MuscleMeat

Kuurlog anavar vrouw

Ik had er snel overeen gelezen 5x45min
Goed bezig
Niet teveel en te snel willen....schat

welke contest is er over 6 weken dan?

mij boeit het echt niet of je als vrouw kuurt, lekker zelf weten.

Maar het feit dat ze net een jaartje traint, amper massa heeft en nu al aan de AAS gaat is IMO verkeerd. Je weet niet wat je doet, zowel met de AAS, voeding en trainen. En daarnaast is er totaal geen reden om naar de AAS te grijpen als er natty nog zo veel winst te behalen is, AAS is de shortcut. Als je als man een gelijkwaardig topic zou plaatsen (jaar trainen en niet eens massa) zou je ook een stroom botte reacties over je heen krijgen. Maar ja omdat ze een vrouw is moeten dan daarover opeens heel aardig gaan doen #AASEmancipatie

Maar het feit dat ze net een jaartje traint, amper massa heeft en nu al aan de AAS gaat is IMO verkeerd. Je weet niet wat je doet, zowel met de AAS, voeding en trainen. En daarnaast is er totaal geen reden om naar de AAS te grijpen als er natty nog zo veel winst te behalen is, AAS is de shortcut. Als je als man een gelijkwaardig topic zou plaatsen (jaar trainen en niet eens massa) zou je ook een stroom botte reacties over je heen krijgen. Maar ja omdat ze een vrouw is moeten dan daarover opeens heel aardig gaan doen #AASEmancipatie

What can i say ,ik ben hypocriet :)

• Like
Waarderingen: Inb4
  • Topic Starter Topic Starter

Niemand zegt dat je ineens heel aardig moet doen omdat ik een vrouw ben, het gaat om respect voor de ander, voor zowel mannen als vrouwen.
Ik ben van mening dat voor zowel mannen als vrouwen geldt dat vaak nog erg veel naturel te bereiken is en dat men (te) snel naar AAS grijpt (zo ook ik :)) en dit is dan zeker een shortcut, waar in mijn ogen niets mis mee is.

Mag ik vragen waar je op baseert dat ik niet weet wat ik doe?

Liefs

Oh dan weet ik wel welke je gaat doen.

Niemand zegt dat je ineens heel aardig moet doen omdat ik een vrouw ben, het gaat om respect voor de ander, voor zowel mannen als vrouwen.
Ik ben van mening dat voor zowel mannen als vrouwen geldt dat vaak nog erg veel naturel te bereiken is en dat men (te) snel naar AAS grijpt (zo ook ik :)) en dit is dan zeker een shortcut, waar in mijn ogen niets mis mee is.

Mag ik vragen waar je op baseert dat ik niet weet wat ik doe?

Liefs

uit eigen ervaring en iedereen anders die ik ken. Je leert gewoon nog zo veel als ik terug kijk op wat ik vroeger deed zou ik zo veel beter hebben kunnen doen. Op AAS maak je altijd wel gains, dus geeft het een verkeerd beeld van training

Als je als man een gelijkwaardig topic zou plaatsen (jaar trainen en niet eens massa) zou je ook een stroom botte reacties over je heen krijgen. Maar ja omdat ze een vrouw is moeten dan daarover opeens heel aardig gaan doen #AASEmancipatie

Op deze site is een stroom botte reacties vrij standaard. Dat zegt niet zoveel over je spiermassa of ervaring met trainen. Dat zegt meer over de personen die reageren. Waarom oordelen? Dit is een log. Hier schrijft iemand ervaringen. Die zijn zoals ze zijn en die kan je lezen als je het boeit of anders lees je toch niet? Iemand die eerlijk is over stats en AAS gebruik (en nog vrouw ook) is een bijzonderheid op deze site.

En iemand die oordeelt.....had je zelf naturel je grens bereikt en voeding en training perfect op orde of koos je ook de shortcut. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.....

uit eigen ervaring en iedereen anders die ik ken. Je leert gewoon nog zo veel als ik terug kijk op wat ik vroeger deed zou ik zo veel beter hebben kunnen doen. Op AAS maak je altijd wel gains, dus geeft het een verkeerd beeld van training

Vandaar de coach.. ;)

Hey guys, as promised; update!

Voedseliname afgelopen week:
kcal: 1877
eiwit: 210
carb: 146
vet: 48
cardio 5x 45 min

Ik zat afgelopen week wat hoger in eiwitten (en kcal) dan voorheen, omdat ik even wat uitgeprobeerd heb met eiwitshakes op basis van soja (lactose-intolerant), omdat je plantaardige eiwitten minder goed opneemt hebben we de inname hiervan verdubbeld. Helaas GEEN succes, hahah, bloated as f**k :( Ga nu andere lactose-vrije proberen :)

Vandaag heb ik weer gewogen en gemeten, zit nu op 53.7 kilo en BF 17%

Verder een prima week, behalve gisteren, aantal dagen slecht geslapen (ik word serieus iedere nacht om 4 uur wakker, zo raar) dus 0.0 energie gisteren, ondanks dat ik nog zo veel eet! Verder voel ik me echt goed, ook geestelijk, geen dip of iets, ben juist erg goed gestemd heheh :)

Fijne avond mensen :heart:

Lastig met de shakes he.
Probeer eens egg protein. Die gaat bij mij heel goed. Is nog lekker ook. :)

Fijn dat het verder goed gaat. Jammer wel van het slapen. Hoop dat dat snel verbeterd.
Succes weer!

Verder een prima week, behalve gisteren, aantal dagen slecht geslapen (ik word serieus iedere nacht om 4 uur wakker, zo raar) dus 0.0 energie gisteren, ondanks dat ik nog zo veel eet! Verder voel ik me echt goed, ook geestelijk, geen dip of iets, ben juist erg goed gestemd heheh

Dat is een welbekende bijwerking van het nemen van AAS/hormonen.. Ze kunnen serieus fucken met je slaap(ritme). Sta er vooral niet teveel bij stil en accepteer het gewoon als het komt. Als je je ertegen gaat verzetten of teveel bij na gaat denken wordt het vaak alleen maar erger.

Klopt inderdaad.

Cutten met aas is op een gegeven moment kut slapen.
Hoe dieper je gaat, hoe erger het wordt.
Hele dag moe, ga je naar bed is het plafond staar tijd :D

Klopt inderdaad.

Cutten met aas is op een gegeven moment kut slapen.
Hoe dieper je gaat, hoe erger het wordt.
Hele dag moe, ga je naar bed is het plafond staar tijd :D

Haha erg persoonlijk hoor.. Ik kan altijd en overal prima in slaap vallen (lees in < 5 minuten weg), maar daarna wordt ik structureel ieder x uur wakker :o

Hahah ja zo iets had ik al begrepen dat cutten en slapen problemen oplevert, maar ik gebruik momenteel niks, over 2 weken weer. Gelukkig val ik wel snel in slaap altijd, en word ik nu ook (nog) maar 1x per nacht wakker, heheh :D

komt er ook nog een instagram/twitter/facebook link hier? :p

Terug
Naar boven