Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Eerste keer dat ik meedeed eindigde ik ook niet echt hoog :p 2e x dat ik mee deed werd ik 2e..

Gewoon mee doen word je dit jaar 6e en volgend jaar 1e of 2e of 3e.
Is leuk toch ergens naar toe werken!

hmmmm.... kep natuurlijk wel veel log volgers.... :rolleyes:

Sja... leuk is het wel... ik zal er nog ff over nadenken... kan er al ingeschreven worden? En tot wanneer is er tijd?
 
volgend jaar zijn die jongens ook weer groter, en dan taai je zeker weer af....
 
Misschien heb je niet het beste fysiek van het contest, maar je bent wel erg populair op het forum. En aangezien DBB niet vies is van een beetje vriendjespolitiek, zou het mij niet verbazen als jij zou winnen.

Mijn stem heb je :).

Sja... daar heb je wel een punt ja... mijn log word er goed gelezen...


Als ik gratis iPhones uitdeel win ik op zeker :rolleyes:

wahahahaha

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

volgend jaar zijn die jongens ook weer groter, en dan taai je zeker weer af....

Nou, het zal vast niet een groot roid feestje worden hoor, en trouwens, dan is er weer doorstroming. De echte gasten staan dan op het podium en de wannabe's zoals ik hebben dan een kans op de contest hahaha
 
front raises met 30 :eek: ben je wel goed bij je hoofd :roflol: dikke shit man hehe :D
 
front raises met 30 :eek: ben je wel goed bij je hoofd :roflol: dikke shit man hehe :D

hahaha, nee man, was barbell, geen dumbbell :D

dus het is iets minder spectaculair hahaha
 
Goedemorgen:),

Ben je er al over uit :p ? haha
In iedere geval genoeg mensen die jou wel graag mee zien doen ;). En joh je brult al als een beeschtttt en je trainingen zeker wel netjes!
In iedere geval ik blijf je volgen ;), of je nou wel of niet mee doet!

P.S. Ben benieuwd naar die bohemian rijsttafel...ga ik straks ff bekijken... anders word mijn papegaai meteen wakker ^^
 
Goedemorgen:),

Ben je er al over uit :p ? haha
In iedere geval genoeg mensen die jou wel graag mee zien doen ;). En joh je brult al als een beeschtttt en je trainingen zeker wel netjes!
In iedere geval ik blijf je volgen ;), of je nou wel of niet mee doet!

P.S. Ben benieuwd naar die bohemian rijsttafel...ga ik straks ff bekijken... anders word mijn papegaai meteen wakker ^^

Goeiemorgen :wave: Nee ben er nog niet uit... maar wie weet... eerst eens kijken wat de voorwaarden zijn enzo...

Die bohemian rijsttafel is echt geweldig! Je ligt instant in een deuk :p
 
oooow dat is wat anders ja whehe :D denk al 30 kg db :roflol:
 
veel voorkant schouders
en geen achterkant?
 
veel voorkant schouders
en geen achterkant?

Deze week ff niet. Normaal doe ik ook een rondje bend over lateral raises, maar heb ik deze week ff geskipt :p Ik had met de rug training van de week al flink de achterkant meegepakt
 
ik miste hem al
nu vind ik schouders idd wel een spiergroep
die je goed kan verdelen over
verschillende trainingen
well done mate
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven