XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

M powerr

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 dec 2008
Als je een virtuele knuffel geeft ben je al homo dus.. nou zeg :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel vermakelijk dit op de zaterdagavond, blijf me vooral niet geloven :roflol:

Het is middag.

Ik gooi me bait alvast uit.

PBB-BladeBait.jpg
http://www.landbigfish.com/images/store/swatches/PBB-BladeBait.jpg

Anoniem_1973

Account beëindigd door gebruiker
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2009
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Je vind het dus leuk om als homofiel in de aandacht te komen?

Nuff said.

Ja:heart:.

Jij droomt volgens mij ook van een 20cm lang stuk gereedschap in je bekkie, of niet, Sven?

Je hoeft niet jaleors te zijn gab, de knuffel was ook voor jou ja :heart:

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Pfff.... ik denk dat ik maar hetero wordt hoor.... veel te ingewikkeld dat bi-gedoe...

Iedereen waarmee ik omga word er scheef door aangekeken (ow damn, is mijn image zo slecht?? :eyebrow: )

grotesjaak

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2008
Lengte
1m83
Massa
100kg
goed dat je af en toe toch wat post kwark - succes met die examens ook man. zijn die essentieel voor je toekomstige werkplannen?

M powerr

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 dec 2008
Jij droomt volgens mij ook van een 20cm lang stuk gereedschap in je bekkie, of niet, Sven?

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Pfff.... ik denk dat ik maar hetero wordt hoor.... veel te ingewikkeld dat bi-gedoe...

Iedereen waarmee ik omga word er scheef door aangekeken (ow damn, is mijn image zo slecht?? :eyebrow: )

Ik moet hierbij jouw droom in duigen laten Chris, het spijt me.:thumb:

JOHN OVE

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 jul 2009
Lengte
1m90
Massa
88kg
sterkte met je examens kwarkie

Anoniem_1973

+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2009
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
goed dat je af en toe toch wat post kwark - succes met die examens ook man. zijn die essentieel voor je toekomstige werkplannen?

Yooo Sjaak, thanks man. Ja, die zijn erg belangrijk, anders verlies ik mijn privilege Mac's te servicen (garantie reparaties enzo) maja, ik moet elk jaar, alleen dit keer had ik hem laten evrlopen, en daarom moet je van voren af aan beginnen. Maar goed dat ik al meer dan 10 jaar met die meuk werk, dus meeste weet ik wel uit mijjn hoofd...

;)

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Ik moet hierbij jouw droom in duigen laten Chris, het spijt me.:thumb:

Gloeiende, gloeiende.... Nu moet ik vanavond helemaal moeite doen een geschikt neukertje te zoeken voor mijn swagger-cock... damn...

Ain't that a bitch! :sad:

M powerr

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 dec 2008
Yooo Sjaak, thanks man. Ja, die zijn erg belangrijk, anders verlies ik mijn privilege Mac's te servicen (garantie reparaties enzo) maja, ik moet elk jaar, alleen dit keer had ik hem laten evrlopen, en daarom moet je van voren af aan beginnen. Maar goed dat ik al meer dan 10 jaar met die meuk werk, dus meeste weet ik wel uit mijjn hoofd...

;)

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Gloeiende, gloeiende.... Nu moet ik vanavond helemaal moeite doen een geschikt neukertje te zoeken voor mijn swagger-cock... damn...

Ain't that a bitch! :sad:

Ace1990.:thumb:

critmonster

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 aug 2008

krijg ik geen antwoord meer op mijn pm?

Anoniem_1973

+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2009
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
12%