XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

je kan er grapje over maken maar zo is het wel. Wie zegt dat ze er niet van af wisten? Vind het maar slap gelul allemaal van BF.

Ze wisten hier wel degelijk van af, elke leverancier levert info sheet bij elke batch.
Mocht, om wat voor reden dan ook, Body en Fitshop dit toch niet weten. Dan hadden zij dit behoren te weten krachtens geldende opvattingen in het Nederlands recht of kan dit ze worden toegerekend, volgens mij..

AYYY LMAO PLAS

Laatst bewerkt:
IN verdomme.

:roflol:

Sensationeel!!!

they dun goofed

b84eft.jpg

Dus alle B&F huismerk eiwitten zijn zwaar ondergedoseerd is de conclusie.

Maar ik vind wel dat ze meerdere nederlandse huismerken mogen testen en zicht niet steeds op B&F te richten. Begint ééntonig te worden.... Je gaat me niet wijsmaken dat enkel B&F deze praktijken toepast. En nee dan heb ik het niet over XXL want zij zijn steeds zeer transparant geweest ivm labtesten.

Hahaha in!

Maar ik vind wel dat ze meerdere nederlandse huismerken mogen testen en zicht niet steeds op B&F te richten. Begint ééntonig te worden.... Je gaat me niet wijsmaken dat enkel B&F deze praktijken toepast. En nee dan heb ik het niet over XXL want zij zijn steeds zeer transparant geweest ivm labtesten.

Sportfood & Powersupplements zijn ook ok. Bodylab stel ik me echter ook wel vragen bij...

Wie had dat gedacht.... Nu word het wel tijd om een flinke vergoeding oid te krijgen... Wil niet weten hoeveel geld ik in al die jaren aan WP en MCP heb uitgegeven...

Van Powersupplements, GetXXL kun je er wel van uitgaan dat zij legit zijn.

Sportfood, bodylab etc geen idee (zijn er overigens mensen die hier kopen? Nog nooit iemand gesproken die daar iets besteld (Haarlem))

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Wie had dat gedacht.... Nu word het wel tijd om een flinke vergoeding oid te krijgen... Wil niet weten hoeveel geld ik in al die jaren aan WP en MCP heb uitgegeven...

Dan moet je volgens mij wel aan kunnen tonen dat je daadwerkelijk schade geleden hebt, dat wordt lastig denk ik.

Maar verder kan er vast wel wat gedaan worden tegen ze aangezien ze dit gewoon wisten/behoorde te weten.

Laatst bewerkt:
in before the lock

Maar vanaf nu gaat het echt beter gaan.
We hadden dit echt niet zien aankomen.

Ik hou het voorlopig wel bij de grote bekende merken..

Terug
Naar boven