MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
ach, zolang ik dikkere spieren krijg, doe ik het met een mager 7 tje... :D

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------



hmmmm, jij hebt wel een fraaie stengel kerel....

hahaha

hij bedoelde zijn eigen i-derde been maar dat zijn er 7. :roflol:
 
het lijstje met supps dat je neemt is intussen wel bijna no lang als die e-derde been.


PVL Mutant Mass, Creatine, Vitamine C 3000mg, Omega 3,BCAA 3000 15000mg, Revolutions Crack Trenapro:eek:
 
het lijstje met supps dat je neemt is intussen wel bijna no lang als die e-derde been.


PVL Mutant Mass, Creatine, Vitamine C 3000mg, Omega 3,BCAA 3000 15000mg, Revolutions Crack Trenapro:eek:

exact even lang, ook 7 :D
 
Je mist 1 ding en dat is RIJST! :)
 
Je mist 1 ding en dat is RIJST! :)

valt in de noemer "pasta" ik wissel vaak af, maar ja, dan moet ik een grotere chart maken, en dan past het niet meer op 1 A4'tje, maar goed opgelet!

Ik eet wel 5x per week rijst hahaha ;)
 
valt in de noemer "pasta" ik wissel vaak af, maar ja, dan moet ik een grotere chart maken, en dan past het niet meer op 1 A4'tje, maar goed opgelet!

Ik eet wel 5x per week rijst hahaha ;)

Lekker bezig dan! Pasta/rijst is de beste bron van koolhydraten samen met havermout uiteraard. :thumbs:
Vandaar dat me volgende bulk zal bestaan uit 300gr rijst en 100-150gr havermout per dag. :D
Anyways, ik ben nog altijd lazy en zal helaas binnenkort aan de bak moeten om mijn ketodieet in elkaar te flatsen. :(
 
Lekker bezig dan! Pasta/rijst is de beste bron van koolhydraten samen met havermout uiteraard. :thumbs:
Vandaar dat me volgende bulk zal bestaan uit 300gr rijst en 100-150gr havermout per dag. :D
Anyways, ik ben nog altijd lazy en zal helaas binnenkort aan de bak moeten om mijn ketodieet in elkaar te flatsen. :(

Ja, je komt over alsof je er als een berg tegenop ziet...

Ik eet 2 keer warm per dag, 's ochtends brood enzo :grumble: (ik haat brood)

Gaat wel lekker zo! Maja, ik heb ook beste doelen voor ogen...
 
Ja, je komt over alsof je er als een berg tegenop ziet...

Ik eet 2 keer warm per dag, 's ochtends brood enzo :grumble: (ik haat brood)

Gaat wel lekker zo! Maja, ik heb ook beste doelen voor ogen...

Nee het is natuurlijk bij verre weg niks, maar het is een begin. Ik zal ook dus bij me volgende bulk brood etc. vervangen, vind dat totaal niks. Ik zal ook basmati rijst veranderen naar zilervliesrijst. :p
 
Kwarkie is vanaf vandaag rookvrij. Dus vanaf nu geen gerookte kwark meer.

Ik zit nu met nicotine pleister op mijn arm.... :rolleyes:

Ik denk dat ik maar hele vrachten snaai werk ga halen, blijf ik altijd wat te doen hebben!
 
Netjes Kwark. Roken is zielig.
 
Netjes Kwark. Roken is zielig.

Jup inderdaad. Mijn hele leven staat nu in "renovatie" dus ook maar afscheid nemen van slechte gewoontes. Het wordt nog eens wat met mij :rolleyes:

Thnx Palleke! ;)
 
Morgen Kwark,

Heheh ze zeggen dat als je rookt je niet veel eetlust hebt.. en nu je niet meer rookt kan er dus nog meer gegeten worden :D
Op naar de 100kg kwark
 
Succes met de rookstop kerel ... de eerste 2 dagen zijn het moeilijkst, van dan wordt alles beter ;)
 
Morgen Kwark,

Heheh ze zeggen dat als je rookt je niet veel eetlust hebt.. en nu je niet meer rookt kan er dus nog meer gegeten worden :D
Op naar de 100kg kwark

Dat is ook de belangrijkste reden dat ik ermee gekapt ben! Ik moet en zal een buffel worden!

