Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb wat begin poste gelezen, sterke wil, dan kom je er wel!
Zal deze log vanaf nu ook volgen.

WTF die deadlift, wist hellemaal niet dat je hier zo zwaar mee kon gaan!
lekker! ben onder de indruk haha

Hij had 16x115 gedaan ofzo toen hij nog naturel was, wat verwacht je dan? :roflol:

Ik wil je Bench Press verbetering zien Kwark, geruchten gaan in het rond dat je mij daarmij p0wned. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.383
Heb wat begin poste gelezen, sterke wil, dan kom je er wel!
Zal deze log vanaf nu ook volgen.

Ghehe, thnx kerel, ik moet en ik zal... ik hoop dat ik mijn doelen kan bereiken. Ik vecht er iig wel voor! KARMA coming your way. Welkom hier trouwens!

Hij had 16x115 gedaan ofzo toen hij nog naturel was, wat verwacht je dan? :roflol:

Ik wil je Bench Press verbetering zien Kwark, geruchten gaan in het rond dat je mij daarmij p0wned. :p

Haha, ik hoop het wel mino, dan werpt mijn moeite eindelijk vruchten af!
Mijn PR naturel op DL staat op 195. Als ik nou meer grip had, was ik wel in de stemming geweest die weer te breken hshs

Komt wel kwark, al magn. bestelt ?
Waar woon je, ik heb epic 8 blokken liggen, 2maanden ofso eerste blok nog niet op :roflol:

Haha, moet jij eens wachten tot ik me magnesium en belt binnen heb. :roflol:

• #4.386
Komt wel kwark, al magn. bestelt ?
Waar woon je, ik heb epic 8 blokken liggen, 2maanden ofso eerste blok nog niet op :roflol:

Cool! Ikkuh in eindhoven, en jij? Zit je verweg?

---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:40 ----------

Haha, moet jij eens wachten tot ik me magnesium en belt binnen heb. :roflol:

hmmmm...ik ben wel in voor een battle :rolleyes: is goeie motivatie voor kwarkie! Yeah buddy!

Cool! Ikkuh in eindhoven, en jij? Zit je verweg?

Ja te ver om even te rijden voor me :roflol: Jammer.
Dan maar blokken bestellen baas, of ergens anders vandaan toveren.

@ fitness-seller is 2-3 weken verzendtijd. Mijn bestelling was gelukkig in 1 week verzonden, omdat ik epic ben natuurlijk maar goed.

Ja te ver om even te rijden voor me :roflol: Jammer.
Dan maar blokken bestellen baas, of ergens anders vandaan toveren.

@ fitness-seller is 2-3 weken verzendtijd. Mijn bestelling was gelukkig in 1 week verzonden, omdat ik epic ben natuurlijk maar goed.

Don't tell me the hockeysluts are working for TNT? ???

• #4.390
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
-----------------------------------

Ik heb zojuist gehoord dat een hele goede vriend van mij Vrijdag aan een acute hartstilstand is overleden. Hij was nog maar 50 jaar. Hij viel zo dood neer.
Afschuwelijk dit. Zijn broer, waar ik ook goed mee ben bevriend, is er kapot van.

Ik weet nog niet hoe en wat er gaat gebeuren rond zijn uitvaart, ik vermoed dat dit Woesdag of Donderdag gaat gebeuren.
Dit gaat een ongelofelijke k*tweek worden mensen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Johan, ik mis je bro...

HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
-----------------------------------

Ik heb zojuist gehoord dat een hele goede vriend van mij Vrijdag aan een acute hartstilstand is overleden. Hij was nog maar 50 jaar. Hij viel zo dood neer.
Afschuwelijk dit. Zijn broer, waar ik ook goed mee ben bevriend, is er kapot van.

Ik weet nog niet hoe en wat er gaat gebeuren rond zijn uitvaart, ik vermoed dat dit Woesdag of Donderdag gaat gebeuren.
Dit gaat een ongelofelijke k*tweek worden mensen...

Tjonge, ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt.
Sterkte!

That sucks sterkte kwark!

Oei.. Dat zijn geen fijne berichten. Ik weet hoe je je voelt.

Sterkte met dit verlies kwarkie!

Sterkte kerel!

sterkte ermee kwark!

Pijnlijk!! Sterkte ermee, hopelijk zit het je mind focus tijdens het trainen niet in de weg. Hoe moeilijk het ook is maar probeer positief te blijven..

sterkte Kwark, vervelende berichten zijn dit :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven