Fitness Seller

Kwark, hoe eten julie dat?

Verdunnen met water, beetje zoetstof erdoor. No problemo :)

Ik weet nog goed dat ik mijn eerste bakje kwark at, na drie happen had ik het bakje weggegooid omdat ik dacht dat het al verrot (lees: over datum) was. Toen ben ik naar de winkel gegaan om weer een bak kwark te halen, deze smaakte al even goor. Maarja omdat ik hier las dat dat hardcore was heb ik hem wel naar binnen gewerkt. De volgende dag leek het al een beetje beter te smaken, en naar een tijdje viel het me helemaal niet meer op hoe goor die kwark het eigelijk is, je went eraan (ik ten minste). Nu eet ik het zonder problemen op, maar echt lekker is het niet :p

Beetje zoetstof erbij en binneknalle die handel :)

hoi bro,s ik kreeg de kwark ook niet meer door men strot .
dus nou maak ik r shake van gewoon met whey en met water kwark en brinta er door heen en het smaakt lekker

Ik pleur 500g in de blender, samen met een banaan, wat melk en wat suiker, je kan er ook nog wat extra whey in doen.

Dan heb je 2/3 glazen vol met proteine banaan smoothie.

Het is ook héérlijk. Eerst at ik het met tegenzin met ranja, nu kan ik er geen genoeg van krijgen :)

Wat ook wel eens lekker is, is om de banaan te vervangen door wat muesli.

Gewoon 3 tot 4 volle lepels in de shake beker, en dan mengen met water. Hoppa lekker (smaakt net turkse ayran maar dan zonder zout)

Ik vind kwark erg lekker, kan eigenlijk niet echt zonder meer!

ik vind het ook lekker ,is mijn standaard "toetje", ik doe 500ml kwark (magere) + 2 scheppen xxln. Whey vanille, + fruit uit blik + soms nog zoetstof :D

gaat er heeel makkelijk in :D

Ik maak er een gaatje in en drink/zuig pakje gewoon leeg lekker makkelijk en snel;)

euh, gewoon met een lepel?

een van de onderstaande variaties
kwark + fruit/kwark + noten/kwark + musli/kwark + carvan cevitan

Soms met stukjes ananas uit een blikje. Met een beetje sap (het water) wat er bij zit. Een half blikje is vaak genoeg...

Terug
Naar boven