MuscleMeat

Kuurlog anavar vrouw

Hoe vaak doe je cardio?

In voor instagram link :eyebrow:

Hey guys, as promised; update!

Voedseliname afgelopen week:
kcal: 1877
eiwit: 210
carb: 146
vet: 48
cardio 5x 45 min

Ik zat afgelopen week wat hoger in eiwitten (en kcal) dan voorheen, omdat ik even wat uitgeprobeerd heb met eiwitshakes op basis van soja (lactose-intolerant), omdat je plantaardige eiwitten minder goed opneemt hebben we de inname hiervan verdubbeld. Helaas GEEN succes, hahah, bloated as f**k :( Ga nu andere lactose-vrije proberen :)

Vandaag heb ik weer gewogen en gemeten, zit nu op 53.7 kilo en BF 17%

Verder een prima week, behalve gisteren, aantal dagen slecht geslapen (ik word serieus iedere nacht om 4 uur wakker, zo raar) dus 0.0 energie gisteren, ondanks dat ik nog zo veel eet! Verder voel ik me echt goed, ook geestelijk, geen dip of iets, ben juist erg goed gestemd heheh :)

Fijne avond mensen :heart:

waarom zou je als meid met 1800kcaltjes willen shaken.. kalkoen/kipfilet/biefstuk vult toch veel meer..

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou je als meid met 1800kcaltjes willen shaken.. kalkoen/kipfilet/biefstuk vult toch veel meer..

Dat is zeker waar, maar ik heb mijn hele bulk zonder shakes gedaan en geloof me, als je zó veel vlees eet dan ga je echt alles tegen eten (sowieso is tartaar om half 11 sochtends echt goor) dus is een shake echt een verademing. Het is enkel voor de afwisseling nu, en die bevalt me prima :)

Biefstuk voor ontbijt is geweldig hoor :D

Hoe lager de kcal hoe meer vast voedsel ik zou nemen.

Langer verzadigd blijven is zo fijn in de cut.

ik ontbijt met vis :roflol:

Biefstuk voor ontbijt is geweldig hoor :D

Hoe lager de kcal hoe meer vast voedsel ik zou nemen.

Langer verzadigd blijven is zo fijn in de cut.

Hahaha ja biefstuk is de bom, maar ook heel duur :(
En daar heb je helemaal gelijk in! Vast voedsel is sowieso prettiger, maar vind dit voor nu nog prima te doen, heb weinig last van honger :)

Hahaha ja biefstuk is de bom, maar ook heel duur :(
En daar heb je helemaal gelijk in! Vast voedsel is sowieso prettiger, maar vind dit voor nu nog prima te doen, heb weinig last van honger :)
Bb is een hele dure sport ;)

Wees blij dat je geen 5000 kcal elke dag moet eten :D

Plus nog shit load aan gear.

Kost veel om sexy te zijn :cool:

Dat is zeker waar, maar ik heb mijn hele bulk zonder shakes gedaan en geloof me, als je zó veel vlees eet dan ga je echt alles tegen eten (sowieso is tartaar om half 11 sochtends echt goor) dus is een shake echt een verademing. Het is enkel voor de afwisseling nu, en die bevalt me prima :)

Heb ik een tip voor je, duitse biefstuk van de aldi. 130 kcal per 100 gram. (Tartaar met smaak) En lekker ook maar dat mag je vast niet van je coach haha.

Ik eet een minstens een kg vlees al wel paar jaar lang.. Maargoed het gaat mij ook niet vervelen.

Zelfs men cut bouw ik om vlees heen haha. Verschil is denk ik dat ik een jongen ben, lust om 6 uur smorgens ook wel vlees..

Bb is een hele dure sport ;)

Wees blij dat je geen 5000 kcal elke dag moet eten :D

Plus nog shit load aan gear.

Kost veel om sexy te zijn :cool:

hahahah jaaa daarom besparen waar je besparen kan. Die lactosevrije shakes zijn trouwens ook niet goedkoop ahahah :D dus uiteindelijk maakt het allemaal geen kloot uit natuurlijk.

Hey guys,

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor iedereen! Dat jullie allemaal je doelen mogen bereiken en veel mogen gainen, jeej! :cheer:
Het is alweer even geleden, maar om eerlijk te zijn had ik ook weinig bijzonders te melden, en ik heb het belachelijk druk gehad. Ik ben nu inmiddels gestopt met de anavar, heb 4 weken 5mg gebruikt, en nu heb ik een pauze van 4 weken (3 weken en 5 dagen).
Ik heb de laatste weken eigenlijk nauwelijks last van bijwerkingen gehad. Tegen het einde van week 2/begin week 3 heb ik even last gehad van het verliezen van haren, hoewel ik naar mijn idee altijd wel redelijk wat haren verlies, leek het nu meer, dit was eind week 3 ook weer weg. Ik heb nu wel wat last van een beetje acné, niet heel dramatisch, maar dit kan ook goed door m'n menstruatie komen. Verder heb ik me helemaal prima gevoeld, de emotionele gevoelens die ik ervoer heb ik geen last meer van gehad. Wel was ik nog steeds wat sneller boos om soms de meest achterlijke dingen.

Wat betreft de gains. :flexbiceps: Even een overzicht van mijn metingen/wegingen en voedselinname; hetgeen wat ik de periode ná de weging heb gegeten staat er dus onder.

16-12:
gewicht: 54.5
BF: 21.2%

Inname vanaf weging:
kcal 2107
eiwit 158
carb 177
vet 85

29-12:

gewicht: 53.9
BF: 20%

Inname vanaf weging:
kcal 1774
eiwit 151
carb 162
vet 52
+ 5x 45min cardio

7-1:
gewicht: 54.7
BF: 18%

Ik moet zeggen dat ik zelf niet ontevreden ben. Ik ben eind oktober begonnen met mijn voorbereidingen en bulk, toen ik begon zat ik op 50.6 kilo en een BF van 21%. Ik heb nu dus al ruim 4 kilo spiermassa gebouwd.

Verder heb ik prima getraind. Gemiddeld genomen kon ik alles wel zwaarder, hoewel het geen wonderbaarlijke gewichtstoenames zijn (heb ook niet alles precies bijgehouden), squat ongeveer 15 kilo zwaarder dan voorheen (van 8x 55 naar 8x 70 (zonder spotter)), en bij armen ed paar kilo's erbij.
Al met al ben ik prima tevreden met de resultaten, en ik kijk uit naar de laatste 6 weken van mijn wedstrijdvoorbereidingen, ben benieuwd wat het gaat brengen!

Vragen mag altijd, PB sturen ook.

Liefs Isabelle :heart:

Wat was je onderhoudsniveau qua voeding?

Had je nu gecut of gebulkt tijdens je Anavar?

Heb ik een tip voor je, duitse biefstuk van de aldi. 130 kcal per 100 gram. (Tartaar met smaak) En lekker ook maar dat mag je vast niet van je coach haha.

Ik eet een minstens een kg vlees al wel paar jaar lang.. Maargoed het gaat mij ook niet vervelen.

Zelfs men cut bouw ik om vlees heen haha. Verschil is denk ik dat ik een jongen ben, lust om 6 uur smorgens ook wel vlees..
zeer bekend... hoe vaak ik niet aangekeken werd en word met de koffie om 10:00 met daarbij 4 eieren + noten, of gebakken vis/gerookte makreel met zwarte bonen of zoals nu een flink stuk vlees/kip met rijst/pasta en groentes :roflol: Gewoon een flinke hartige hap! Alles beter dan zoet... daar hou ik echt niet van. :o

• Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven