MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
He kwarkie toch weer aan trainen/loggen?

Muah, ik log momenteel geen trainingen, maar ik ben er wel hoor...

Ennehhh.... getraind wordt er zeker!! En hoe!

Ik ben helemaal blessure vrij op het moment (ff afkloppen) en ik zet er flink damp achter, want in Mei wordt er weer gekuurd, en tot die tijd moet er nog wat werk worden verzet! :fire:

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

PS: Morgen EXAMEN!!! :angstig:
 
Succes jongen morgen. En als het niet lukt, gewoon midden in het tentamen opstaan, shirt uit, en even een Back Double Bicep weggeven met een enorme oerwoud kreet erachteraan.. 10 gegarandeerd.
 
Succes makker!
 
succes jongen morgen. En als het niet lukt, gewoon midden in het tentamen opstaan, shirt uit, en even een back double bicep weggeven met een enorme oerwoud kreet erachteraan.. 10 gegarandeerd.

qft.
 
Zo. Examen 1 is gedaan, en kwarkie is....

GESLAAGD!!!!!!! Yihaaaaaah

88% score! Yeah buddy!! Volgende maand volgende examen, en dan ben ik vogelvrij en ga ik weer loggen... en trakteer ik mezelf op een nieuwe kuur... een hele dikke kuur gnah gnah gnah
 
Laatst bewerkt:
Zo. Examen 1 is gedaan, en kwarkie is....

GESLAAGD!!!!!!! Yihaaaaaah

88% score! Yeah buddy!! Volgende maand volgende examen, en dan ben ik vogelvrij en ga ik weer loggen... en trakteer ik mezelf op een nieuwe kuur... een hele dikke kuur gnah gnah gnah

Heeft die BDB zonder shirt geholpen? :D


Gefeliciteerd man, op naar de volgende!
 
Gefeli karmtaartje.
 
Je bent al klaar met je kuur en nog steeds geen foto's? er is al tig keer om gevraagd. Je zie toch dat je die zou plaatsen?:O
 
Bijna 100.000 views

Ik ben de swagger DBB koning, jwz :cool:

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Iedereen wil pics zien van Kwark, maar hij is te laf om wat te laten zien...

(smoesjes over dat er nog werk verricht moet worden enzo)

Je hebt gelijk.


Zo. Daar ben ik vanaf hahaha
 
Joeeehoooeeee!!!

Dit was mijn score:

examen.jpg
 
precies 100.000 keer bekeken dit logje, damn.
 
nu mag je problemen zoeken met appels! :thumbs:
 
****ed he kwarkmixer, de periode na je kuur.

10 weken ben je het mannetje geweest, je was onsterfelijk, en de ene na de andere training werd hier gepost, foto's, noem maar op, en nu is hier al in weken meer geen training te vinden.

Blessures, druk met examens, en whatever nog meer....
Herkenbaar patroon, zoals ik al voorspelde, kuren kan iedereen, maar hardcore blijven in periodes dat je "off" bent is vaak lastig voor velen.

Anyway, mooi man dat je je examen gehaald hebt! :thumb: Da's belangrijker dan een paar kg spiermasa.

We zien je wel weer verschijnen wanneer je je drive terug hebt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven