ItaStaLLion67
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Nee, kwark is geen 20 meer.
En JA ik ben zijn nieuwe woordvoerder.
Je bent best wel irritant.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, kwark is geen 20 meer.
En JA ik ben zijn nieuwe woordvoerder.
En jij best wel een beest

Tja ik heb er in het verleden ook aan getwijfeld
kuren of niet.
Nou ken ik ook niemand in mijn directe omgeving die die shit verkoopt dus de verleiding is minder en ik ben er ook een beetje bang voor.
Laat mij maar naurel trainen maar evenveel respect voor iedereen die met een kuurtje traint.
Je moet in ieder geval toch net zo hard trainen om te groeien, het komt je niet aanwaaien.
Wou je vechten? Ik ben ook van het oostblok front hahaha
---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------
Nee het komt zeker niet aanwaaien, ik hoop dat ik nog wat van de verloren jaren goed kan maken hehehe, de tijd zal het uiwijzen.

Verleden moet je niet over nadenken, maar eerder gewoon vooruitkijken en er gewoon mee wachten, stel je doel op en kijk of dit te behalen is met je natuurlijke productie, zoniet heb je nog altijd de mogelijkheid om AAS te gebruiken en dan zal je testoproductie nog wel een tijdje blijven werken.
Maar ach ik heb er niet zoveel tot geen verstand van dus dat bepaal jij maar Kwark en je weet het veel beter dan mij.![]()
hehehe
Verleden moet je niet over nadenken, maar eerder gewoon vooruitkijken en er gewoon mee wachten, stel je doel op en kijk of dit te behalen is met je natuurlijke productie, zoniet heb je nog altijd de mogelijkheid om AAS te gebruiken en dan zal je testoproductie nog wel een tijdje blijven werken.
Maar ach ik heb er niet zoveel tot geen verstand van dus dat bepaal jij maar Kwark en je weet het veel beter dan mij.![]()
Ik heb er zelf geen mening over want ik weet er niks vanaf en wil er persoonlijk niks mee te maken hebben.
Doordat je niet meer de jongste bent begrijp ik je keus en moet je lekker doen waar jij je het beste bij voelt.![]()
OMG!!!! Dan ben ik nog minderjarig hahaha!
Nou, ik zit inmiddels in da gym ff een bakkie doen eerst en dan lekker de rug mishandelen ik heb er zin in!

Handjes peetjuh kwark heeft klauwen en waarschijnlijk maat 46 schoen.lekker getraind bikkel!
Mijn klauwen hebben ook een keer pijn gedaan van de lat pully, meteen blaren haha.

Je hebt gelijk YinniHandjes peetjuh kwark heeft klauwen en waarschijnlijk maat 46 schoen.![]()
(maat S wielrenhandschoentjes heb ik
)Zie je wel zou je niet staan maat xl handschoenen.Je hebt gelijk Yinni(maat S wielrenhandschoentjes heb ik
)

lekker getraind bikkel!
Mijn klauwen hebben ook een keer pijn gedaan van de lat pully, meteen blaren haha.