AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gefeliciteerd Kwark. :)

Mooi gezegd Loo!

He Kwarkie,
Ik ben zelf ook wat druk laatste tijd en kom af en toe kort langs wieberen op dbb, maar kan niet alles blijven volgen. ;) Bij deze in iedere geval van harte gefeliciteerd met het behalen van je examen, mooie score! :D Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe foto's, vind het netjes wat je hebt bereikt in een jaar tijd ong.! Maarruh je gaat nog een keer kuren dus? Ik lees het wel :P jij gaat ook weer meer loggen, ik ga je proberen weer vaker te bezoeken :)

Fijn weekend!

Nice! Proficiat Kwarkie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.507
****ed he kwarkmixer, de periode na je kuur.

10 weken ben je het mannetje geweest, je was onsterfelijk, en de ene na de andere training werd hier gepost, foto's, noem maar op, en nu is hier al in weken meer geen training te vinden.

Blessures, druk met examens, en whatever nog meer....
Herkenbaar patroon, zoals ik al voorspelde, kuren kan iedereen, maar hardcore blijven in periodes dat je "off" bent is vaak lastig voor velen.

Anyway, mooi man dat je je examen gehaald hebt! :thumb: Da's belangrijker dan een paar kg spiermasa.

We zien je wel weer verschijnen wanneer je je drive terug hebt.

Ooooooo, Maar lootje.... Kwarkie traint gewoon door hoor, en hoe! Ik heb alleen geen tijd gehad om zoveel op DBB te zijn, en daarom maar ff geen trainingen posten enzo of in andere logjes spammen...

Kom net weer uit de gym, en heb een monster workout achter de kiezen gnah gnah.

ff tipje van de sluier: Kwarkie bankt nog steeds 100 :p Ik sta nu op 92 kilo en ben zoveel droger dan 3 maanden terug.
Drive heb ik... en hoe! En nu ik geslaagd ben voor examen 1 ben ik niet meer te stoppen. Kuur 2 staat al in de pijplijn, daar ga ik begin Mei mee beginnen.

Ik moest met dat blessure leed een stapje terug doen, mijn lichaam was kapot man. Ik heb dat ook gedaan, en ben hernieuwd teruggekomen. Het posten van trainingen ga ik z.s.m. weer oppakken. Voor nu zit ik met mijn huge squat ass nog steeds 4x per week in da gym :cool:

Oke dan!

Gewoon blijven posten baas! succes

zo hey, chris got brains! grats man, nu moet je nog slagen na je quest naar perfectie!

Dus je bent eigenlijk 0,0 kilo aangekomen? En met dat veel droger zal het ook vast meevallen..

Nice man, dus flink aan het trainen :D!!!

gefeliciteerd met je behaalde examen , altijd belangrijk vooral in deze tijd
dat je je trainingen niet post vanwege tijdsgebrek gaat er bij mij niet in
want waar hebben we het over kwarkie - 2 min denk ik zo

• #6.514
gefeliciteerd met je behaalde examen , altijd belangrijk vooral in deze tijd
dat je je trainingen niet post vanwege tijdsgebrek gaat er bij mij niet in
want waar hebben we het over kwarkie - 2 min denk ik zo

Het is vooral de entourage er omheen, voor ik het weet zit ik weer 4 uur per dag op DBB. Daar is het leven veel te kort voor.

Maar bij mijn nieuwe kuur hou ik wel weer trainingen bij ;)

Het is vooral de entourage er omheen, voor ik het weet zit ik weer 4 uur per dag op DBB. Daar is het leven veel te kort voor.

beperk jezelf dan tot je eigen topic.

meld je op alle topics af (behalve mijn log dan :D)

Gefeli bro met je tentamen!

waarom dan wel bij een nieuwe kuur
de entourage blijft hetzelfde nietwaar

• #6.518
waarom dan wel bij een nieuwe kuur
de entourage blijft hetzelfde nietwaar

Zoals ik al eerder aangaf, heb ik het nu gewoon te druk met examens en andere zooi die ik aan mijn kop heb.

Tegen de tijd dat ik weer ga kuren is mijn focus meer op bodybuilding (+entourage) en betekent dat ik dan geen examens meer heb om me druk over te maken. Bovendien ben ik bezig een andere stek te vinden (dichterbij werk en gym, zodat ik minder hoef te reizen)

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

BTW:

Thanks allemaal voor jullie felicitaties. Maar kwarkie moetnog 1 examen doen.... :angstig: daar ben ik nu voor aan het blokken, hopelijk haal ik die ook...

gefeliciteerd met je examen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven