XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
haha, was ik maar tevreden met mezelf... in plaats daarvan zit ik continue op mezelf te bitchen... dit moet beter, dat moet beter.... zucht....
:wave: Hier nog zo eentje...
In deze sport is het NOOIT goed ;)
 
  • Like
Waarderingen: bezi
:wave: Hier nog zo eentje...
In deze sport is het NOOIT goed ;)

En dat is maar goed ook. Als je tevreden bent ga je stil staan, en stilstaan is achteruit gaan. Chris wanneer gaan we weer eens samen trainen maatje!?!
 
:wave: Hier nog zo eentje...
In deze sport is het NOOIT goed ;)

....zucht..... wat een rot sport ook eh? :( maja... vroeg of laat zullen we wel wat meer tevreden zijn (hoop ik dan)

nou, nu maar ff snel mijn
dha5vp.png
en hop, mijn mand in....

---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:21 ----------

En dat is maar goed ook. Als je tevreden bent ga je stil staan, en stilstaan is achteruit gaan. Chris wanneer gaan we weer eens samen trainen maatje!?!


Een waarheid als een koe, Jaapk'n ;)

Wanneer hebbie zin gabbertje ? Gaan we dit keer de wieltjes doen ofzeau? Of wa wilde gij trainen, jungske?
 
....zucht..... wat een rot sport ook eh? :( maja... vroeg of laat zullen we wel wat meer tevreden zijn (hoop ik dan)

nou, nu maar ff snel mijn
dha5vp.png
en hop, mijn mand in....

---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:21 ----------




Een waarheid als een koe, Jaapk'n ;)

Wanneer hebbie zin gabbertje ? Gaan we dit keer de wieltjes doen ofzeau? Of wa wilde gij trainen, jungske?
Toch weer aan de zuivel?
 
goed dat je nog bezig bent!
 
goed dat je nog bezig bent!

Tuurlijk ben ik bezig Mike! Is stop nooit van mijn leven meer. Motivatie of niet, weer of wind... al staat die hele ****ing planeet in de fik... getraind word er :rolleyes:
 
Tuurlijk ben ik bezig Mike! Is stop nooit van mijn leven meer. Motivatie of niet, weer of wind... al staat die hele ****ing planeet in de fik... getraind word er :rolleyes:

Dat is de instelling kwark, ik snap wel waarom jij blijft gainen :D
 
Korte update:

96kg nu, 12-13% moet nog meten maar is veel vanaf nu. Door betere spierconditie is mijn hardheid flink verbeterd, taille is nu acceptabel, maar nog niet perfect.

Met trainingen wat ups en downs helaas... steeds is er wat GRRRR! afspraken, mensen die meetrainen, schopt mijn schema flink door de war.

Kuur is done, ben best tevreden. Benen moeten nog wel beter, verder op alle fronten goeie vooruitgang en ben zeker 5-6% vet kwijt.

Nu is het tijd voor een weekje vakantie, ik ben er hard aan toe! Mijn lichaam is best uitgeput nu en kan wel wat rust gebruiken....

Na de vakantie begin ik met mijn nieuwe baan, en dat is financieel goed nieuws!
Korte termijn doel is nog paar procentjes kwijtraken en op dit gewicht blijven, tegen die tijd schrijven we onderhand eind van het jaar. In januari weer kuren, maar veel korter en intensiever dan nu, doel is om in elk geval voordat de wedstrijd voorbereiding begint (Juli 2011) op 105kg te komen bij zeg 10%, en met zeg 95kg op het podium in Oktober.

Dat si het even voor nu..

12% klinkt goed bro! Ben benieuwt wat je volgend jaar op het podium gaat laten zien!
 
Hey ik ben eigenlijk benieuwd hoe het nou komt dat de afgelopen periode van hardcore ongebreidelde groei vooralsnog blessurevrij is geweest, zeker gezien je leeftijd. Neem je ook expres voorzorgmaatregelen hiervoor of is het meer mazzel? Succes iig hoor.
 
Gefeliciteerd gespierde opa :D

Wat kuren betreft laat ik me niet verleiden tot wat veel anderen doen: heel veel en heel lang door kuren. Voor mij is het slechts als een stuk gereedschap: ik werk er een achetrstand mee weg, om nog wat van mijn late start goed te maken. Ik heb er verder niet een exorbitante doelstelling mee, laat staan een luiheid of slecht eetgedrag mee te maskeren zoals veel anderen dat wel doen.

hoorde dat je aan de HGH zou gaan en kuren 26 weken on of, 6 wkn on 6 wkn off enz voor een jaar.

Vind dit best heftig, maar eigenlijk stelt dit dus weinig voor ? hoe kuren vele anderen dan als dit nog vrij onschuldig is

patjeh zei dat je dit tegen het advies van je begeleider in doet, is dit waar Kwarkie? zal je dan wel je redenen voor hebben :O

anyway, ik ga je weer volgen (L)

Update me even Kwarkiemonster hoeveel kg heb je gewonnen tussen voor het kuren en nu?
 
Een dikke proficiat animal! Keep training! :)
 
Gefeliciteerd ouwe!
 
Gefeliciteerd gespierde opa :D



hoorde dat je aan de HGH zou gaan en kuren 26 weken on of, 6 wkn on 6 wkn off enz voor een jaar.

Vind dit best heftig, maar eigenlijk stelt dit dus weinig voor ? hoe kuren vele anderen dan als dit nog vrij onschuldig is

patjeh zei dat je dit tegen het advies van je begeleider in doet, is dit waar Kwarkie? zal je dan wel je redenen voor hebben :O

anyway, ik ga je weer volgen (L)

Update me even Kwarkiemonster hoeveel kg heb je gewonnen tussen voor het kuren en nu?

Iets bespreken is nog niet doen. Maar ja, Patrick zegt wel meer, en wat zorgwekkender is, wat hij doet is meer. afgezien dat hij je verraad bij je ouders over kuur gebruik, is hij ook bepaald niet loyaal tegenover andere personen, en speelt graag mensen tegen elkaar uit.
Niet in de laatste plaats door zijn actie met betrekking tot Xtralarge waar hij een topic over opent en deze zwart maakt, hij speelt mij ook tegenover de leiding van DBB uit. Een bepaald betrouwbare bron toont je broer zich bepaald niet.

Wat ik met mijn coach bespreek is iets tussen hem en mij, en ga ik niet met anderen over in discussie. e.e.a. wil ik best per PM aan je toelichten.

Bij aanvang van de kuur stond ik op 92-93 kg bij 17%
Nu is dat 97kg 12%

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Gefeliciteerd met je verjaardag Kwark!

Een dikke proficiat animal! Keep training! :)


Gefeliciteerd ouwe!

Thanks !! Ik ben er inmiddels een beetje aan gewend ... :D
 
Iets bespreken is nog niet doen. Maar ja, Patrick zegt wel meer, en wat zorgwekkender is, wat hij doet is meer. afgezien dat hij je verraad bij je ouders over kuur gebruik, is hij ook bepaald niet loyaal tegenover andere personen, en speelt graag mensen tegen elkaar uit.
Niet in de laatste plaats door zijn actie met betrekking tot Xtralarge waar hij een topic over opent en deze zwart maakt, hij speelt mij ook tegenover de leiding van DBB uit. Een bepaald betrouwbare bron toont je broer zich bepaald niet.

Wat ik met mijn coach bespreek is iets tussen hem en mij, en ga ik niet met anderen over in discussie. e.e.a. wil ik best per PM aan je toelichten.

Bij aanvang van de kuur stond ik op 92-93 kg bij 17%
Nu is dat 97kg 12%
Wat een hoop gelul en onwaarheden Kwark, maar dat gaat wel vaker samen een junkie en leugens.

Nu probeer je ook weer tussen mij en Mike te stoken, erg laf en wat laat je je weer kennen.

De reden dat je boos op me bent is omdat ik je mijn ongezoute mening gaf over je kuurgebruik waar je in doorgeslagen bent en dan op dbb roept hoe verstandig je ermee omgaat.
Tsjah Kwark ik ga er niet om heen draaien en als je daar boos om word is dat jouw probleem.

Je gaat wel vaker uit je plaat, je hebt geen rem op je emoties en ook niet op je aas gebruik, van heroine naar overmatig aas en dat is erg jammer.

Edit: post aangepast, wil er geen andere personen bij betrekken omdat Kwark me ergens van beschuldigd.
 
worden flinke uitspraken gedaan hier :p
 
worden flinke uitspraken gedaan hier :p

Ik had het ook liever anders gezien, maar als kwark met prive zaken onwaarheden verkondigd kan hij een reactie terug verwachten.
Wel laag dat hij mijn familie erbij betrekt, doet die wel vaker en is ook nog eens anders dan hij verteld.
 
Laatst bewerkt:
Waar zit de link tussen kwarkmixer en Patrick ? Kennen jullie elkaar in real life ofzo?

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Btw lach me helemaal stuk hier!!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven