XXL Nutrition

kwark 500gr ??

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
yow, tijd voor weer een debiel topic.

Maar in deze ben ik echter serieus, noem het nalatigheid van mijn kant:cool::cool:

ik heb deze middag maar enkele potten magere yoghurt van 500gr gekocht, is magere yoghurt wat jullie dan bedoelen met kwark ??

en is het ok als je na de training of voor het slapengaat gewoon heel de pot opvreet of is dat ongezond ??

(ik weet het, het werd al honderd maal gezegd, maar ik vind het niet terug:mad: goddomme)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Wat komt dit toch weer NOOB over :(

PS:
hm, daarnet in de gym zei iemand me dat hij iedere avond 500gr magere yoghurt at....en ik wist niet echt hoe ik derop moest reageren....maar naar mijn inzien is dat fout ?? toch ??

Laatst bewerkt:
Kwark = platte kaas. Dit neem je voor het slapen (trage eiwitten), dus NIET vlak na je training.

Dat noemen ze bij jullie platte kaas volgensmij.

/edit: quifix was me te snel af :p

Platte kaas.. 500gram half uurtje voor het slapen gaan. Dirk heeft erg fijne kwark. 8gram eiwitten en niet zo zuur. Prima te doen/

haha wat heb je al die tijd hier uitgespookt dan?

Kwark neem ik meestal voor het slapen gaan 500 gram.

• Topic Starter Topic Starter
maar de hoeveelheid 500gr is dan ok ??? omdat ik vaak op het forum las dat het nogal bevorderlijk zou zijn

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

haha wat heb je al die tijd hier uitgespookt dan?

Kwark neem ik meestal voor het slapen gaan 500 gram.

Euhm meestal gewoon het grappige gezeik gelezen. Maar ik ben ook serieus bezig met trainen hoor als dat je punt is...

500gr ja.

maar ik ben nooit echt goed met m'n voeding beziggeweest en wil dat nu eens gaan veranderen

Een shaken is da ook goe voor het slapen gaan???
kweet ni of die poeder ook trage eiwitten zijn...

Greetz

Je kan ook in belgie die van bio-time pakken uit de colruyt, beste kwark/platte kaas die er is :D mss wel duurder als gewone omdat het bio is, maar hij is heel gemakkelijk binnen te krijgen.

de lelie in de gb halen

Ik eet normaal ook geen kwark, maar na 3 a 4keer een pot van 500gr leeg te eten en na een paar keer bijna te braken en wurgen. Lukt het nu zonder problemen. Begint zelf lekker te worden. En de Magere platte kaas van de LIDL die roze potjes gaan HEEEEL makkelijk binnen. :D

wah ****,,,ligt het dan in begin zo moeilijk kom het binnen te krijgen ??

ik vindt kwark erg zuur, meestal breng ik het met wat melk en een banaantje op smaak, 500g kwark, 500ml melk en een banaantje.. is een shake van iets meer als een liter en erg lekker.

Terug
Naar boven