- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nogal overdreven die post hierbove, na een paar keer met een beetje limonade kan je het zonder eten en je went er gewoon aan, imo no problem

ik vindt kwark erg zuur, meestal breng ik het met wat melk en een banaantje op smaak, 500g kwark, 500ml melk en een banaantje.. is een shake van iets meer als een liter en erg lekker.

Kwil niet vervelend doen maar je heb al 1.5k posts en je bent al 1 jaar+ lid en je heb nog nooit kwark op?Wat eet jij dan al die tijd
Maar nu wil ik echt eens wat dieper ingaan op het voedsel...en ik ben een gast die geen groenten of kaas lust dus dat maakte de kwestie wat moeilijk...maarja voor je sport doe je alles eh...Kheb net m'n eerste bakje kwark van 500gr binnen en kmoet zeggen...niet te vreten maar ik doe het toch..Idd ook een kotsneiging of twee maar het voornaamste is dat ie binnen is
er werd in de gym ook gezegd om er eventueel grenadine in te doen ??
--------------------------------------------------------------------------
De eerste pot kwark...ik stond echt ZO dichtbij kotsen. Ik dacht, oh shit hier komt et. Gelukkig niks gebeurd maar twas wel op het randje. Nu vind ik het zelfs lekker, die zure smaak wen je echt snel aan, 2de bakkie ging bij mij zonder probleem en 4de+ was lekker.
Dat kan zeker en vast. Andere alternatieven: honing (!), een beetje bruine suiker, stuk fruit...
Ik raad Milsa van Aldi aan.
Per 100 gr:
Kcal : 61 kcal
Eiwitten : 11,2 gr
Koolhydraten : 3,5 gr
Vetten : 0,1 gr
Qua voedingswaarde=super. Qua smaak een beetje minder, maar dat went wel en je kan het met van alles mengen.

net zoals met je vriendin, de eerste keer slikken vind ze niets maar na 4x kan ze niet meer zonder
Dat kan zeker en vast. Andere alternatieven: honing (!), een beetje bruine suiker, stuk fruit...
Ik raad Milsa van Aldi aan.
Per 100 gr:
Kcal : 61 kcal
Eiwitten : 11,2 gr
Koolhydraten : 3,5 gr
Vetten : 0,1 gr
Qua voedingswaarde=super. Qua smaak een beetje minder, maar dat went wel en je kan het met van alles mengen.
hm, daarnet in de gym zei iemand me dat hij iedere avond 500gr magere yoghurt at....en ik wist niet echt hoe ik derop moest reageren....maar naar mijn inzien is dat fout ?? toch ??