Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.004
Jullie Russen zoeken ook altijd problemen. :D

Wou je vechten? Ik ben ook van het oostblok front hahaha

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Tja ik heb er in het verleden ook aan getwijfeld
kuren of niet.
Nou ken ik ook niemand in mijn directe omgeving die die shit verkoopt dus de verleiding is minder en ik ben er ook een beetje bang voor.
Laat mij maar naurel trainen maar evenveel respect voor iedereen die met een kuurtje traint.
Je moet in ieder geval toch net zo hard trainen om te groeien, het komt je niet aanwaaien.

Nee het komt zeker niet aanwaaien, ik hoop dat ik nog wat van de verloren jaren goed kan maken hehehe, de tijd zal het uiwijzen.

Wou je vechten? Ik ben ook van het oostblok front hahaha

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Nee het komt zeker niet aanwaaien, ik hoop dat ik nog wat van de verloren jaren goed kan maken hehehe, de tijd zal het uiwijzen.

Verleden moet je niet over nadenken, maar eerder gewoon vooruitkijken en er gewoon mee wachten, stel je doel op en kijk of dit te behalen is met je natuurlijke productie, zoniet heb je nog altijd de mogelijkheid om AAS te gebruiken en dan zal je testoproductie nog wel een tijdje blijven werken. :)

Maar ach ik heb er niet zoveel tot geen verstand van dus dat bepaal jij maar Kwark en je weet het veel beter dan mij. :)

• #3.006
Verleden moet je niet over nadenken, maar eerder gewoon vooruitkijken en er gewoon mee wachten, stel je doel op en kijk of dit te behalen is met je natuurlijke productie, zoniet heb je nog altijd de mogelijkheid om AAS te gebruiken en dan zal je testoproductie nog wel een tijdje blijven werken. :)

Maar ach ik heb er niet zoveel tot geen verstand van dus dat bepaal jij maar Kwark en je weet het veel beter dan mij. :)

Komt wel goed, schatje :kiss: hehehe

Als ik eerst maar over de 100 kilo bult heen ben ;)

Ik heb er zelf geen mening over want ik weet er niks vanaf en wil er persoonlijk niks mee te maken hebben.
Doordat je niet meer de jongste bent begrijp ik je keus en moet je lekker doen waar jij je het beste bij voelt.:)

• #3.008

Ik heb er zelf geen mening over want ik weet er niks vanaf en wil er persoonlijk niks mee te maken hebben.
Doordat je niet meer de jongste bent begrijp ik je keus en moet je lekker doen waar jij je het beste bij voelt.:)

Komt allemaal goed, thnx iig voor jullie comments...

Je bent al 36?

Dat zeg jij he! Is toch maar hoe je het bekijkt...? Ik met mijn 31, over een paar maanden 32 dus toch wel dicht bij de 36... ja, dan komt die 40 knetter hard dichtbij! En over de 40 ben je bijna 50!

Wat zegt leeftijd nou? Is toch wat jij voelt? En hoe je je lichaam onderhoudt?

:)

je leeftijd die telt is de leeftijd van hoe je je voelt...

• Like
Waarderingen: Sue
  • #3.011
OMG!!!! Dan ben ik nog minderjarig hahaha!

Nou, ik zit inmiddels in da gym ff een bakkie doen eerst en dan lekker de rug mishandelen ik heb er zin in!

• #3.013
Maar maar maar.... Wat een heerlijke training weer! Ben net klaar ik zal hem strakkies ff posten mijn rug helemaal naar de t*fus getraind! Yeah buddy'

• #3.014
DONDERDAG - SLOOP DAG! :fire:

Rug en buik

Deadlift

10x75
10x115
6x155
2x175
1x185

BOR (barbell)

10x75
10x85
10x95 > PR!

Pully Lateral close grip

10x59
10x79
5x86 > Auw!! Me klauwen doen zeer!

Bend over side raises

10x16
10x20
10x24

Leg raises

2 x tot fail > Me abs voelen als betonblokken hehehe

Crunch machine

3x10x59

Conclusie

****ing lekkere training, kwarkie blij, rug volgepompt lekkah breed :cool:

lekker getraind bikkel!
Mijn klauwen hebben ook een keer pijn gedaan van de lat pully, meteen blaren haha.

• #3.019
Hier, mijn klauwen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je daar een knal mee krijgt, zie je meteen groen :D

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

lekker getraind bikkel!
Mijn klauwen hebben ook een keer pijn gedaan van de lat pully, meteen blaren haha.

Yeah meid, gotta love the pain :cool:

Thnxie eh? Karma komt vanaaf :D

Goeie training!
Sterke dl's !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven