Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zal mijn trainingen voortaan vet gedrukt posten :D Dan vallen ze wel op tussen alle spam hehe

Gewoon op de eerste pagina in de eerste post, vet gedrukt..

Heb geen zin om dit chick with dick topic door te spitten voor een training :o
 
Gewoon op de eerste pagina in de eerste post, vet gedrukt..

Heb geen zin om dit chick with dick topic door te spitten voor een training :o

whahaha

gelukkig gaat het ook over andere dingen dat mokkels met derde beens :D
 

no-no's die gaan trainen

eten

wat heb je gedaan ut weekend

sauna + iPhone

en trainen natuurlijk


Langer geleden kan ik me niet meer herinneren, en ben eerlijk gezegd te lui om te bladeren :D

Dus zo heel erg waardeloos is ut hier nou ook weer niet :roflol:
 
Goeieemiddag.. ik ben weer klaar met school dus ik kan je topic weer vol spammen..:D al moet ik zo ook nog trainen en huiswerk maken dus je zult niet heel de tijd last van me hebben
 
Goeieemiddag.. ik ben weer klaar met school dus ik kan je topic weer vol spammen..:D al moet ik zo ook nog trainen en huiswerk maken dus je zult niet heel de tijd last van me hebben

heh.... goddank :p

Hoe laat ga je trainen? Ik ga zo uit mijn werk.... Tis vandaag benen dag, dus heb ik het extra zwaar....
 
heh.... goddank :p

Hoe laat ga je trainen? Ik ga zo uit mijn werk.... Tis vandaag benen dag, dus heb ik het extra zwaar....

Ik ga over 10 minuten weg.. ben nu nog een bak kwak met meusli en 4 rijstewafels met pindakaas aan het weghappen.

Het is 20 minuten fietsen dus over een half uur ga ik trainen
 
Klinkt echt smerig, rijstekoeken met pindakaas!!! rijstekoeken moet je met pasta eten (ook al 5 jaar niet meer gedaan)
 
gatverdamme....

Nou, kep me food er weer in zitten, ik ga zo lekker trainen :D
 
:popcorn:

kom op met die trainingen kwark!
 
Klinkt echt smerig, rijstekoeken met pindakaas!!! rijstekoeken moet je met pasta eten (ook al 5 jaar niet meer gedaan)

Met pasta is het lekkerst inderdaad maarja pindakaas is beter he.. kom op met die trainingen kwarkmanneke
 
jij hebt trouwens ook in korte tijd ontzettend veel gepost Lennart...wat zal jij een vrije tijd hebben gehad voor je DBB ontdekte

(ik post dit in Kwark's log, aangezien slowchat hier niet verboden is;))
 
:popcorn:

kom op met die trainingen kwark!

hehehe...

Ik ga toch echt 4 a 5 keer per week hoor :D
ff me food laten zakken, en dan poten trainen strakkies ;) Gelukkig is de gym weer tot 22:30 open, dus haasten hoeft niet meer Yeah! :p

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Met pasta is het lekkerst inderdaad maarja pindakaas is beter he.. kom op met die trainingen kwarkmanneke

Komt eraan...

Ga me poten strakkies ff lekker mishandelen! Luv the pain! Luv the pain!!
 
hehehe...

Ik ga toch echt 4 a 5 keer per week hoor :D
ff me food laten zakken, en dan poten trainen strakkies ;) Gelukkig is de gym weer tot 22:30 open, dus haasten hoeft niet meer Yeah! :p

Tot die tijd kunnen we dus nog relluh! :)
 
Tot die tijd kunnen we dus nog relluh! :)

Zolang je dikke lagen karma over me heen spuit, vind ik alles goed :D

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

jij hebt trouwens ook in korte tijd ontzettend veel gepost Lennart...wat zal jij een vrije tijd hebben gehad voor je DBB ontdekte

(ik post dit in Kwark's log, aangezien slowchat hier niet verboden is;))

Ja, zeg er eens wat van! :evil2:
 
Zolang je dikke lagen karma over me heen spuit, vind ik alles goed :D

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------



Ja, zeg er eens wat van! :evil2:

Pff.. niet zeiken stiekem ben je wel blij met alle aandacht.

jij hebt trouwens ook in korte tijd ontzettend veel gepost Lennart...wat zal jij een vrije tijd hebben gehad voor je DBB ontdekte

(ik post dit in Kwark's log, aangezien slowchat hier niet verboden is;))

Ja man.. in het begin viel het wel mee totdat ik karma slet werd.. vanaf 800 posts wilde ik naar de 1000 voor een level hoger gheheh...
Hiervoor zat ik op het hardware.info forum maar daar waren kinderachtige pipo's dus daar ben ik weggegaan :D
Nu ga ik wel ff weg.. huiswerk roept
 
het is weer tijd

:ot::who::spam::orly::exactly::fuu:
 
Kwark is toch trainen dus gooi alles er maar uit hier, hij zei tegen mij dat je gerust mocht spammen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven