AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Bezoekers in dit topic

En dan te bedenken dat ik me vandaag weer een emmer Isolaat Perfection ging bestellen. Wat een vertoning zeg, vind het erg jammer maar die zien me niet meer terug.
 
Dit kwam als donderslag bij heldere hemel jongens, vergeet dat niet.
Vanaf nu 22% korting op micellar casein en 23% korting op isolaat en de €5,- verhoging op Isolaat gaat er ook vanaf. Gebruik code: ikbenjarenopgelicht

Ralf
 
haha we kunnen een class action opzetten voor de geleden massaschade :roflol:

Welke schade?

Denk dat het heel moeilijk gaat worden om aan te tonen dat wij daadwerkelijk schade geleden hebben.
Dat er sprake is van bedrog e.d. is natuurlijk overduidelijk.

(Begrijp me overigens niet verkeerd, ik hoop dat er serieuze stappen worden ondernomen tegen BF hetzij door een groep hetzij door de (n)vwa. Maar ik betwijfel het of wij in aanmerking komen voor een schadevergoeding)

Ben zelf lang klant geweest bij BF maar dit slaat alles, 3 producten, (hurr chain reasoning) maar zou echt niet meer raar opkijk als alle eiwit producten ondermaat zijn...
En wat met de vitamine D bijvoorbeeld?? 5000 iu voor 3 euro, van NOW Foods kost die 14 euro en dat merk is veel groter :S..
 
Kom maar op Ralf met je bericht hoe geschokt jullie zijn.. Hoe verdrietig jullie zijn dat jullie sensationele product niet is wat het zou moeten zijn.. hoe hard jullie er voor gewerkt hebben en hoe verschrikkelijk jullie het vinden dat jullie miljoenen verdiend hebben over de rug van anderen..
 
Welke schade? Denk dat het heel moeilijk gaat worden om aan te tonen dat wij daadwerkelijk schade geleden hebben. Dat er sprake is van bedrog e.d. is natuurlijk overduidelijk.

Do you even sarcasme
heb overigens geen spul van B&F dus het zal mij weinig boeien
 
104 (36 members and 68 guests)

:o:o:o
 
Rafl, test eens de creatine, sebiet zijn dat gewoon zout-tabletjes :D ;)
 
Do you even sarcasme
heb overigens geen spul van B&F dus het zal mij weinig boeien
Ayyyyy, had beter die andere kunnen quoten.

Nou ja, ik heb zelf alleen nog vitamine D van Body en fitshop (omdat NOW Foods niet meer in stock was), maar vind het wel misselijkmakende praktijken van BFShop.
Wat nou als iemand met diabetes niet rekening had gehouden met deze waardes van bodyenfitshop en hierdoor problemen heeft gekregen :(
McRib...
 
Denk het wel ja, is anders nooit zo druk met gasten :roflol:
 
Goed bezig B&F

Maak er wat moois van!
 
Gelijk maar 4 kg isolaat besteld! Maak er wat moois van!
 
uiteraard weer in
 
Hoe zit het met myprotein dan
 
Back
Naar boven