hoewel ik naar mijn idee altijd wel redelijk wat haren verlies, leek het nu meer, dit was eind week 3 ook weer weg. Ik heb nu wel wat last van een beetje acné, niet heel dramatisch, maar dit kan ook goed door m'n menstruatie komen. Verder heb ik me helemaal prima gevoeld, de emotionele gevoelens die ik ervoer heb ik geen last meer van gehad. Wel was ik nog steeds wat sneller boos om soms de meest achterlijke dingen.
Wat betreft de gains.

Even een overzicht van mijn metingen/wegingen en voedselinname; hetgeen wat ik de periode ná de weging heb gegeten staat er dus onder.
16-12:
gewicht: 54.5
BF: 21.2%
Inname vanaf weging:
kcal 2107
eiwit 158
carb 177
vet 85
29-12:
gewicht: 53.9
BF: 20%
Inname vanaf weging:
kcal 1774
eiwit 151
carb 162
vet 52
+ 5x 45min cardio
7-1:
gewicht: 54.7
BF: 18%
Ik moet zeggen dat ik zelf niet ontevreden ben. Ik ben eind oktober begonnen met mijn voorbereidingen en bulk, toen ik begon zat ik op 50.6 kilo en een BF van 21%. Ik heb nu dus al ruim 4 kilo spiermassa gebouwd.
Verder heb ik prima getraind. Gemiddeld genomen kon ik alles wel zwaarder, hoewel het geen wonderbaarlijke gewichtstoenames zijn (heb ook niet alles precies bijgehouden), squat ongeveer 15 kilo zwaarder dan voorheen (van 8x 55 naar 8x 70 (zonder spotter)), en bij armen ed paar kilo's erbij.
Al met al ben ik prima tevreden met de resultaten, en ik kijk uit naar de laatste 6 weken van mijn wedstrijdvoorbereidingen, ben benieuwd wat het gaat brengen!
Vragen mag altijd, PB sturen ook.
Liefs Isabelle