XXL Nutrition

Kwark, hoe eten julie dat?

Almhof kwark bij de Bas vandaan, hele zooi suikervrije siroop erbij en eten maar.

Naturel is het echt niet te vreten :P

Ik kan je niet precies vertellen hoe het werkt maar ik heb het al meerdere keren gelezen op internet en mijn trainer/sportschoolhouder (zelf verdienstelijk ex bodybuilder) beweert het ook.
Er komt nog eens bij dat ik de eiwitten voor de nacht neem en dan is een beetje koolhydraten niet verkeerd om de nacht door te komen.

Ik kan je niet precies vertellen hoe het werkt maar ik heb het al meerdere keren gelezen op internet en mijn trainer/sportschoolhouder (zelf verdienstelijk ex bodybuilder) beweert het ook.
Er komt nog eens bij dat ik de eiwitten voor de nacht neem en dan is een beetje koolhydraten niet verkeerd om de nacht door te komen.

Jeetje.. ik ben dus een week steeds misselijk na mijn laatste maaltijd, wat bestaat uit 250 g magere kwark. Ik eet t nu met 10 g jam (6 K), en voila, ik ben niet misselijk! Het werkt!! Of psychologisch effect..?;)
Anyway.. mijn dank is groot! :bow:

met een lepel

Jeetje.. ik ben dus een week steeds misselijk na mijn laatste maaltijd, wat bestaat uit 250 g magere kwark. Ik eet t nu met 10 g jam (6 K), en voila, ik ben niet misselijk! Het werkt!! Of psychologisch effect..?;)
Anyway.. mijn dank is groot! :bow:

Gevonden na wat speurwerk via Google, en deze tekst komt vanaf dit forum.

6. Hoe word eiwit opgenomen?

Een eiwit / aminozuur wordt in de cel opgenomen door de celwand. Dit gaat niet zomaar. Het eiwit / aminozuur moet begeleid worden door een aantal stoffen die de opname voorbereiden. Dit kunnen vitaminen / mineralen zijn maar ook andere aminozuren of koolhydraten. Elk eiwit / aminozuur heeft een andere werking en andere werkingsplaats. Hierdoor heeft elk eiwit / aminozuur een andere opname wijze in het lichaam en is kennis van de zogenaamde opname begeleiders heel belangrijk voor een werkend advies (voorbeeld : L-Triptophaan wordt het beste voor het slapen gaan begeleid van een vruchtensap of primair koolhydraat houdende drank opgenomen)

Gevonden na wat speurwerk via Google, en deze tekst komt vanaf dit forum.

6. Hoe word eiwit opgenomen?

Een eiwit / aminozuur wordt in de cel opgenomen door de celwand. Dit gaat niet zomaar. Het eiwit / aminozuur moet begeleid worden door een aantal stoffen die de opname voorbereiden. Dit kunnen vitaminen / mineralen zijn maar ook andere aminozuren of koolhydraten. Elk eiwit / aminozuur heeft een andere werking en andere werkingsplaats. Hierdoor heeft elk eiwit / aminozuur een andere opname wijze in het lichaam en is kennis van de zogenaamde opname begeleiders heel belangrijk voor een werkend advies (voorbeeld : L-Triptophaan wordt het beste voor het slapen gaan begeleid van een vruchtensap of primair koolhydraat houdende drank opgenomen)

Als ik je weer karma kan geven, dan komt het naar je toe! Met grote stappen van 1 punt nog wel! ;)

Ik PM je wel even zodat het hier ontopic blijft.

beetje suiker :shut: of een blikje fruitsla

'raw' krijg ik het ook goed binnen hoor, behalve die van de aldi :kots:

ik zuig het uit het pakkie als een breaker

De zaanse hoeve van de AH is inderdaad niet te vreten.. Ik moet dr een beetje suiker of een banaan in hebben, anders ga ik over mn nek... :S

Btw, met een lepel..

Gewoon wat fruit erbij mikken voor de smaak ;)

Met een plastic lepel, om de een of andere reden vind ik het dan lekkerder dan met een metalen. En met heel veel musli, zodat het beton wordt :)

fruit of klein beetje vloeibare suiker, en slikken :-)

Terug
Naar boven