Als kind werd ik al de grond in gelult: "Tsja, je kunt nu eenmaal van een Appeltje geen peer maken..." Jaren later ben ik er achter gekomen dat zowat alles wel mogelijk is. Dus ik verbeter de wereld, en begin bij mijzelf!

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

Succes met de rookstop kerel ... de eerste 2 dagen zijn het moeilijkst, van dan wordt alles beter ;)

Thnx buffel! Komt goed! Ik heb een legertje vreetwerk in de aanslag om elke peuk behoefte meteen neer te knallen!
 
Niet te veel eten.je gaat al aankomen nu je stopt.wel goed van je
 
Niet te veel eten.je gaat al aankomen nu je stopt.wel goed van je

Mijn metamolisme zal binnen 1 week inderdaad wel op z'n reet liggen. Ik zal wel ff in de gaten houden of ik feitelijk dikker wordt, anders wordt het vervroegd extra cardio en boksen :D
 
Mijn metamolisme zal binnen 1 week inderdaad wel op z'n reet liggen. Ik zal wel ff in de gaten houden of ik feitelijk dikker wordt, anders wordt het vervroegd extra cardio en boksen :D

Ik weet niet precies hoe dat zit met dikker worden door stoppen met roken, maar is het ook werkelijk je metabolisme dat verandert, of heb je gewoon meer eetdrang? In het laatste geval een uitkomst, zolang je maar genoeg goed eten in je koelkast propt.

EDIT: ik ben in een vrijgevige bui:
Aankomen naar het stoppen met Roken? De angst om te aan te komen na het stoppen met roken is voor veel rokers een reden om niet te stoppen met roken.
Veel ex-rokers klagen dat ze 5 tot zelfs 10 kilo zijn aan gekomen. De meeste studies komen tot de conclusie dat een ex-roker gemiddeld ongeveer 2 a 3 kg aankomt. Bovendien zijn er ook heel veel stoppers die hetzelfde gewicht behouden, of zelfs afvallen. Het is wel een feit dat nicotine het energieverbruik verhoogt en de eetlust vermindert.
Wanneer we stoppen met roken, zal onze stofwisseling op het normale ritme gaan werken en worden ons geur- en smaakvermogen beter. Hierdoor is eten lekkerder. De meeste mensen die stoppen met roken zoeken ter compensatie iets te eten zoals snoep en koek. Het is dus inderdaad wel een beetje opletten geblazen, om te voorkomen dat de kilo's eraan vliegen.
De meest voor de hand liggende tips zijn hier nog steeds op hun plaats: meer lichaamsbeweging, vetarm eten en overdreven suiker vermijden, niet snoepen tussen de maaltijden maar voldoende "gezonde" tussendoortjes. Soms is het verstandig een diëtiste in te schakelen. Je kan ook een dieet gaan volgen.
Naast het volgen van een dieet kan ook worden gekozen voor een [Link niet meer beschikbaar]. Deze kuur ondersteunt zowel het stoppen met roken als het voorkomen van aankomen na het stoppen met roken
Beide dus.
Bron: http://www.metrokenstoppen.nl/aankomen_na_stoppen_met_roken.htm
 
succes met het stoppen kwark :)
 
Ik weet niet precies hoe dat zit met dikker worden door stoppen met roken, maar is het ook werkelijk je metabolisme dat verandert, of heb je gewoon meer eetdrang? In het laatste geval een uitkomst, zolang je maar genoeg goed eten in je koelkast propt.

EDIT: ik ben in een vrijgevige bui:

Beide dus.
Bron: http://www.metrokenstoppen.nl/aankomen_na_stoppen_met_roken.htm

hehe, thnx gappie!

Dat verhaal was al bekend bij mij, gelukkig hou ik redelijk rekening met wat ik eet, ik heb ook maar 1 echte junkdag per week, de rest ben ik wel redelijk schoon bezig... Al heb ik vandaag al 1500 Kcal in mijn mik zitten, en ben pas 2,5 uur buisy :eek:

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

succes met het stoppen kwark :)

Thnx tijger! ;)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven