AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
haha - ik was ook onder de indruk van Ace toen ik hem ontmoette, ik voelde me echt een ukkie naast hem 1,90 ongeveer a 100kg en kom ik met 1,78 a 70kg 6% bf op me shoot dag.

heb je trouwens last van uitslag/acné, gezien de rooie plekjes op je huid?

Jazeker, als Jaap echt gaat vlammen dan word hij easy de nieuwe Ed van Amsterdam. Gelukkig maakte mijn massa nog wat goed toen we ff gingen vergelijken hahaha

Ik heb inderdaad flink last van acne, maar dat gaat wel over...

haha - ik was ook onder de indruk van Ace toen ik hem ontmoette, ik voelde me echt een ukkie naast hem 1,90 ongeveer a 100kg en kom ik met 1,78 a 70kg 6% bf op me shoot dag.

heb je trouwens last van uitslag/acné, gezien de rooie plekjes op je huid?[/QUOTE]

Vroeg ik me ook af..

Jup, helaas wel :(
 
Bedankt schatjes voor alle lofprijzingen, maar de meeste lof gaat uit naar Chris. Wat een beest zeg, en zelfs random people in de sportschool waar we trainden riepen ''beescht! beescht!'' naar hem ;)

Mooi om eens iemand een BOR setje van 10 herhalingen uit te zien voeren met 120kg. Echt bizar sterk, en de uitvoering was gewoon goed.. hij trok dat gewicht echt omhoog vanuit zn rug met een nette houding :thumbs:
Heel indrukwekkend Chris, daar kunnen zoveel mensen hier nog wat van leren.

:bow: @ Kwarkmixer.
 
hehehe ik train al een tijdje niet meer op kracht, 120 vind ik niet zo bijzonder, ik geloof dat mijn PR op 145 staat...

Thnx Jaapk'n ;) Was echt super tof man! Wel grappig hoe we zo onder de indruk waren van elkaar eh? Jij hebt je ook kranig geweerd in de gym !

Sja, en dat "Beescht!"... veel mensen hebben mij zien binnenkomen als schraal ecto'tje van amper 80 kilo en een shitload aan vet... ze hebben mijn progressie van dichtbij meegemaakt, gepaard gaande met een hoop gebrul haha. Dus ja, die reputatie heb ik inmiddels wel daar hahaha
 
Korte update:

96kg nu, 12-13% moet nog meten maar is veel vanaf nu. Door betere spierconditie is mijn hardheid flink verbeterd, taille is nu acceptabel, maar nog niet perfect.

Met trainingen wat ups en downs helaas... steeds is er wat GRRRR! afspraken, mensen die meetrainen, schopt mijn schema flink door de war.

Kuur is done, ben best tevreden. Benen moeten nog wel beter, verder op alle fronten goeie vooruitgang en ben zeker 5-6% vet kwijt.

Nu is het tijd voor een weekje vakantie, ik ben er hard aan toe! Mijn lichaam is best uitgeput nu en kan wel wat rust gebruiken....

Na de vakantie begin ik met mijn nieuwe baan, en dat is financieel goed nieuws!
Korte termijn doel is nog paar procentjes kwijtraken en op dit gewicht blijven, tegen die tijd schrijven we onderhand eind van het jaar. In januari weer kuren, maar veel korter en intensiever dan nu, doel is om in elk geval voordat de wedstrijd voorbereiding begint (Juli 2011) op 105kg te komen bij zeg 10%, en met zeg 95kg op het podium in Oktober.

Dat si het even voor nu..
 
95kg echt droog (zeg 4/5%) is wel een utopisch doel vrees ik...waarom niet mee doen in de -90kg klasse, maar dan wel gortdroog?
 
Mijn coach zegt dat ik het makkelijk red (mja... ik hou me maar aan hem vast haha)

De C wedstrijden waar ik aan ga meedoen, zijn geen indeling op gewicht trouwens.

We zien wel waar het schip strand....
 
Mijn coach zegt dat ik het makkelijk red (mja... ik hou me maar aan hem vast haha)

De C wedstrijden waar ik aan ga meedoen, zijn geen indeling op gewicht trouwens.

We zien wel waar het schip strand....
Suc6 dan maar Kwark!:D
 
He Kwark,

Zag net pas je foto's van Juni en Juli. Je wordt al een flinke.

Op die van Juli had ik aan te merken dat je borstspieren wel wat meer vorm in mag, maar op die van Juni lijkt dat ineens wel in orde, maar daar is het zaakje misschien beter aangespannen, en warmgetraind.

Verder zou ik zeggen dat je armen wat meer massa mogen krijgen, zowel de biceps als de triceps. Maar wellicht oogt dat ook zo door de nogal lompe taille die je helaas nog meesleurt. W.b.t. die taille, is die wel strak? Dan wordt het namelijk nog lastig om hem nog kleiner te krijgen, waarschijnlijk iets met je organen dan?

Hoe komt het dat de benen nog achter lopen naar je smaak? Wat ga je eraan doen?

Hoe zit het met de rugpartij, zijn daar al update pics van?

Succes met je wedstrijd-ambities. Wellicht ongewenste informatie, maar wees/blijf voorzichtig met kuren. Ik sprak laatst een buurman van mij, die in zijn eerdere jaren had gebruikt, en kijgt daar nu (inmiddels 50) de terugslag van, althans dat ik mijn conclusie. Prostaat problemen, slecht afweersysteem, nierproblemen, etc. Er zal inmiddels wel beter spul op de markt zijn, meer kennis, ervaring en begeleiding, maar toch, pas op jezelf.
 
hey kerel je update weinig meer... nog wel lekker aan t sporten dan?
 
