MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die luie beunhaas ligt volgens mij nog op ze bed!

Ligt gewoon nog op bed te stinken ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.446
Nou, hè hè ik ben er hoor... Het was een katabool nachtje kan ik jullie verklappen.
Ik had enorme zin om iemand te scoren, en dat is gelukt en het heeft zo'n beetje de hele nacht geduurt... Sodeknetter was wel een ****ing horny nacht hahaha

ben nu alleen wel te laat voor de gym :( morgen ochtend dan maar...
Prettig weekend, beesten!

Nou, hè hè ik ben er hoor... Het was een katabool nachtje kan ik jullie verklappen.
Ik had enorme zin om iemand te scoren, en dat is gelukt en het heeft zo'n beetje de hele nacht geduurt... Sodeknetter was wel een ****ing horny nacht hahaha

ben nu alleen wel te laat voor de gym :( morgen ochtend dan maar...
Prettig weekend, beesten!

:woot::sl*t: jij wel weer hahaha fijn weekend :D

• #2.448
  • #2.450
Sja na zo'n zware workout krijg je trek he? ;) Lekker eten!

hahaha, dit was me wel een rondje cardio waar je u tegen zegt. Ik ben vast en zeker meteen 1% droger :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

toch nog een goede training neergezet hoor Kwark,
goed dat je hebt doorgezet!

Kijk al uit naar je squatfilmpje.

Fijn weekend nog :)

Hey thnx ;) Bijna een nieuweling over het hoofd gezien :D

Welkom in mijn hysterische logje :D

hahaha, dit was me wel een rondje cardio waar je u tegen zegt. Ik ben vast en zeker meteen 1% droger :rolleyes:

Ja wat? veel meer.... :D
Coïtus verbrandt vet

De liefde bedrijven is een cardiovasculaire gebeurtenis. Het geeft uw hart en longen een workout en het vermindert het cholesterolniveau. Per 30 minuten coïtus verbrandt u 150 calorieën.

• #2.452
De dag dat karma stierf...
Laten wij allemaal ons karma level onzichtbaar maken ten nagedachtenis aan karma....

Zijn er nog dames die vet willen verbranden? :)

Ja wat? veel meer.... :D
Coïtus verbrandt vet

De liefde bedrijven is een cardiovasculaire gebeurtenis. Het geeft uw hart en longen een workout en het vermindert het cholesterolniveau. Per 30 minuten coïtus verbrandt u 150 calorieën.

Verwachte veel meer dan 150. :p
Hoorde altijd dat 1 uur coïtus gelijk stond aan 4 uur intensief fietsen ofzoiets. :p

Hahaha hoe denk je dat ik zo droog kom pffffffff haha :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven