Fitness Seller

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Bezoekers in dit topic

Maar even serieus, je doen gewoon dingen die per wet verboden zijn. Dit is gewoon regel rechte oplicthing


en dan komt BF hier met een berichte, sorry blah blah leverancier sorry blah blah volac sorry blah blah we wister er niet van. Criminele papi's

Inb4 Met heel dbb een rechtzaak aanspannen.
 
Ondertussen beetje mad monnie maken over deze oplichting en dikke waggie ervan rijden.

je kan er grapje over maken maar zo is het wel. Wie zegt dat ze er niet van af wisten? Vind het maar slap gelul allemaal van BF.
 
Beetje lauw topic nog.

ayne.gif
 
Het vertrouwen is nu zeker weg.
 
Mooi initiatief.
Vraag me nu ook af hoe het staat met de naturel isolaat perfection...
Wat zou daar de verwachting bij zijn...
 
Body en fit zou toch zelf ook labtesten gaan publiceren? Ben benieuwd wat daar voor resultaten uitkomen.
 
In! Wat een scam zeg :mad:

XXL Nutrition FTW!
 
je kan er grapje over maken maar zo is het wel. Wie zegt dat ze er niet van af wisten? Vind het maar slap gelul allemaal van BF.

Was voor een van de weinige keren in mijn leven serieus.
Het is gewoon pure oplichting, je kan me niet vertellen dat ze hier niks vanaf weten.
Alleen al dat ze berichtte de samenwerking met Aminolabs voortzette deed mij al alle alarmbellen rinkelen.
 
Body en fit zou toch zelf ook labtesten gaan publiceren? Ben benieuwd wat daar voor resultaten uitkomen.

wss hun eigen testen die wel het "hoge" percentage aangeven. Die Galen al na 1 minuut onderuit wist te halen en iedereen die iets van scheikunde af wist ook zag dat dit verkeerde testen waren.

Of je het nou weet of niet. Je hebt een fucking voedselwaren bedrijf dan verwacht je toch dat de mensen die daar werken kennis van zaken hebben. Of het dan nou expres is of niet dat ze er niet van af wisten, het kan gewoon niet dat als je een bedrijf is voedingsmiddelen hebt zo weinig kennis van zaken hebt dat je niet ziet dat je eigen testen foutief zijn. Het resultaat is gewoon dat je veel mensen oplicht
 
Body en fit zou toch zelf ook labtesten gaan publiceren? Ben benieuwd wat daar voor resultaten uitkomen.

Als deze positief waren hadden we ze al lang gezien.
 
Als deze positief waren hadden we ze al lang gezien.

ze hebben ze wel. Ook van whey perefction.

maar die tests sloegen nergens op. En uit die tests kon een persoon met kennis ook al uitmaken dat het werkelijke eiwit % lager lag dan de waarde uit de tests

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Mooi initiatief.
Vraag me nu ook af hoe het staat met de naturel isolaat perfection...
Wat zou daar de verwachting bij zijn...

dat staat toch in de inleiding? Het enige verschil is de afwezigheid van toevoeging van zoetstoffen etc. Dus eiwit % zal iets van 5% hoger uitvallen. Nog steeds meer dan 15% minder dan aangegeven
 
IN natuurlijk..

Wat een trieste bedoeling weer zeg.. BF gaat wel heel wat klantjes verliezen zo op DBB. Wellicht kunnen ze beter gaan sponsoren op Bodynet oid :o
 
Body en fit zou toch zelf ook labtesten gaan publiceren? Ben benieuwd wat daar voor resultaten uitkomen.

Dat boeit me echt geen ene flikker meer en hecht daar absoluut geen enkele waarden meer aan!
 
IN natuurlijk..

Wat een trieste bedoeling weer zeg.. BF gaat wel heel wat klantjes verliezen zo op DBB. Wellicht kunnen ze beter gaan sponsoren op Bodynet oid :o

ik denk dat daar de resultaten nu ook al opstaan :o
 
Back
Naar boven