MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.461
Sorry dat ik niet iedereen antwoord, ik ben nogal druk op het moment, en ook het lezen van de logjes is op dit moment ff not done... Tis werkelijk een gekkenhuis hierzo...

En bijt ik ook nog op mijn tong, nu zit er een dikke wond op me tong en kan nauwelijks slikken... Nou dat gaat wat worden dan... naja, dan fl**ker ik me warm eten wel door de blender....heb ik weer aan me fiets hangen

PS: kwarkie word wel droog zeg...damn...

Laatst bewerkt:
druk of niet druk...wel of niet reageren - lekker boeiend kwark, als je maar doorbeukt!!! stay strong!

Kwark, you're the man!

Het slikken laat je maar aan de vrouwtjes over, hehe ;)

En ik weet dat de IT erg stressvol kan zijn ...

Geeft niet Kwark, even een off periode.. we staan allemaal achter je!

Take care rukker :thumbs:

• #5.465
Zo. De training zit er weer op, ben nu op weg naar huis. Ik verklap alvast dat ik er weer een tweetal pr's uit heb weten te persen...

Ook al had ik totaal geen zin om te trainen, kijk ik terug op een erg goeie training lekker veel drive en muscle connectie.

Tot straks!

Goed gedaan ouwe

Zo. De training zit er weer op, ben nu op weg naar huis. Ik verklap alvast dat ik er weer een tweetal pr's uit heb weten te persen...

Ook al had ik totaal geen zin om te trainen, kijk ik terug op een erg goeie training lekker veel drive en muscle connectie.

Tot straks!

The man is back!!! RAWRRR!!!! :wl:

• #5.469
DINSDAG - WIE NIET LUISTEREN WIL, MOET MAAR VOELEN TRAINING

Squat > Alleen wel mijn belt vergeten... puntje minder, dus niet zwaar gegaan vandaag.

15x80
12x120
8x140

Leg Press

15x100
12x180
10x220
10x260 > PR

Leg Extension

15x75
10x95
10x115
10x135 > PR. Ik gooi um eruit, er is geen aardigheid meer aan...

Leg Curl

12x75
12x95 > Blijf het een cholera oefening vinden...

Toe press

tig keer x115
tig keer x135

Crunches & Leg raises

Minuutje of wat.

nice squats and presses kwark!
eindelijk weer actie in je log:fire:

prima workout - maar uiteindelijk maar twee setjes direct voor de hams - vind je dat niet iets te weinig kwark?

• #5.472
The man is back!!! RAWRRR!!!! :wl:

Geeft niet Kwark, even een off periode.. we staan allemaal achter je!

Take care rukker :thumbs:

Kwark, you're the man!

Het slikken laat je maar aan de vrouwtjes over, hehe ;)

En ik weet dat de IT erg stressvol kan zijn ...

druk of niet druk...wel of niet reageren - lekker boeiend kwark, als je maar doorbeukt!!! stay strong!

Thnx folks, jullie zijn the best! Wat moet kwarkie zonder jullie beginnen...

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

prima workout - maar uiteindelijk maar twee setjes direct voor de hams - vind je dat niet iets te weinig kwark?

Vind ik ook, maar gezien de situatie met weekend enzo....vond ik het wel ff best. Zaterdag doe ik weer poten, dan een complete workout.

Squat > Alleen wel mijn belt vergeten... puntje minder, dus niet zwaar gegaan vandaag.

15x80
12x120
8x140

Niet zwaar gegaan zegt ie dan :hahaha:

Keurige training.. wat zeg ik? monsterlijke training, niks op aan te merken! sterker nog, ik ben jaloers op de massa die jij daar in de sportschool weg duwt en ook nog 2 PR's eruit geknald ook! :thumbs:

Laatst bewerkt:
gooi idd die legextenions er uit
en pak als laatste oef een extra squat-oef

netjes bezig geweest kwark :D

Top man! Twee PR's na een aardig katabool weekend!:D:fire:

t*ring kwark, :roflol:! Kei hard geknald, niceeeeeeeeeeeeeeeeee

lekker bezig kwarkje :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven