AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
belangrijkste is dat je traint kwark
hoeveel mensen van in de 20/30/40/50
doen geen ****
jij bent goed bezig
leeftijd is onbelangrijk
 
belangrijkste is dat je traint kwark
hoeveel mensen van in de 20/30/40/50
doen geen ****
jij bent goed bezig
leeftijd is onbelangrijk

:heart:

hehehe...
Maja, als ik nu een jaar of 22 was, had ik er beslist niet voor gekozen te kuren. Ik mag dan wel meer aanleg hebben dan veel 20'ers hierzo, toch bekruipt mij het gevoel dat ik iig 1 grote stap vooruit moet maken om mijn doelstelling te kunnen halen.
 
Nice hoor kwarkie, langzaam aan haal je me in.:p
Mooi dat je minder last van je schouder hebt! En grats met de prs!:D
 
Onzin, kwark is geen 23 meer zoals jij. Hij is al 36, oude en wijs genoeg om te beslissen lijkt me. Ook heb jij nog de tijd om een beest te worden, bij hem is de klok al gaan tikken.

:heart:

hehehe...
Maja, als ik nu een jaar of 22 was, had ik er beslist niet voor gekozen te kuren. Ik mag dan wel meer aanleg hebben dan veel 20'ers hierzo, toch bekruipt mij het gevoel dat ik iig 1 grote stap vooruit moet maken om mijn doelstelling te kunnen halen.

kijk ik ben niet van het kuren
dat is niks voor mij
maar ik heb wel respect
voor mensen die ervoor uitkomen
dat ze willen gebruiken
dat is jou keuze:)
nogmaals
laat je goed informeren
dressed black/robbie/xtra
deze mannen weten er wel een
beetje vanaf
 
Nice hoor kwarkie, langzaam aan haal je me in.:p
Mooi dat je minder last van je schouder hebt! En grats met de prs!:D

hahaha, denk je nu dat ik ga happen ofzo? :D

Thnx makker ;)

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------


- - - Waar blijft mijn karmaa?? :mad:
 
hahaha, denk je nu dat ik ga happen ofzo? :D

Thnx makker ;)

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------



- - - Waar blijft mijn karmaa?? :mad:

Ik maakte geen grap hoor. O.O
Ik wil me gewoon als een ecto voordoen op I-net.
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Ik maakte geen grap hoor. O.O
Ik wil me gewoon als een ecto voordoen op I-net.

whahaha, :hahaha:
Ik kom echt niet meer bij met jou... kom over een paar jaar maar terug manneke hihihi
 
hahaha, denk je nu dat ik ga happen ofzo? :D

Thnx makker ;)

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------



- - - Waar blijft mijn karmaa?? :mad:

verdelen, dat moet je toch wel kennen. ik doe mn best :)
en ik heb al teveel gegeven de laatste 24 uur, ken je dat ook :rolleyes: :P
 
hehehehe pulllover bij borsttraining je ziet wel weer wie er serieus is genomen;)

Nette workout beest....gaat lekker.

Pullover is toch sowieso voor borst bedoeld? Meer in de trend van je duwt je ribben naar voren en daarbij je borst ook ofzoiets dergelijks en dan knalt je chest meer naar voren bij de side pose. :p
 
Tja ik heb er in het verleden ook aan getwijfeld
kuren of niet.
Nou ken ik ook niemand in mijn directe omgeving die die shit verkoopt dus de verleiding is minder en ik ben er ook een beetje bang voor.
Laat mij maar naurel trainen maar evenveel respect voor iedereen die met een kuurtje traint.
Je moet in ieder geval toch net zo hard trainen om te groeien, het komt je niet aanwaaien.
 
Ik word er bepaald niet jonger op, op mijn leeftijd begint de natuurlijke testosteron productie ook af te nemen, daar komt bij dat ik gelukkig gezonde aanleg heb, hetgeen me alleen maar stimuleert daar optimaal gebruik van te maken.

Al met al wil ik er gewoon vaart achter zetten, hoewel ik niet uitsluit dat het een eenmalig avontuur word. De praktijk zal moeten uitwijzen of ik daarmee verder wil gaan of het daarbij laat.

:heart:

hehehe...
Maja, als ik nu een jaar of 22 was, had ik er beslist niet voor gekozen te kuren. Ik mag dan wel meer aanleg hebben dan veel 20'ers hierzo, toch bekruipt mij het gevoel dat ik iig 1 grote stap vooruit moet maken om mijn doelstelling te kunnen halen.

Je hebt toch zoveel aanleg waarom heb je die spuit dan nu al nodig....
Je groeid hard zowel kracht als massa kan je toch makkelijk dit nog een aantal jaar doorzetten en pas als je gains stil komen te staan ga je pas aan de hulpmiddelen of is dat geen betere optie?
 
Je hebt toch zoveel aanleg waarom heb je die spuit dan nu al nodig....
Je groeid hard zowel kracht als massa kan je toch makkelijk dit nog een aantal jaar doorzetten en pas als je gains stil komen te staan ga je pas aan de hulpmiddelen of is dat geen betere optie?

Nee, kwark is geen 20 meer.
En JA ik ben zijn nieuwe woordvoerder.
 
Je hebt toch zoveel aanleg waarom heb je die spuit dan nu al nodig....
Je groeid hard zowel kracht als massa kan je toch makkelijk dit nog een aantal jaar doorzetten en pas als je gains stil komen te staan ga je pas aan de hulpmiddelen of is dat geen betere optie?

Daar heb je wel een punt, alleen, de tijd begint te dringen voor mij, ik ben al 36. De situatie was een hele andere geweest als ik een jaar of 25 was. Niets is helaas minder waar, ik ren al hard naar de 40, het zou toch fijn zijn om nog wat stevige gains te pakken zolang ik nog niet grijs en verschrompeld ben :D

Ik ben bepaald niet lui, ik heb gewoon de omstandigheden tegen mij en vecht nog tegen het "verval" qua leeftijd.
 
Nee, kwark is geen 20 meer.
En JA ik ben zijn nieuwe woordvoerder.
Donder op man zoals je ziet gaat kwark er toch ook gewoon normaal op in.
Een log is om te discuseren en niet alleen om mensen de hemel in te prijzen hoe geweldig hij of zij wel niet is.

Daar heb je wel een punt, alleen, de tijd begint te dringen voor mij, ik ben al 36. De situatie was een hele andere geweest als ik een jaar of 25 was. Niets is helaas minder waar, ik ren al hard naar de 40, het zou toch fijn zijn om nog wat stevige gains te pakken zolang ik nog niet grijs en verschrompeld ben :D

Ik ben bepaald niet lui, ik heb gewoon de omstandigheden tegen mij en vecht nog tegen het "verval" qua leeftijd.
Tuurlijk kwark ik snap het ookw el het is je eigen keuze je moet het ook zelf weten!
Wou je alleen even op andere gedachten brengen.
 
Donder op man zoals je ziet gaat kwark er toch ook gewoon normaal op in.
Een log is om te discuseren en niet alleen om mensen de hemel in te prijzen hoe geweldig hij of zij wel niet is.


Tuurlijk kwark ik snap het ookw el het is je eigen keuze je moet het ook zelf weten!
Wou je alleen even op andere gedachten brengen.

Thnx voor je comments kerel, ik stel het wel op prijs :thumbs: Karma on the way!
 
Tja ik heb er in het verleden ook aan getwijfeld
kuren of niet.
Nou ken ik ook niemand in mijn directe omgeving die die shit verkoopt dus de verleiding is minder en ik ben er ook een beetje bang voor.
Laat mij maar naurel trainen maar evenveel respect voor iedereen die met een kuurtje traint.
Je moet in ieder geval toch net zo hard trainen om te groeien, het komt je niet aanwaaien.

Correctie: Ze moeten VEEL harder trainen en MEER eten. :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven