XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo eens ff wat zaken gemeten alles koud gemeten:

Borst omvang: 117 :rolleyes:
Boven armen: 40
Onderarmen: 34 :o
Taille: 84 :o
Quads: 65 :rolleyes:
Kuiten: 39 :o
 
nee, hoop het ook niet nodig te hebben, lig je om 23:00 in je mand met een hartslag van 250 hahaha

Niet echt bevorderlijk...maja, wel in 2 weken tijd droog :rolleyes:

Ik geloof dat Xtralarge dat heeft gebruikt. Tenminste, ik geloof dat het HCG was hoor...

HCG is geen HGH he, idacht dat het wel standaard bij een zware kuur genomen werd.
 
valsspeler :(




whehe waneer start je weer met je kuur?

Ghehehe... Ik ga begin Mei weer beginnen, weel of 15 feest dan! Misschien dat ik um toch ietsie inkort, want anders ben ik niet op tijd droog :o

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

HCG is geen HGH he, idacht dat het wel standaard bij een zware kuur genomen werd.

haha, nee dat zijn totaal verschillende dingen.

Nou je kan niet spreken van standaard nee... Misschien dat ik eind van het jaar met HGH ga beginnen. Een en ander hangt af van wat ik kan verwachten en de kosten, want om HGH te laten werken moet je het langere tijd gebruiken... en het liefst nog een cycletje kuren erbij :rolleyes:
 
HCG = Pregnyl dus ;)

Eigenschappen
Pregnyl is een HCG-preparaat, bereid uit de urine van zwangere vrouwen. Het stimuleert de aanmaak van steroïden in de gonaden door een biologische werking die lijkt op die van LH (luteïniserend hormoon). Bij de man bevordert HCG de productie van testosteron en bij de vrouw de productie van estrogenen en vooral progesteron na de ovulatie. In bepaalde gevallen wordt Pregnyl toegepast in combinatie met humaan menopauzegonadotrofine (HMG, bijvoorbeeld Humegon). Omdat HCG van humane oorsprong is, is vorming van antilichamen niet te verwachten.
 
Laatst bewerkt:
Pff, veel te vroeg kerel ... je kan nog voldoende halen uit de 'normalere' producten.

Zou je denken? Het schijnt dat je botten ook weer gaan groeien op HGH eh? En da's nou net nodig want die ecto botjes van mij.... nu zit er flink wat vlees op mijn frame, maar nu zien mijn polsjes er niet meer uit wahahaha

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

Gewoon zwangere vrouwen urine drinken dus :thumbup:

plascoïtus met een zwanger mokkel wahahaha
 
Nou nou nou, zo kan ie wel weer :mad:

Een contact advertentie plaatsen dan maar.... maja.... dan is de kleine geboren... en moet ik weer op zoek naar de volgende zwangere vrouw



Of ik maak de een na de ander gewoon zwanger :eyebrow:
 
Zou je denken? Het schijnt dat je botten ook weer gaan groeien op HGH eh? En da's nou net nodig want die ecto botjes van mij.... nu zit er flink wat vlees op mijn frame, maar nu zien mijn polsjes er niet meer uit wahahaha

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------



plascoïtus met een zwanger mokkel wahahaha

Nou, botten die groeien op hgh? Daar vrees ik toch voor hoor Kwark. Misschien
wel sterker worden, maar dikker ofzo ... no way.

Gewoon nog wat spelen met de deca's etc ;)

Nou nou nou, zo kan ie wel weer :mad:

idd seg :kots:
 
zal me vrouw weer is zwanger schietten :roflol: die deed daar ook aan mee urine afgeven whehe hou ik der pis mooi zelf voor in de ochtend een glaasje:roflol:
 
Nou, botten die groeien op hgh? Daar vrees ik toch voor hoor Kwark. Misschien
wel sterker worden, maar dikker ofzo ... no way.

Gewoon nog wat spelen met de deca's etc ;)

De dichtheid kan toch groter worden, dus indirect sterker oid?
 
zal me vrouw weer is zwanger schietten :roflol: die deed daar ook aan mee urine afgeven whehe hou ik der pis mooi zelf voor in de ochtend een glaasje:roflol:

Zo is dat, wasknijper op je neus en hoppa


WAHAHAHA

:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven