Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goeie training makker :D word lache zaterdag dat zie ik wel

Ziet er weer goed uit kerel :D :cool:

P.S. Jij bent goed in IT toch? -> hoe krijg ik zo'n link waarmee je direct word doorgelinkt naar de laatste training :rolleyes:

Jezus Kwark!:eek: Monster workout!!

Hey Kwark, buffel, dat was weer een baas-training! :D

Ik heb vandaag ook voor het eerst de BOR gedaan en dat is nu al 1 van m'n favorieten: doe jij ze echt technisch goed met het gewicht je naveltje aantikken? ;)

P.S. Gelijk een vraag, heeft de BOR ook een positieve invloed op je deadlift (en vice versa) eigenlijk?

jezus wat een BOR.

uhhmm deadliften? heb vrijdag rug kerel dus meschien iets anders:D had gisters wel weer een prtje op de deadlift :D joeppieee :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.071

hehehe... niet aan je konijntje zitten, Mike ;)

Ziet er weer goed uit kerel :D :cool:

P.S. Jij bent goed in IT toch? -> hoe krijg ik zo'n link waarmee je direct word doorgelinkt naar de laatste training :rolleyes:

rechetrmuisklik op post nr > Kopieer koppeling > Ga naar GebruikerCP > Wijzig handtekening > Nieuwe link invoegen > Koppeling erin plakken > Link een naam geven > Klaar!

:kiss:

Jezus Kwark!:eek: Monster workout!!

hehehe doe mijn best :o

Ik klikte altijd: mijn post -> mijn post -> post aanklikken van je training -> adres kopieren -> plakken in handtekening.

Dat dus. :D

Dat cijfertje rechtsboven je post idd aanklikken en dan het linkadres bovenin je explorer gebruiken :)

Zoiets jah :p

Hey Kwark, buffel, dat was weer een baas-training! :D

Ik heb vandaag ook voor het eerst de BOR gedaan en dat is nu al 1 van m'n favorieten: doe jij ze echt technisch goed met het gewicht je naveltje aantikken? ;)

P.S. Gelijk een vraag, heeft de BOR ook een positieve invloed op je deadlift (en vice versa) eigenlijk?

Nou, iets hoger, tussen borst en naveltje in... idd, wel netjes aantikken en weer terug. Al word het wat zwaarder wel moeilijker goed voorover te blijven hangen hahaha
Denk niet dat dat elkaar zoveel beïnvloed. Seated rows wel, hoe meer je je rug meebeweegt, hoe meer je je onderrug aanspreekt. Maar met BOR spreek je vooral de bovenrug aan en achetrkant schouders.

uhhmm deadliften? heb vrijdag rug kerel dus meschien iets anders:D had gisters wel weer een prtje op de deadlift :D joeppieee :roflol:

Kunnen ook benen doen ofzo?

goed geknald weer kwark
sterke gewichten weer + weer een nieuwe one-liner

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.074
Ow,ow,ow... Wat een training weer! Kep weer wat PR's om uit te delen... Het gaat er nu echt serieus hard aan toe zeg... Ik schrik er zelf van... Nu snel naar huis en posten die hap... Damn,damn, damn!!!!

Ik wacht op je training :popcorn::coffeepc:

wat een belachelijke training kwark - je wordt echt een sterke mofo!

Ziet er goed uit laatste tijd. Nu weer een kuur toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven