- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%

sterke beentraining Kwarkmaster !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

inderdaad ... 13u op een zaterdag en nog steeds geen training ... pfff

morgen ochtend dan maar...Nou, hè hè ik ben er hoor... Het was een katabool nachtje kan ik jullie verklappen.
Ik had enorme zin om iemand te scoren, en dat is gelukt en het heeft zo'n beetje de hele nacht geduurt... Sodeknetter was wel een ****ing horny nacht hahaha
ben nu alleen wel te laat voor de gymmorgen ochtend dan maar...
Prettig weekend, beesten!
:sl*t: jij wel weer hahaha fijn weekend 
Zo, ben nu eindelijk thuis aangekomen. Ik spring nu eerst maar ff onder de douche en een happie eten want ik sterf van de honger!Sja na zo'n zware workout krijg je trek he?hehehe, sja, de boog kan niet altijd gespannen zijn eh?Zo, ben nu eindelijk thuis aangekomen. Ik spring nu eerst maar ff onder de douche en een happie eten want ik sterf van de honger!
Lekker eten!Sja na zo'n zware workout krijg je trek he?Lekker eten!

toch nog een goede training neergezet hoor Kwark,
goed dat je hebt doorgezet!
Kijk al uit naar je squatfilmpje.
Fijn weekend nog![]()
Bijna een nieuweling over het hoofd gezien 

hahaha, dit was me wel een rondje cardio waar je u tegen zegt. Ik ben vast en zeker meteen 1% droger![]()

De dag dat karma stierf...
Laten wij allemaal ons karma level onzichtbaar maken ten nagedachtenis aan karma....
volgens mij is hij er stil van

Ja wat? veel meer....
Coïtus verbrandt vet
De liefde bedrijven is een cardiovasculaire gebeurtenis. Het geeft uw hart en longen een workout en het vermindert het cholesterolniveau. Per 30 minuten coïtus verbrandt u 150 calorieën.