AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
:roflol:

Quote for true!

okee, okee, okee... van de week weer squats, stelletje bitches! :p

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Quoted for truth.


Ok.

Begin jij nou ook al? :p

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

JAAPSK'N!!!

Ze zijn helemaal niet lief voor me!!!

:roflol:
 
Je neemt inderdaad wel veel shakes! Ik zit er voor de cut ook aan te denken..want rice and protein + wat whey heeft wel prettige verhoudingen om mijn te hoge koolhydraatrijke brood eruit te pleuren!


Rice & Protein bevat de volgende hoogwaardige eiwitbronnen:
1. Whey Eiwit hydrolisaat – Directe opname, geen vet of lactose.
2. Whey Eiwit Isolaat – snelle opname: ongeveer 1 uur, geen vet of lactose
3. Whey Eiwit Concentraat – snelle opname: ongeveer 2 uur
4. Micellar Caseïne – langzame opname, perfect voor langdurig afgifte
5. Casseinaat – langdurige afgifte tot wel 7 uur
6. Kippen ei albumine - Stimuleert de eiwitsynthese en voorkomt spierafbraak.


genoeg whey in toch?
 
Rice & Protein bevat de volgende hoogwaardige eiwitbronnen:
1. Whey Eiwit hydrolisaat – Directe opname, geen vet of lactose.
2. Whey Eiwit Isolaat – snelle opname: ongeveer 1 uur, geen vet of lactose
3. Whey Eiwit Concentraat – snelle opname: ongeveer 2 uur
4. Micellar Caseïne – langzame opname, perfect voor langdurig afgifte
5. Casseinaat – langdurige afgifte tot wel 7 uur
6. Kippen ei albumine - Stimuleert de eiwitsynthese en voorkomt spierafbraak.


genoeg whey in toch?

Enige wat je nog nodig hebt is BCAA direct na je workout om het herstel direkt in werking te stellen...
 
Sjemig gappie.... je mot ook uitkijken man! Je kan na paar weken niet trainen niet meteen volgas kerel!

naja... gedane zaken nemen geen keer... beterschap dan maar man!
En...? Bevalt de nieuwe stek?

dat was een mooie les voor de volgendekeer hahaha;)
ja is een mooi stekkie lekker rustig voor de kleine speeltuintje op de hoek:D zit daar prima, alleen geen sportschool daar maar hoef maar 10km te rijden om te trainen
 
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
-----------------------------------

Het was en is nogsteeds een weg met hobbels. Nu, 1 jaar na het beginnen met regelmatig en hard trainen, maak ik de balans op.

Hoewel ik flinke gains heb gemaakt, wordt ik ook geconfronteerd met aanhoudende blessure ellende.
Daarnaast spelen er in mijn privé leven ook nogal wat issues, verre van amusing.

Als toetje moet ik mij de komende tijd voorbereiden op 2 stevige examens om mijn Apple certificering veilig te stellen.

Dit alles plus de wat verminderde motivatie, heb ik besloten voorlopig niet meer te loggen.

Bedankt allemaal voor jullie aandacht, interesse en tijd, en natuurlijk kom ik af en toe even buurten!
 
Sterkte met alles!
Enig idee wanneer we je hier weer regelmatig kunnen verwachten?
 
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
-----------------------------------

Het was en is nogsteeds een weg met hobbels. Nu, 1 jaar na het beginnen met regelmatig en hard trainen, maak ik de balans op.

Hoewel ik flinke gains heb gemaakt, wordt ik ook geconfronteerd met aanhoudende blessure ellende.
Daarnaast spelen er in mijn privé leven ook nogal wat issues, verre van amusing.

Als toetje moet ik mij de komende tijd voorbereiden op 2 stevige examens om mijn Apple certificering veilig te stellen.

Dit alles plus de wat verminderde motivatie, heb ik besloten voorlopig niet meer te loggen.

Bedankt allemaal voor jullie aandacht, interesse en tijd, en natuurlijk kom ik af en toe even buurten!

Jammer man hopen dat je alles snel weer op orde hebt en je blesures ook weer herstellen.

Zodat je over een poosje weer kan knallen!
 
he chris,

ik heb altijd met veel plezier deel genomen in je log :)
ik wens je veel succes met je certificering en de rest natuurlijk.

doe je zo af en toe nog stiekem een updatetje droppen hier??? of lock je de boel :(
 
Hey Chris ouwe kwarkvreter,

Suc7 en sterkte met alles, als je maar wel blijft traine!
Niet dat dat een keus is, want dat zit in je bloed. :cool:

Zelf ook even een logpauze ingelast.

Patrick :cool:
 
Sterkte maatje, ik zal je missen maar soms zijn er dingen in het leven die voorrang hebben. Hou je taai, laat je niet kennen.

Sterkte man :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Succes met die certificaten behalen vent, Appletje eitje toch ?
 
Rice & Protein bevat de volgende hoogwaardige eiwitbronnen:
1. Whey Eiwit hydrolisaat – Directe opname, geen vet of lactose.
2. Whey Eiwit Isolaat – snelle opname: ongeveer 1 uur, geen vet of lactose
3. Whey Eiwit Concentraat – snelle opname: ongeveer 2 uur
4. Micellar Caseïne – langzame opname, perfect voor langdurig afgifte
5. Casseinaat – langdurige afgifte tot wel 7 uur
6. Kippen ei albumine - Stimuleert de eiwitsynthese en voorkomt spierafbraak.


genoeg whey in toch?
om een beetje betere verhoudingen te krijgen op een low/medium carb dag is het wel slim extra whey toe te voegen al wil ik rice & protein als maaltijd vervanger gebruiken..

HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
-----------------------------------

Het was en is nogsteeds een weg met hobbels. Nu, 1 jaar na het beginnen met regelmatig en hard trainen, maak ik de balans op.

Hoewel ik flinke gains heb gemaakt, wordt ik ook geconfronteerd met aanhoudende blessure ellende.
Daarnaast spelen er in mijn privé leven ook nogal wat issues, verre van amusing.

Als toetje moet ik mij de komende tijd voorbereiden op 2 stevige examens om mijn Apple certificering veilig te stellen.

Dit alles plus de wat verminderde motivatie, heb ik besloten voorlopig niet meer te loggen.

Bedankt allemaal voor jullie aandacht, interesse en tijd, en natuurlijk kom ik af en toe even buurten!
Kwarkmans! ontzettend veel sterkte en suc6 met alles!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

doe je zo af en toe nog stiekem een updatetje droppen hier??? of lock je de boel :(
???
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven