MuscleMeat

Kwark te veel kh ( suiker ) voor het slapen

Cottage cheese! En dan wel die van Domspitz, laagst in koolhydraat en toevallig ook nog eens de lekkerste :D Liggen het goedkoopst bij de Jumbo. Andere optie is zelf maken is 2minuten werk, halfvolle melk en scheut azijn of citroensap, opwarmen en het schift. Daarna fijn in de koffiefilter laten uitlekken met evt. snufje zout..

Energie:
386 kJ / 92 kcal per 100 gram
Vet: 4.0 g
waarvan verzadigd vet: 2.6 g
Koolhydraten: 1.0 g
waarvan suikers: 1.0 g
Eiwit: 13 g
Zout: 0.70 g

Cottage cheese! En dan wel die van Domspitz, laagst in koolhydraat en toevallig ook nog eens de lekkerste :D Liggen het goedkoopst bij de Jumbo. Andere optie is zelf maken is 2minuten werk, halfvolle melk en scheut azijn of citroensap, opwarmen en het schift. Daarna fijn in de koffiefilter laten uitlekken met evt. snufje zout..

Energie:
386 kJ / 92 kcal per 100 gram
Vet: 4.0 g
waarvan verzadigd vet: 2.6 g
Koolhydraten: 1.0 g
waarvan suikers: 1.0 g
Eiwit: 13 g
Zout: 0.70 g

Eerste optie zou indd kunnen, maar die met melk niet want dan zit je nog op veel suikers ( 5 gram per 100 ml )

eieren of tonijn kan ook prima.

Nee want door die toevoeging van een zuur en het gaan schiften scheid je de eiwitten en vetten van de wheyvloeistof. En daar zitten al je koolhydraten in. Zo maken ze cottage, ook die van de supermarkt ;)

Why zuivel zoveel mogelijk beperkten in wedstrijd prep? I.v.m. vocht vasthouden?

je haalt gewoon van die smerige magere kwark

en dan doe je er suikervrije limonadesiroop bij en dan is het fucking lekker

Beste tip ooit! Doe het sinds kort ook met limonade,beetje water erbij en dan in de blender. Slimpie is echt het lekkerst, zelfs beter als die suikerhoudende shizzle.

Door zuivel kan je huid ietsjes voller worden, maar dat zie je alleen als je heel droog bent en misschien is het heel weinig, maar on stage zie je dat volgens mij wel als het te veel is.

Voor een wedstrijd waarbij alle beetjes tellen is het belangrijk.Maar voor de recreatieve sporter niet volgens mij.Heb zuivel opt laatste van mn cut er ook uit gelaten.Ben toen wel tot iets onder de 6% gegaan.

• Topic Starter Topic Starter
Dik ! Ik eet nu 2 pakjes kwark per dag. Just because it's easy[emoji29]

Voor een wedstrijd waarbij alle beetjes tellen is het belangrijk.Maar voor de recreatieve sporter niet volgens mij.Heb zuivel opt laatste van mn cut er ook uit gelaten.Ben toen wel tot iets onder de 6% gegaan.

TS zegt ook 'gasten in wedstrijdvoorbereiding', daar ga ik dan ook op in :p

Als ik door die maffe manier van eten op 4% kan staan teken ik ervoor[emoji137]

Waarom zou je in gods naam op 4% willen staan als je geen wedstrijden doet?

Geen kracht, energie, libido, weerstand, etc. No thx.

sowieso
Ik zat wel niet op 4% ben maar geraakt tot iets onder de 6%.Libido geen probleem mee :) kracht was wel wat minder maar viel nog mee eigenlijk.

Waarom ik het doe zonder wedstrijden te doen,zomaar :)

Ik zat wel niet op 4% ben maar geraakt tot iets onder de 6%.Libido geen probleem mee :) kracht was wel wat minder maar viel nog mee eigenlijk.

Waarom ik het doe zonder wedstrijden te doen,zomaar :)
Is toch dik als je het kan bereiken ! Veel Massa verlies ? Of is dat te redden door veel proteinen ?

Is toch dik als je het kan bereiken ! Veel Massa verlies ? Of is dat te redden door veel proteinen ?

Ik ben geen massamonster dus bij mij viel het massaverlies wel mee.Einde van de cut woog ik 64kg.
En ookal was er massaverlies het toonde vele beter dan dat ik bv op 74 stond maar dan vetter.
En iedereen schatte dat ik +70 woog en geen 64 :)

Maar ja die -6% houd ik wel niet lang vast.

Had mn vochtiname ook herleid tot 0 de laatste 24uur.

Energie was ook minder maar reed toch nog elke dag met de fiets naar het werk.31km op en 31km af.

Laatst bewerkt:
Toch wil ik het ook ooit nog wel een x gaan bereiken zo laag. Laagste voor mij was 12%[emoji29]

Terug
Naar boven