AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ga eigenlijk bijna nooit meer stappen. Maar laatst eens even een uurtje de stad in geweest. Dat ging ongeveer zo; vriendin wou poffertjes, eet er een paar op, de rest werd door mijn keel geschoven, daar moest natuurlijk een biertje bij... en dan nog maar een. Maat vond zijn poffertjes niet lekker, kom dan ook maar hier met die dingetjes. Loop nog geen 10 meter verderop, zie viskraam staan, broodje haring. Nog een paar meter verderop shoarma tent. Doe maar bakkie kapsalon, klinkt lekker. Nou ja, trek die lijn maar door. Oftewel, als jouw junk dag van de week er zo uitziet als wanneer ik zo nu en dan eens uitschiet, plus je rookstop, moeten we kwark straks vooruitrollen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
Ik ga eigenlijk bijna nooit meer stappen. Maar laatst eens even een uurtje de stad in geweest. Dat ging ongeveer zo; vriendin wou poffertjes, eet er een paar op, de rest werd door mijn keel geschoven, daar moest natuurlijk een biertje bij... en dan nog maar een. Maat vond zijn poffertjes niet lekker, kom dan ook maar hier met die dingetjes. Loop nog geen 10 meter verderop, zie viskraam staan, broodje haring. Nog een paar meter verderop shoarma tent. Doe maar bakkie kapsalon, klinkt lekker. Nou ja, trek die lijn maar door. Oftewel, als jouw junk dag van de week er zo uitziet als wanneer ik zo nu en dan eens uitschiet, plus je rookstop, moeten we kwark straks vooruitrollen.

hahaha... Nou zo erg is het niet hoor!

Bovendien heb ik niet zoveel aanleg om dik te worden... Ik ben nu 13 kilo zwaarder dan een half jaar geleden, en ben zelfs nog iets droger dan toen, want ik heb nu een 4,5 pack en die zag ik niet begin dit jaar :D
Nu kijken of dat ook zo blijft de komende weken...

kl***zak die Kwark jongen.
potverdomme bulken en droger worden!!!!
FUUUUUUU

Nee het is je gegund kerel!

4,5 pack :roflol: Alleen jij kan dat voor elkaar krijgen kwark! Gifted!

Jow Kwarkie!

Heel wijs besluit om te stoppen met roken! fl**ker dan trouwens ook wel meteen die k*nkerstokken weg zodat als je ff een zwak momentje hebt je eerst flink wat moeite moet steken om de boel weer te kopen. Hopelijk kom je dan in de tussentijd tot het besef dat je verkeerd bezig bent ;)

Ik ga voor je duimen dat het lukt!

• #1.926
kl***zak die Kwark jongen.
potverdomme bulken en droger worden!!!!
FUUUUUUU

Nee het is je gegund kerel!

Ik snap ook niet hoe ik dat klaarspeel, maar 1 ding is duidelijk: Ik ga als een MOFO! :fire:
Thnx Gap, zonder jullie lukt mij dit allemaal niet!

4,5 pack :roflol: Alleen jij kan dat voor elkaar krijgen kwark! Gifted!

haha, sjah... meer zie er niet :D Zitten onder mijn wintervachtje.... en het kan 2 kanten op de komende weken.... ik hou wel geld over nu, 3 maal raden wat ik daarmee ga doen :D

Jow Kwarkie!

Heel wijs besluit om te stoppen met roken! fl**ker dan trouwens ook wel meteen die k*nkerstokken weg zodat als je ff een zwak momentje hebt je eerst flink wat moeite moet steken om de boel weer te kopen. Hopelijk kom je dan in de tussentijd tot het besef dat je verkeerd bezig bent ;)

Thnx Ruub, it means a lot ;)

met dat geld ga je heel verstandig kwark, kip, vis en chocomel kopen.

• #1.928
Jow Kwarkie!

BTW, Zaken als asbakken, aanstekers enzo heb ik al weggeflikkert.

Ik heb zelfs gisteren mijn laatste sigaret toegesproken. Zelfs de asbak heeft een preek gekregen. Ik hield een pleidooi over hoe ik normaal de inhoud va de asbak weggooide, en er nu voor heb gekozen ook de buitenkant weg te knikkeren. Ik heb het letterlijk uitgemaakt. hahaha....

(how sick can you be, maar het helpt wel :rolleyes: )

met dat geld ga je heel verstandig kwark, kip, vis en chocomel kopen.

Dat doe ik nu al....
Ik denk dat ik het opzij ga zetten voor een vakantie, nieuwe bokser-gear en natuurlijk sparen voor mijn <censuur> :D

• #1.930
Je bent toch aan het bulken, hoe wil je dan droog worden

• #1.932
nou, ik verwacht dat ik extra vet aanzet door het stoppen met roken, dus als ik 1 keer per week extra cardio + boksen doe, wordt ik wel droger :D

• #1.934
Ik heb besloten mijn training van vandaag te ruilen met Woensdag.

Ik ben gewoon te moe, te sjaggie, te everything nu ik gestopt ben met roken. Ik hou vol, maar het is wel ****ing zwaar mensen...

Morgen heb ik met de PL'ers weer afgesproken in de gym voor de borst workout, ik verheug me er wel op, hoewel mijn schoduers goed zuur voelen. Ik knal straks nog wat extra BCAA, neem een hete douche en ga zo mijn mand in.

Het is zaak dat ik volhou nu, ik ben er bijna :rolleyes:

note: beter koude douche nemen

toch ?

Hoelang ben je nu al gestopt kwarkie? Ik moet er ook weer aan maar ik ben gewoon een slappe hap op dat gebied. Ik heb nog net geen schoorsteen op mijn rug, toen god die aan het uitdelen was stond ik bij de tattoes.:D

• #1.938
Hoelang ben je nu al gestopt kwarkie? Ik moet er ook weer aan maar ik ben gewoon een slappe hap op dat gebied. Ik heb nog net geen schoorsteen op mijn rug, toen god die aan het uitdelen was stond ik bij de tattoes.:D

hahaha, je kan niet alles hebben. Bij mij is er in de productielijn een vastloper geweest, en daarom heb ik rotte schoudergewrichten. Bleef hangen aan de productielijn, en ze hebben me er met geweld vanaf getrokken hahaha

Ik heb gisteren avond mijn laatste peuk ceremonieel gerookt, en toegesproken. Ik zit de hele dag al onwijs veel te vreten, ik denk dat ik nu al op 5000Kcal zit, en ik heb gewoon honger :eek:

hahaha, je kan niet alles hebben. Bij mij is er in de productielijn een vastloper geweest, en daarom heb ik rotte schoudergewrichten. Bleef hangen aan de productielijn, en ze hebben me er met geweld vanaf getrokken hahaha

Ik heb gisteren avond mijn laatste peuk ceremonieel gerookt, en toegesproken. Ik zit de hele dag al onwijs veel te vreten, ik denk dat ik nu al op 5000Kcal zit, en ik heb gewoon honger :eek:
Ik denk dat je gewoon een lintworm hebt die verslaaft is aan de marlboro.:D

hou vol he, je kan altijd nog op mijn schouder uithuilen!!!

:heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven