Fitness Seller

Lab resultaten doofpot?

Waarom gaan jullie nou door, b&f heeft de discussie toch gesloten?

Wat een belachelijke reactie van B&F. sorry hoor, maar meer dan dat kan ik het niet noemen.

Jullie zijn tot op heden niet een keer inhoudelijk op de vragen van jullie klanten ingegaan. en blijven als Neo de kogels maar ontwijken. Inplaats van een kogelvrijvest aan te trekken en die verdomde stikstoftest te laten, en eens een deftig onderzoek te laten doen naar jullie Whey (im)perfection.

Ik word hier serieus niet goed van. en krijg serieus het gevoel dat jullie de boel moedwillig aan het belazeren zijn.
Ik heb letterlijk jarenlang jullie producten gekocht, grote aantal kilogrammen aan whey naar binnen gewerkt en werd altijd vriendelijk geholpen. Maar als er door jullie klanten met veel respect gevraagd word om jullie eiwitten te laten onderzoeken op een betrouwbaarder niveau inplaats van de standaard stikstof meting, dan word dat gewoon totaal genegeerd.

Jullie snappen toch hopelijk wel dat je hiermee een duidelijk beeld weggeeft van een louche bedrijfsvoering?

En altijd maar die vermelding ´onze eiwitten komen van Volac´. Een uitspraak waar niemand wat aan heeft. Massaspectrometrie testen en resultaten die moet je steeds onder onze neuzen schuiven, daar win je vertrouwen mee.

Maar eerlijk gezegd zegt het genoeg dat jullie niks willen weten van een overduidelijk veel beter onderzoek naar jullie whey. En dat komt omdat jullie donders goed weten dat jullie eiwitten daar bar slecht uit komen. Al die jaren mijn geld verspild aan een bedrijf dat als het er op neer komt zijn klanten in de steek laat.

Applaus voor B&F :clap:

Laatst bewerkt:
Wat een belachelijke reactie van B&F. sorry hoor maar, meer dan dat kan ik het niet noemen.

Jullie zijn tot op heden niet een keer inhoudelijk op de vragen van jullie klanten ingegaan. en blijven als Neo de kogels maar ontwijken. Inplaats van een kogelvrijvest aan te trekken en die verdomde stikstoftest te laten, en eens een deftig onderzoek te laten doen naar jullie Whey (im)perfection.

Ik word hier serieus niet goed van. en krijg serieus het gevoel dat jullie de boel moedwillig aan het belazeren zijn.
Ik heb letterlijk jarenlang jullie producten gekocht, grote aantal kilogrammen aan whey naar binnen gewerkt en werd altijd vriendelijk geholpen. Maar als er door jullie klanten met veel respect gevraagd word om jullie eiwitten te laten onderzoeken op een betrouwbaarder niveau inplaats van de standaard stikstof meting, dan word dat gewoon totaal genegeerd.

Jullie snappen toch hopelijk wel dat je hiermee een duidelijk beeld weggeeft van een louche bedrijfsvoering?

En altijd maar die vermelding ´onze eiwitten komen van Volac´. Een uitspraak waar niemand wat aan heeft. Massaspectrometrie testen en resultaten die moet je steeds onder onze neuzen schuiven, daar win je vertrouwen mee.

Maar eerlijk gezegd zegt het genoeg dat jullie niks willen weten van een overduidelijk veel beter onderzoek naar jullie whey. en dat komt omdat jullie donders goed weten dat jullie eiwitten daar bar slecht uit komen. Al die jaren mijn geld verspild aan een bedrijf dat als het er op neer komt zijn klanten in de steek laat.

Applaus voor jullie zelf B&F :clap:

Amen! En Waarom weer met een rapport van jullie leverancier komen? Laat zelf gewoon een test uitvoeren!

In dat geval kan ik zijn adres gegevens dus posten? Dan kunnen we een kaartje sturen. Ik ben erg van de privacy, maar alles heeft zijn morele grenzen.

Het lijkt mij wel duidelijk dat het te toevallig is dat Jordi net op dit moment verdwijnt.

B&F wist net als iedereen dat Jordi het onderzoek doet en dat resultaten vies gaan tegenvallen voor ze. Toen hebben ze contact met hem gezocht en zijn stilzwijgen voor een bedragje dat voor een jong gastje als Jordi erg leuk is, gekocht in combinatie met de dreiging van een civiele rechtszaak.

Nee ik heb geen harde bewijzen, maar heb het soort werk waardoor ik weet dat toeval op dit soort momenten met scepsis bekeken moet worden. Bij een beetje teveel toeval gaat de deal niet door.

De deal gaat in dit geval niet door, dan hadden ze alle twijfel maar moeten wegnemen door anders te handelen. Hier geld een omgekeerde bewijslast.

Laatst bewerkt:
Dat BnF zegt dat ze gecontroleerd worden door de NVWA is gewoon een glasharde leugen

Ik heb zelf wel eens met iemand van de NVWA gesproken (dhr. Jan Eliëns) en hij zegt dat fabrikanten hun producten in principe kunnen labelen hoe ze willen omdat er simpelweg geen budget is om regulier tests uit te voeren. Van de tienduizenden producten die per jaar geproduceerd worden, worden er maar enkele getest. En supplementen behoren zeker niet tot de categorie waar de hoogste prioriteit bij ligt.

Je begrijpt niet hoe je voormalige klanten zich voelen. Die voelen zich keihard voorgelogen en belazerd. Dat de gevoelens van B&F nu geraakt zijn omdat jullie hard gewerkt hebben aan het bedrijf, is voor je klanten nu even helemaal niet relevant en dit noemen onderstreept dat je ze niet serieus wil of, door een gebrek aan inlevingsvermogen, kan nemen.
In afwachting op een goede oplossing om het geschade vertrouwen te herstellen, zijn de reacties nog redelijk mild geweest.