He Kwark,

Zag net pas je foto's van Juni en Juli. Je wordt al een flinke.

Op die van Juli had ik aan te merken dat je borstspieren wel wat meer vorm in mag, maar op die van Juni lijkt dat ineens wel in orde, maar daar is het zaakje misschien beter aangespannen, en warmgetraind.

Verder zou ik zeggen dat je armen wat meer massa mogen krijgen, zowel de biceps als de triceps. Maar wellicht oogt dat ook zo door de nogal lompe taille die je helaas nog meesleurt. W.b.t. die taille, is die wel strak? Dan wordt het namelijk nog lastig om hem nog kleiner te krijgen, waarschijnlijk iets met je organen dan?

Hoe komt het dat de benen nog achter lopen naar je smaak? Wat ga je eraan doen?

Hoe zit het met de rugpartij, zijn daar al update pics van?

Succes met je wedstrijd-ambities. Wellicht ongewenste informatie, maar wees/blijf voorzichtig met kuren. Ik sprak laatst een buurman van mij, die in zijn eerdere jaren had gebruikt, en kijgt daar nu (inmiddels 50) de terugslag van, althans dat ik mijn conclusie. Prostaat problemen, slecht afweersysteem, nierproblemen, etc. Er zal inmiddels wel beter spul op de markt zijn, meer kennis, ervaring en begeleiding, maar toch, pas op jezelf.

Hey kerel. De meeste foto's zijn koud of half warm getrokken, daardoor lijkt het of de borst wat achetrloopt. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de armen. De foto's zijn ook puur indicatief, ik maak er ook niet echt werk van. Bodybuilding komt neer op optisch bedrog zoals je wellicht weet. Eenmaal een flinke cut en goeie belichting en voila... er staat weer een hele andere chris.

Wat kuren betreft laat ik me niet verleiden tot wat veel anderen doen: heel veel en heel lang door kuren. Voor mij is het slechts als een stuk gereedschap: ik werk er een achetrstand mee weg, om nog wat van mijn late start goed te maken. Ik heb er verder niet een exorbitante doelstelling mee, laat staan een luiheid of slecht eetgedrag mee te maskeren zoals veel anderen dat wel doen.

Thanks kerel. Ik pas goed op mijzelf ;)

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

hey kerel je update weinig meer... nog wel lekker aan t sporten dan?

Klopt idd, ik heb er ook niet zo heel veel zin in hahaha... ik volg ook niet zoveel logjes meer, ik heb er eenvoudigweg niet zoveel tijd meer voor.

Ach, en je weet hoe dat gaat... als je niet veel meer langskomt, word je ook snel weer vergeten...

Afgezien van wat motivatie issues af en toe... gaat het best aardig eigenlijk. Ik train zo 4 a 5x per week, als mijn motivatie weer wat beter is ga ik weer 6x trainen. Rustig blijven doorbouwen kijken waar ik uitkom...
 
Hey Kwakkerrrrr, zo te lezen gaat het goed met je! Zo gaaf die progressie die je gemaakt hebt, waar je vandaan komt... respect! Leuk die wedstrijdambities, ga je volgen!
En hoe bevalt je nieuwe baan?
 
Hey Kwakkerrrrr, zo te lezen gaat het goed met je! Zo gaaf die progressie die je gemaakt hebt, waar je vandaan komt... respect! Leuk die wedstrijdambities, ga je volgen!
En hoe bevalt je nieuwe baan?


Heeej Kanjer :kiss: hehe het is wel erg hard gegaan dat 1,5 jaar eh?
De wedstrijdambities zijn meer bedoeld als stok achter de deur, dit om te zorgen dat ik goed de focus erop houd, ik ken mijzelf nu lang genoeg om daar goed op in te spelen :D

13 September ga ik er beginnen, ik heb er erg veel zin in, wel een uitdaging voor me, de beloning is in ieder geval niet misselijk haha

Thnx meid, Jij hebt anders ook een behoorlijke verandering doorgemaakt, gefeliciteerd met je fantastische resultaat!

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

leuk dat het goed met je gaat nu. Succes :)


Thnx beescht in wording! Ach het is een weg met vallen en opstaan, trail & error... het maakt het er wel leuk op! ;)
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Thnx beescht in wording! Ach het is een weg met vallen en opstaan, trail & error... het maakt het er wel leuk op! ;)

Trial & error, dat is de waarheid vriend! :)
Succes met de wedstrijdplannen!
 
Sow Yoshi, je komt aardig op gewicht eh? goed man!!! Zie ik daar een gespierd buffeltje in je avatar ? :P
 
hee chris, alles goed? nieuwe baan lees ik, kan toch niet beter....progressie op trainen en werken!
 
nou das mooi toch, is en blijft een sport voor jezelf!
dus als jezelf tevreden met t resultaat bent(eigenlijk nooit helemaal) en de focus kan houden gaat t de goede kant op!

succes iig met de sport en je baan!
 
hee chris, alles goed? nieuwe baan lees ik, kan toch niet beter....progressie op trainen en werken!

Hoi Daan, jah gaat best aardig... beetje motivatie shit, maar dat gaat wel weer over denk ik... maja, ik zie de komende tijd wel waar het heen gaat...

....zucht.... zo maar ff mijzelf naar de gym schoppen, rug trainen.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

nou das mooi toch, is en blijft een sport voor jezelf!
dus als jezelf tevreden met t resultaat bent(eigenlijk nooit helemaal) en de focus kan houden gaat t de goede kant op!

succes iig met de sport en je baan!


haha, was ik maar tevreden met mezelf... in plaats daarvan zit ik continue op mezelf te bitchen... dit moet beter, dat moet beter.... zucht....
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven