- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Gasten in wedstrijdvoorbereiding eten toch helemaal geen kwark?
Of is dat tegenwoordig niet meer?
zuivel zoveel mogelijk beperken dan dacht ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gasten in wedstrijdvoorbereiding eten toch helemaal geen kwark?
Of is dat tegenwoordig niet meer?
Liggen het goedkoopst bij de Jumbo. Andere optie is zelf maken is 2minuten werk, halfvolle melk en scheut azijn of citroensap, opwarmen en het schift. Daarna fijn in de koffiefilter laten uitlekken met evt. snufje zout..Cottage cheese! En dan wel die van Domspitz, laagst in koolhydraat en toevallig ook nog eens de lekkersteLiggen het goedkoopst bij de Jumbo. Andere optie is zelf maken is 2minuten werk, halfvolle melk en scheut azijn of citroensap, opwarmen en het schift. Daarna fijn in de koffiefilter laten uitlekken met evt. snufje zout..
Energie: 386 kJ / 92 kcal per 100 gram
Vet: 4.0 g
waarvan verzadigd vet: 2.6 g
Koolhydraten: 1.0 g
waarvan suikers: 1.0 g
Eiwit: 13 g
Zout: 0.70 g
Why zuivel zoveel mogelijk beperkten in wedstrijd prep? I.v.m. vocht vasthouden?

Dat heb ik gehoord en gelezen ja.Maar is mss alweer achterhaald![]()
je haalt gewoon van die smerige magere kwark
en dan doe je er suikervrije limonadesiroop bij en dan is het fucking lekker
Door zuivel kan je huid ietsjes voller worden, maar dat zie je alleen als je heel droog bent en misschien is het heel weinig, maar on stage zie je dat volgens mij wel als het te veel is.
Voor een wedstrijd waarbij alle beetjes tellen is het belangrijk.Maar voor de recreatieve sporter niet volgens mij.Heb zuivel opt laatste van mn cut er ook uit gelaten.Ben toen wel tot iets onder de 6% gegaan.

TS zegt ook 'gasten in wedstrijdvoorbereiding', daar ga ik dan ook op in![]()

Als ik door die maffe manier van eten op 4% kan staan teken ik ervoor[emoji137]
Ik zat wel niet op 4% ben maar geraakt tot iets onder de 6%.Libido geen probleem meeWaarom zou je in gods naam op 4% willen staan als je geen wedstrijden doet?
Geen kracht, energie, libido, weerstand, etc. No thx.
sowieso
kracht was wel wat minder maar viel nog mee eigenlijk.
Is toch dik als je het kan bereiken ! Veel Massa verlies ? Of is dat te redden door veel proteinen ?Ik zat wel niet op 4% ben maar geraakt tot iets onder de 6%.Libido geen probleem meekracht was wel wat minder maar viel nog mee eigenlijk.
Waarom ik het doe zonder wedstrijden te doen,zomaar![]()
Is toch dik als je het kan bereiken ! Veel Massa verlies ? Of is dat te redden door veel proteinen ?