+1
Kon het niet beter geformuleerd hebben...
Voor mij geen whey meer van b&f!!

Dat BnF zegt dat ze gecontroleerd worden door de NVWA is gewoon een glasharde leugen

Ik heb zelf wel eens met iemand van de NVWA gesproken (dhr. Jan Eliëns) en hij zegt dat fabrikanten hun producten in principe kunnen labelen hoe ze willen omdat er simpelweg geen budget is om regulier tests uit te voeren. Van de tienduizenden producten die per jaar geproduceerd worden, worden er maar enkele getest. En supplementen behoren zeker niet tot de categorie waar de hoogste prioriteit bij ligt.

Niets wat B&F nog zegt kunnen wij aannemen als waarheid. ik had B&F echt veel hoger ingeschat dan dit.

Precies. Sowieso een beetje raar dat mensen zich hier blind staren op zo'n test. Ik heb net nog op het label gekeken, staat 78 / 100 gram op, dus niks om je zorgen over te maken
78 gram, 60 gram of zelfs 1 gram per 100g eiwitten is allemaal niet relevant jongens. het zijn toch al Volac eiwitten !!!!!!

78 gram, 60 gram of zelfs 1 gram per 100g eiwitten is allemaal niet relevant jongens. het zijn toch al Volac eiwitten !!!!!!

Idd en de verwerking gebeurt door aminolabs, misschien wel de grootste verwerker van eiwitpoeder, maar dat wordt nog wel eens vergeten

Zeer grote fail B&F. Dit kon je natuurlijk van ki-lo-meters ver zien aankomen: (i) er komt een lullig rapportje (obv wederom een stikstof-meting), (ii) er wordt niets gezegd over het gedane onderzoek en (iii) de discussie wordt gesloten. Kansloos. Een hele arrogante houding.

Mijn voorlopig besluit om voortaan bij XXL/Powersupplements te bestellen (gister een bestelling van XXL ontvangen als "proef") is definitief geworden. Erg jammer, jullie hadden goede service en hadden prima prijzen. Ga lekker anderen belazeren :)

Volac is niet de schuldige gezien XXL ook Volac als leverancier van whey gebruikt (indien het onderzoek klopt). Aminolabs zal dus een duister zaakje spelen

Wat een belachelijke reactie van B&F. sorry hoor, maar meer dan dat kan ik het niet noemen. Jullie zijn tot op heden niet een keer inhoudelijk op de vragen van jullie klanten ingegaan. en blijven als Neo de kogels maar ontwijken. Inplaats van een kogelvrijvest aan te trekken en die verdomde stikstoftest te laten, en eens een deftig onderzoek te laten doen naar jullie Whey (im)perfection. Ik word hier serieus niet goed van. en krijg serieus het gevoel dat jullie de boel moedwillig aan het belazeren zijn. Ik heb letterlijk jarenlang jullie producten gekocht, grote aantal kilogrammen aan whey naar binnen gewerkt en werd altijd vriendelijk geholpen. Maar als er door jullie klanten met veel respect gevraagd word om jullie eiwitten te laten onderzoeken op een betrouwbaarder niveau inplaats van de standaard stikstof meting, dan word dat gewoon totaal genegeerd. Jullie snappen toch hopelijk wel dat je hiermee een duidelijk beeld weggeeft van een louche bedrijfsvoering? En altijd maar die vermelding ´onze eiwitten komen van Volac´. Een uitspraak waar niemand wat aan heeft. Massaspectrometrie testen en resultaten die moet je steeds onder onze neuzen schuiven, daar win je vertrouwen mee. Maar eerlijk gezegd zegt het genoeg dat jullie niks willen weten van een overduidelijk veel beter onderzoek naar jullie whey. En dat komt omdat jullie donders goed weten dat jullie eiwitten daar bar slecht uit komen. Al die jaren mijn geld verspild aan een bedrijf dat als het er op neer komt zijn klanten in de steek laat. Applaus voor B&F :clap:

+1,

@ Body&Fitshop; gadverdamme man dat je zo met je (ex-) klanten omgaat die jarenlang bij je webshop gekocht hebben en er mede aan hebben bijgedragen dat B&F zo groot geworden is.
Ik zal in ieder geval in mijn kennissen- en vrienden kring geen blad voor de mond nemen.

Volac is niet de schuldige gezien XXL ook Volac als leverancier van whey gebruikt (indien het onderzoek klopt). Aminolabs zal dus een duister zaakje spelen
Het gaat hier niet zo zeer om volac zelf. maar dat B&F hun naam gebruikt om alles te ontkrachten. Alsof zodra je volac eiwitten hebt het ONMOGELIJK is dat dergelijke afwijkingen ontstaan.

Waarom is b&f nog board sponsor? Kan een van de admins dit uitleggen?

Jammer dit inderdaad! Ze gooien nu toch wel een deel van hun eigen ruiten in. Geef mijn geld vanaf nu liever aan XXL, ook al zouden zij drie keer zo duur zijn. Je kop in het zand stinken is één ding, maar dit zand stinkt behoorlijk (naar goedkope rommel-whey) :p

Waarom is b&f nog board sponsor? Kan een van de admins dit uitleggen?
+1 ben wel benieuwd naar het standpunt van DBB in deze situatie.

Maar waarschijnlijk zal het wel iets zijn als; XXLfanboys vs B&F fanboys en allerlei ´ongeldige´ klachten jegens b&f die hun imago ´onterecht´ deuken oplevert. resultaat is waarschijnlijk een :slotje:

En zo word de titel van het topic waargemaakt!

Terug
Naar boven