AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kwarkie hoe gaat het met je lang niet meer gesproken leef je nog????

Het is al belachelijk dat je aas gebruikt maar het is nog waanzinniger als je tijdens die cycle ook nog eens naar de t*ring gaat.

Grijp je ballen bij elkaar en probeer weer te gainen kwark.
Er komen soms toch nog wijze woorden uit de snavel van een 020'er :D

Succes kwark, laat zien dat je gaat voor je doel !

goedemorgen kwarkie, Hoe gaat het? Ga je nog trainen vandaag?

Lekker kwark, borst schouders. Staat hier voor morgen op de planning ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.507
Met mijn bek gaat het iets beter. Maar het niet kunnen eten heeft z'n tol geëist helaas.
Ik keek ff naar de schade aan mijn tong, maar er is echt een hap uit aan de zijkant :eek:

Nu maar weer volvreten dan maar. Maar ben wel superdroog nu...

Stop bitchin', start buildin'!
Eens met Xtra.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

p*ssy!

Kom op zeg Kwark! Ik wil weer hardcore shit zien.

Big up yourself kwark! knallen!:fire:

Hoeveel gram rice&protein neem je per shake?

Ik ken een meisje bij mij op de sportschool van een jaar of 20 (1.62mtr/65kg) die drinkt ook 3-5 shakes op een dag, eet daarbij ook 2x kip + 2x vis en maar liefst 8 maaltijden! :D

Ok, zij kan dus 60kg drukken en bijvoorbeeld met gemak 80kg pakken met de leg extension ...

Laatst bewerkt:
  • #5.515
Ik ken een meisje bij mij op de sportschool van een jaar of 20 (1.62mtr/65kg) die drinkt ook 3-5 shakes op een dag, eet daarbij ook 2x kip + 2x vis en maar liefst 8 maaltijden! :D

Ok, zij kan dus 60kg drukken en bijvoorbeeld met gemak 80kg pakken met de leg extension ...

zozo, nais :eek:

Nou, goed nieuws: Ik kan eindelijk weer een beetje kauwen en doorslikken... al doet het gruwelijk pijn... meteen een shakie er achteraan...

• #5.517
kep er weer zin in... zit al lekker aan mijn training te denken terwijl ik nu een iMac aan het kannibaliseren ben... zal wel een lekker brute pomp geven strakkies nu ik zo damn droog ben ghehehe :rolleyes:

whehe geilbal op doe pomp :roflol: suc6 straks

Succes, man! Hopelijk sneuvelen er een paar pr's vandaag ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven