AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
alle vuiligheid stroomt uit je lichaam kwark
straks ben je weer de man die weer gaat beuken
hoort erbij ziek zijn
 
Thnx allemaal...

Te koop aangeboden tegen elk aannemelijk bod:

Een pak spiermassa. Voor vele toepassingen geschikt, vooral voor bodybuilders.
Wat een k*tsport dat bodybuilding. Bah. 3 stappen vooruit, en weer 2 achteruit. Was ik maar voetballer geworden.






:D
 
Thnx allemaal...

Te koop aangeboden tegen elk aannemelijk bod:

Een pak spiermassa. Voor vele toepassingen geschikt, vooral voor bodybuilders.
Wat een k*tsport dat bodybuilding. Bah. 3 stappen vooruit, en weer 2 achteruit. Was ik maar voetballer geworden.






:D


q-koorts ???

had je maar van die geiten of moeten blijven hitsige bok :D
 
Ik denk dat je daar tegen moet kunnen als je begint met AS. Ik zo wel een paar gasten zien kuren in de tijd dat ik nog in de sportschool uithing. Vaak wonnen ze - zeg - 30% en verloren weer 20%, maar dan heb je toch even 10% gescoord. Echter het verlies van 20% waren de meesten niet op voorbereid, en soms gaf dat zo'n klap dat ze er maar helemaal mee ophielden.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn, wat een geile poten zijn dat :p
LOL @ die ecto die op de achtergrond jaloers zit te staren naar die über lekkere wheels hahaha

q-koorts ???

had je maar van die geiten of moeten blijven hitsige bok :D

Oepsss.... betrapt... ik dacht dat ze met de opnames waren begonnen voor "Geit zoekt boer" :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Ik denk dat je daar tegen moet kunnen als je begint met AS. Ik zo wel een paar gasten zien kuren in de tijd dat ik nog in de sportschool uithing. Vaak wonnen ze - zeg - 30% en verloren weer 20%, maar dan heb je toch even 10% gescoord. Echter het verlies van 20% waren de meesten niet op voorbereid, en soms gaf dat zo'n klap dat ze er maar helemaal mee ophielden.

Jup, daarom staan mijn spieren nu op marktplaats. :D

Nee hoor, ik kan het wel hebben. Droog worden is ook wat waard... Ik moet mijzelf gewoon bij de feiten houden. VVM is belangrijker toch? ;)

En kwarkie gaat in Maart toch woor Darkside - Part II: Revenge of the Mac!

:roflol:
 
ik zal mijn mede-oostblokker maar eens beterschap wensen. ****ing klote voor je. Voor de rest ga je wel lekker als ik het zo lees!
 
hier verrekte k*t!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

all you can eat
 
Darkside - Part II: Revenge of the Mac!

:mc:
 
dat is baluh jong dat je ziek bent. des te beter je ons allemaal kunt volgen..
en hoe gaat het met die jongen van je die je op het oog had..whaha

beterschap
 
Beterschap kwarkie!
 
zo te zien vind je die kale op die foto wel wat of pak je ze allebei:trio:
 
Roberto Carlos is dat, kwark houdt wel van voel ballers zei hij
 
Roberto Carlos is dat, kwark houdt wel van voel ballers zei hij

had ik het toch goed gezien maarja daar ziet er nog jong uit he is nu al een ouder zoiets als chrisje zelf. maybe a date chris & roberto carlos koppel van de dag
 
had ik het toch goed gezien maarja daar ziet er nog jong uit he is nu al een ouder zoiets als chrisje zelf. maybe a date chris & roberto carlos koppel van de dag

:roflol: OMG....

naja, me image is toch al naar de kloote, might as well enjoy it hahaha
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven