XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.101

jup, back in the game...

Ik ben lekker aan het eten. Ik heb goulash gemaakt met veel pasta...
nu net weer een noten shake naar binnen gepropt...

En nu ff een paar setjes aan het curlen, lekker op dikke aders geilen, je weet wel...:p

jup, back in the game...

En nu ff een paar setjes aan het curlen, lekker op dikke aders geilen, je weet wel...:p

met rechts curlen en links wanken, en dan omwisselen

:sd:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

Lekker vreten :hedbang:

Niet je Kwark vergeten he :)

jup, back in the game...

mooi dat het wat beter gaat waneer ga je weer trainen? ben vandaag weer geweest ff haha pfff paar PRtjes gemaakt :D

• #5.105
dus vandaag rug naar de klote helpe :D ik zou eigenlijk niet gaan vandaag maar ga toch denk ik hehe :)

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

trouwens ALS JE HET MAAR LAAT DIE BOR! HE :roflol: pak ik volgendekeer gewoon 140 :cool:

• #5.109
Als je je nog wat ziekjes voelt zou ik toch nog even uitzieken. Kan misschien averrechts werken? Als je nu toch gaat knallen?

Nou, knalse dan maar kwark!:fire::fire:

• #5.115
Gewoon gaan ouwe geit !

nu alweer beter?!:eek:

Als je je nog wat ziekjes voelt zou ik toch nog even uitzieken. Kan misschien averrechts werken? Als je nu toch gaat knallen?

+1 ik was vorige week ook hele week ziek en heb goed uitgerust anders blijft het hangen.

Probeer in ieder geval wel te blijven eten als het niet gewoon lukt dan maar shakes met brinta en whey prepareren.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

ja hebbie wel gelijk in...maja.... het bloed kruipt waar het niet gaan kan eh...

Dit is gewoon zwakzinnig...

Beterschap man... behoorlijk k*t als je graag wilt trainen maar het niet kan/beter is van niet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven