XXL Nutrition

kwark 500gr ??

• Topic Starter Topic Starter
er werd in de gym ook gezegd om er eventueel grenadine in te doen ??

nogal overdreven die post hierbove, na een paar keer met een beetje limonade kan je het zonder eten en je went er gewoon aan, imo no problem

Idd beetje overdreven.. Al zullen veel "normale" mensen het heel debiel vinden om 500 gr kwark op te eten zonder er wat aan toe te voegen :D

Zie het wennen aan de zure smaak gewoon als een onderdeel om tot een goed voedingsschema ente komen! Uiteindelijk moet je er ook een beetje de humor van in kunnen zien om allemaal dingen te laten staan die anderen eten en juist dingen en hoeveelheden te eten die anderen voor onmogelijk houden :D

ik vindt kwark erg zuur, meestal breng ik het met wat melk en een banaantje op smaak, 500g kwark, 500ml melk en een banaantje.. is een shake van iets meer als een liter en erg lekker.

Doe ik ook ja, soms nog wat aardbeien erbij, heerlijk!:lick:

Kwil niet vervelend doen maar je heb al 1.5k posts en je bent al 1 jaar+ lid en je heb nog nooit kwark op? :P Wat eet jij dan al die tijd

gezeik over kwark slaat totaal nergens op eerste keer dat ik het nam heb ik kotsneigingen gekregen, doorgezet en in een uur naar binnen gekregen, elke dag 10 minuten eraf, nu is hij binnen 10 seconde binnen, met wat water:D

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

een extra tip, al neem je een lepel olijfolie van te voren, dan wordt je keel extra glad dan is het geen probleem in 5 seconde, niet vergeten je keelgat open te zetten:D

er bestaan zoveel miljoenen gerechten op de wereld, waarom dan niet zorgen dat de paar dingen die je eet in ieder geval lekker zijn.. zou moeten kunnen met zo'n oneindige keus van combineren gok ik.

- als ik dan toch moet eten.. kan het maar beter gezond én lekker zijn.

Kwil niet vervelend doen maar je heb al 1.5k posts en je bent al 1 jaar+ lid en je heb nog nooit kwark op? :P Wat eet jij dan al die tijd

Voornamelijk vrat ik me dood in boterhammen:cool: Maar nu wil ik echt eens wat dieper ingaan op het voedsel...en ik ben een gast die geen groenten of kaas lust dus dat maakte de kwestie wat moeilijk...maarja voor je sport doe je alles eh...Kheb net m'n eerste bakje kwark van 500gr binnen en kmoet zeggen...niet te vreten maar ik doe het toch..Idd ook een kotsneiging of twee maar het voornaamste is dat ie binnen is:cool:

De eerste pot kwark...ik stond echt ZO dichtbij kotsen. Ik dacht, oh shit hier komt et. Gelukkig niks gebeurd maar twas wel op het randje. Nu vind ik het zelfs lekker, die zure smaak wen je echt snel aan, 2de bakkie ging bij mij zonder probleem en 4de+ was lekker.

er werd in de gym ook gezegd om er eventueel grenadine in te doen ??

Dat kan zeker en vast. Andere alternatieven: honing (!), een beetje bruine suiker, stuk fruit...

Ik raad Milsa van Aldi aan.

Per 100 gr:
Kcal : 61 kcal
Eiwitten : 11,2 gr
Koolhydraten : 3,5 gr
Vetten : 0,1 gr

Qua voedingswaarde=super. Qua smaak een beetje minder, maar dat went wel en je kan het met van alles mengen.

Ik mengde het in het begin met honing, is erg lekker:D

Kwark is even wennen, gewoon ff slikken en weer doorgaan. :p

--------------------------------------------------------------------------

De eerste pot kwark...ik stond echt ZO dichtbij kotsen. Ik dacht, oh shit hier komt et. Gelukkig niks gebeurd maar twas wel op het randje. Nu vind ik het zelfs lekker, die zure smaak wen je echt snel aan, 2de bakkie ging bij mij zonder probleem en 4de+ was lekker.

net zoals met je vriendin, de eerste keer slikken vind ze niets maar na 4x kan ze niet meer zonder

:lol:
'k vind het zelf ook niet vies, maar heb eens volle kwark gehad en dat geraakt echt niet binnen!

ik doe er glutamine bij met een vanillesmaakje :D
of een beetje pindakaas als ik nog wat carbs mag

Dat kan zeker en vast. Andere alternatieven: honing (!), een beetje bruine suiker, stuk fruit...

Per 100 gr:

Qua voedingswaarde=super. Qua smaak een beetje minder, maar dat went wel en je kan het met van alles mengen.

Echt waar koop je die kwark?!?!?

Ben in 4 Aldi's geweest.. zelfs in Duitsland, maar nergens hadden ze Milsa kwark :mad:

Doe het nu op biogarde van de Appie:
10gram eiwit
3gr kh's
0,0gr vet

Ook niet slecht ;)

gewoon wat siroop doordoen om de kwark zoet(er) te maken :) en niet zeiken, gewoon vreten !

Per 100 gr:

Waarom kan de Aldi dat niet naar Nederland brengen! Niet dat trouwens de Jogging niet de beste in Nederland is, maar dat is een ander punt.

hm, daarnet in de gym zei iemand me dat hij iedere avond 500gr magere yoghurt at....en ik wist niet echt hoe ik derop moest reageren....maar naar mijn inzien is dat fout ?? toch ??

Gewoon naar binnen stampen,
500gram zit er bijna in, op naar bed zo.
Vreet eigenlijk alleen kwark vlak voor het slapen
het moet wel leuk blijven.

hm, daarnet in de gym zei iemand me dat hij iedere avond 500gr magere yoghurt at....en ik wist niet echt hoe ik derop moest reageren....maar naar mijn inzien is dat fout ?? toch ??

500 gram yoghurt bevat naar mijn weten maar 3,5 gram eiwit per 100g. ter vergelijking bevatten sommige kwarksoorten 10g eiwit per 100g.

weet ook niet zeker of in yoghurt wel casseine eiwitten zitten (de langzaamst verbrandende soort)

beter kwark eten dus voor het slapen gaan, yoghurt eet ik wel als toetje bij mijn avondmaaltijd.

Terug
Naar boven